Banner China Red
Pagina 3 van 30 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 449
  1. #31
    VWC-Lid TheExecutor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    81
    Thanks
    40
    9 waarderingen in 9 posts
    Hallo mede Mega Vuurwerk Leeuwarden liefhebbers!

    Eindelijk is het zover:

    De vuurwerk bestel site van Mega Vuurwerk Leeuwarden is ONLINE!

    http://www.mega-vuurwerk.nl/leeuwarden/

    Ik wens Gerrit, de crew en natuurlijk Rob heel erg veel succes met de verkoop dit jaar!

    Groeten,

    Mark uit Leeuwarden

  2. #32
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Zeau dit topic is leeg en rustig zeg... Hoe komt dat zo ? Ik zit even op de site te kijken.... Is er niks te melden voor dit jaar? Vast en zeker wel toch!

  3. #33
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

  4. #34
    VWC-Lid lwd gast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    587
    Thanks
    311
    198 waarderingen in 101 posts
    mooi filmpje en leuk ingericht morgen maar ff een kijkje nemen

  5. #35
    VWC-Lid TheExecutor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    81
    Thanks
    40
    9 waarderingen in 9 posts
    Ik kom zeker weten ook even langs.........

  6. #36
    VWC-Lid lwd gast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    587
    Thanks
    311
    198 waarderingen in 101 posts
    vandaag mn besteling opgehaalt morgen nog ff een bezoekje brengen om nog wat leuk spul te halen

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Mega Vuurwerk Leeuwarden komt in beeld op het volgend filmpje.

    "van LARENTMultimedia
    De allerlaatste beelden van 2010 verzameld in een unieke televisie special over de oud en nieuw viering in Leeuwarden. Onze verslaggevers gingen op oudejaarsdag van 14:00 uur tot 2:00 uur op kruistocht door Leeuwarden om alle facetten van een geslaagde oud en nieuw viering vast te leggen."



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  8. #38
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Vandaag mijn bestelling opgehaald in Leeuwarden.
    De bestelling stond al klaar in de bunker (of ze kunnen heel snel inpakken ) en werd keurig gecontroleerd. Er bleek nog één potje te missen en die werd uiteraard meteen erbij gedaan. Werd zelfs nog even geholpen om het doosje in de auto te zetten.
    Daarna nog even bij de aanbiedingen gekeken, veel interessante aanbiedingen met 2 halen 1 betalen. Hier uiteraard nog gebruik van gemaakt en zo mijn collectie nog wat uitgebreid. Ik heb nog niet van alle cakes een filmpje weten te vinden, dus dat wordt nog een verrassing morgen avond.

    Kortom dik tevreden over deze winkel. Echt een winkel met een hart voor liefhebbers

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    79
    Thanks
    14
    3 waarderingen in 3 posts
    edit- net gebeld en wordt prima opgelost, ik wilde niet gelijk een negatief bericht hier plaatsen
    Laatst gewijzigd door idiot---boy; 30 december 2011 om 20:39
    Een geweldig 2013 iedereen!!!

  10. #40
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Ik heb de eigenaar van Mega Vuurwerk Leeuwarden, Gerrit Hoekstra al even gebeld om onderstaande door te geven. Je hebt een pm van mij gekregen met zn persoonlijke mobiele nummer erin. Bel hem maar even. Je krijgt gewoon wat je mist bij je bestelling en daarnaast nog wat extras. Hopende je hier blij mee te hebben gemaakt.

    Nu ga ik snel weer naar mijn eigen vuurwerk toe

    Have fun met oud en nieuw!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door idiot---boy Bekijk bericht
    hier mijn bestelling opgehaald maar thuis aangekomen bleek er voor 20 euro te missen, ik heb al gemaild, een telefoonnummer is niet te vinden. En ik wil niet voor niets teruggaan, het is een aardig eindje fietsen, hopen dat in dit topic of in mijn mailbox snel ff een oplossing komt
    vuurwerkbieb

  11. #41
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    vuurwerkbieb

  12. #42
    VWC-Lid TheExecutor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    81
    Thanks
    40
    9 waarderingen in 9 posts
    Hallo mede vuurwerk liefhebbers! Zijn we er weer klaar voor, voor het nieuwe seizoen!

    Mega Vuurwerk Leeuwarden zal ook dit jaar weer met de collectie van Hardix een paradijs voor vuurwerkliefhebbers zijn.

    Ik wens Gerrit, Pascal en iedereen van de crew van Mega Vuurwerk Leeuwarden een succesvol seizoen toe!

  13. Deze gebruiker waardeert TheExecutor voor het bericht:


  14. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juni 2008
    Berichten
    1.182
    Thanks
    791
    3.280 waarderingen in 768 posts
    Hallo Mark
    We zijn druk bezig in de winkel. Hebben al veel vuurwerk binnen ik schat 60%.
    Eind deze maand komen we naar buiten met de acties die we dit jaar gaan voeren.
    Worden mooie acties i.v.m. 10 jaar Mega Vuurwerk Leeuwarden

    Groetjes Gerrit

  15. Deze 2 gebruikers waarderen geerit999 voor het bericht:


  16. #44
    VWC-Lid TheExecutor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    81
    Thanks
    40
    9 waarderingen in 9 posts
    Ok dat is ook zo...... 10 jaar Mega Vuurwerk Leeuwarden! Geweldig Gerrit! Dat moet feest worden..... Ik ben benieuwd wat de acties zullen zijn dit jaar. Ik denk dat er meer fans net zoals mij en lwd gast hier erg benieuwd naar zullen zijn. Dit moet gevierd worden! Ook misschien leuk dat er weer een meeting voor de echte freaks kan komen. Was vorig jaar erg geslaagd! Goed geregeld! Doe mij maar een snackje Gerrit! Het smaakte best. Ik zou zeggen, zet een weegschaal in je winkel en iedereen die minimaal 10 kg vuurwerk (i.v.m 10 jarig bestaan van Mega Vuurwerk Leeuwarden) haalt bij je dat diegene een super korting krijgt.
    Gerrit, ik en mijn zoon komen zeker binnenkort weer eens langs om even een kijkje te nemen bij je. Groeten aan Pascal.

    Groeten Mark

  17. #45
    VWC-Lid lwd gast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    587
    Thanks
    311
    198 waarderingen in 101 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheExecutor Bekijk bericht
    Ok dat is ook zo...... 10 jaar Mega Vuurwerk Leeuwarden! Geweldig Gerrit! Dat moet feest worden..... Ik ben benieuwd wat de acties zullen zijn dit jaar. Ik denk dat er meer fans net zoals mij en lwd gast hier erg benieuwd naar zullen zijn. Dit moet gevierd worden! Ook misschien leuk dat er weer een meeting voor de echte freaks kan komen. Was vorig jaar erg geslaagd! Goed geregeld! Doe mij maar een snackje Gerrit! Het smaakte best. Ik zou zeggen, zet een weegschaal in je winkel en iedereen die minimaal 10 kg vuurwerk (i.v.m 10 jarig bestaan van Mega Vuurwerk Leeuwarden) haalt bij je dat diegene een super korting krijgt.
    Gerrit, ik en mijn zoon komen zeker binnenkort weer eens langs om even een kijkje te nemen bij je. Groeten aan Pascal.

    Groeten Mark
    indd hier ben ik ook wel benieuwd naar veel succes met de verkoop dit jaar gerrit en we zullen zien wat de acties dit jaar zijn dat zal vast wel goed komen

Pagina 3 van 30 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •