Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 255 van 449
  1. #241
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    297
    Thanks
    21
    384 waarderingen in 98 posts
    Hier ook prima allemaal.
    Wellicht 1 puntje van "opbouwende kritiek": verklein de tijdsblokken, daarmee voorkom je wachttijden en heb je snellere doorstroom.

    Helaas veel zeurende mensen in de rij ipv mensen die begrip hebben voor de hectiek.

    Ik kom volgend jaar sowieso weer!
    No Pyro no Party

  2. Deze gebruiker waardeert Stief voor het bericht:


  3. #242
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 oktober 2011
    Berichten
    341
    Thanks
    86
    263 waarderingen in 106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
    Serieus, vanuit Limburgia?! Ritje van 3 uur enkele reis?
    Het meest zuidelijke puntje zelfs haha, maar gelukkig hebben anderen gereden, ze woonde 45min dichterbij hé Samenvuurwerkkopen ;-)

  4. Deze 3 gebruikers waarderen Pancake voor het bericht:


  5. #243
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.787
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Hier ook perfect en snel geholpen. Binnen 10 minuten weer onderweg.

  6. Deze gebruiker waardeert happy4ever1968 voor het bericht:


  7. #244
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2012
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    244
    Thanks
    199
    195 waarderingen in 112 posts
    Ik moet toch nog even mijn bijzonder hoge enthousiasme omtrent deze winkel delen. Ik ben een zeurpiet die met nagenoeg militaire precisie een vuurwerk collectie samen stelt. Ik heb Gerrit al vanaf januari met stevige regelmaat eppjes gestuurd met tig vragen die altijd keurig en vriendelijk beantwoord werden. Ook de bezoekjes aan de showroom zijn altijd een feest, naast een bijzonder ruime selectie dummies (ik gok dat meer dan 50% van het aanbod niet eens in de folder of op de website verschijnt) om te bewonderen is Gerrit altijd in voor een praatje over wat er speelt in zijn branche. Gisterochtend vroeg mocht ik dan eindelijk mijn bestelling halen wat allemaal vlot verliep en het personeel hielp vrolijk mee met tillen. Eenmaal thuis bleek er een paar kleine vergissingen te zijn gemaakt bij het inpakken van de bestelling, kan gebeuren natuurlijk! Gelukkig kon ik dit vanavond nog even komen omruilen (en natuurlijk kon ik het niet laten nog wat kleinigheden bij te kopen) Ondanks dat men er daar al een uur of 15 bikkelen op had zitten was iedereen vrolijk en leken ze zichtbaar te hebben genoten van de enorme aanloop. Gerrit zelf zichtbaar afgepeigerd nam de tijd om de verkeerd geleverde producten om te ruilen en nog even een praatje te maken. En daarom beste Gerrit, chapeau, petje af en ontzettend veel dank, jij maakt mijn en onze hobby nog leuker en een stuk betaalbaarder!

  8. Deze 7 gebruikers waarderen alfa-broer voor het bericht:


  9. #245
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2014
    Berichten
    100
    Thanks
    1
    29 waarderingen in 18 posts
    Beetje jammer dat Mega Vuurwerk aan neppe like en share actie's doet. Vandaag is de actie door een medewerker gewonnen

  10. #246
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JK058 Bekijk bericht
    Beetje jammer dat Mega Vuurwerk aan neppe like en share actie's doet. Vandaag is de actie door een medewerker gewonnen
    Alsof die niet van een prijs kunnen genieten. Dat is geen actie waarbij insiders voordeel hebben. Geen probleem dus lijkt me.

  11. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  12. #247
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2014
    Berichten
    100
    Thanks
    1
    29 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Alsof die niet van een prijs kunnen genieten. Dat is geen actie waarbij insiders voordeel hebben. Geen probleem dus lijkt me.

    Ze vonden het niet zo leuk dat het mij opviel, gelijk geblokkeerd.

  13. #248
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juni 2008
    Berichten
    1.182
    Thanks
    791
    3.280 waarderingen in 768 posts
    Gelukkig dat wij gebruik maken van een random name picker en inderdaad als iemand van ons vaak deelt en liked maken ook onze eigen werknemers kans op een prijs!
    Wij geven genoeg aan onze likers weg, vorig jaar CBN weggegeven en nu ons eigen pakket voor het nieuwe jaar alweer druk bezig om nieuwe acties te verzinnen!

    Voor onze vaste klanten heel erg bedankt en wij zien jullie in het nieuwe jaar weer!!

    En voor de mensen die een andere vuurwerk dealer hebben veel plezier van je vuurwerk!

  14. Deze 12 gebruikers waarderen geerit999 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  15. #249
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2012
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    244
    Thanks
    199
    195 waarderingen in 112 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JK058 Bekijk bericht
    Beetje jammer dat Mega Vuurwerk aan neppe like en share actie's doet. Vandaag is de actie door een medewerker gewonnen
    Heb je gezien hoeveel personeel daar rond loopt? Staat ook nergens vermeld dat Personeel is uitgesloten van deelname...

  16. Deze 2 gebruikers waarderen alfa-broer voor het bericht:


  17. #250
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    En dat op Oudejaarsavond 2200 uur melden. Echte liefhebber die JK058

    Alles wat ik had van Megavuurwerk (stuk pf 40 cakes en 4 doorlontbakken) presteerde top. Dat zegt in zoverre iets dat er dus goed met je vuurwerk wordt omgegaan. Dank daarvoor.

  18. Deze 4 gebruikers waarderen AtaiLo voor het bericht:


  19. #251
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Ik wil Gerrit hartelijk danken voor het mooie vuurwerk en de klant vriendelijkheid die we kregen in zijn mooie winkel! Kregen zelfs koffie en werden hartelijk ontvangen. Alles wast ik besteld had was aanwezig . Ook werd het netjes naar buiten gereden door een van de medewerkers en zelfs nog ter plekke gecontroleerd of alles klopte .Ik zag dat er 3 boxen van pangu extra bij lagen en heb eerlijk verteld dat ik deze niet besteld had! Er werd zelfs nog geholpen met het in de auto leggen ! Hier kunnen de meeste winkels nog wat van leren ! Verder heeft gerrit altijd top aanbiedingen op zijn freak website, zelfs als ik iets wou veranderen was het binnen een dag geregeld. Bedankt Gerrit en ik zit altijd weer klaar om te bestellen op de nieuwe 2017 freak website ! Groet

  20. Deze 3 gebruikers waarderen vuurwerkduiven voor het bericht:


  21. #252
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Ik wil Megavuurwerkfreaks Leeuwarden hartelijk bedanken voor de service. Was hier de 29e tegen 05:45, werd keurig geholpen door o.a. Gerrit en overig personeel. Eerst een bakkie, dan de dozen in de auto zetten en controleren. Één doosje klopte niet; werd gelijk omgeruild door Gerrit persoonlijk. Topwinkel, topservice en topprijzen. Tot volgend jaar!
    Laatst gewijzigd door Djaimy; 3 januari 2017 om 08:58
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. Deze 3 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  23. #253
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juni 2008
    Berichten
    1.182
    Thanks
    791
    3.280 waarderingen in 768 posts
    Hallo,

    Eerst een ieder de beste wensen voor 2017 en natuurlijk een gezond en veilig 2017.
    Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de fantastische reacties via dit forum,sms en app.
    Wij hebben fantastische dagen gehad, giga druk en veel nieuwe mensen de hand kunnen schudden.Zelfs mensen die meer dan drie uren heen en drie uren terug moesten rijden.Natuurlijk zijn er een aantal verbeter puntjes voor 2017, waar wij aan gaan werken.
    Tevens een groot woord van dank naar alle medewerkers en familie , waarvan sommige nog geen drie uren hun bed hebben gezien van 28 op 29 december.
    Tevens zijn we al weer een klein beetje bezig met megavuurwerfreaks 2017.
    We hebben nog fairytale 2015 en de Visions of Ectacy, Happy Harcore, van Pangu on the Beat, colorful city en Horn whistler.Ook dit weer voor mooie prijzen.

    Met knallende groet,

    Gerrit

  24. Deze 7 gebruikers waarderen geerit999 voor het bericht:


  25. #254
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Jij ook gerrit een goed en gezond 2017! Al enig idee welke datum je weer online bent met de website?

  26. Deze gebruiker waardeert vuurwerkduiven voor het bericht:


  27. #255
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Bij deze wil ik je echt bedanken Gerrit, voor de goede service en zeker voor de mooie prijzen! Het was de lange rit meer dan waard geweest. Ondanks de vele mailtjes en appjes klopte de gehele bestelling ( die ook nog goed werd nagekeken voor we het mochten inladen ). Wij kwamen in eerste instantie vooral voor de Pangu en Evolution producten uit 2015 en toen je met de Salute cake 2 kwam was ik al helemaal blij. Wij komen dit jaar weer jullie kant op! En de beste wensen trouwens en hopen op weer een top jaar, het is je gegunt!

  28. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •