Banner China Red
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts

    Trip report 28-12-07 Lars

    Trip report 28-12-07

    Het was 27 december s’avonds. Ik heb het foldertje er voor de duizendste bijgepakt .
    Ik had al begin december besteld en wist precies uit mijn hoofd wat ik besteld had.
    Voor mijn doen was het dit jaar erg veel. Ik zat rustig in mijn foldertje te bladeren toen hoorde ik het gepingel van msn. Het was een vriend van mij die vroeg aan mij of die mee mocht naar de vuurwerk winkel om mijn vuurwerk te halen. Ik zij natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Toen ben ik maar weer naar avp gesurft om de topics te checken.
    Zo aan de reacties te zien waren er meer forum gebruikers die gespannen waren over morgen.
    Het was 23:00 en mijn vader kwam bij mij dat het tijd was om te gaan slapen.
    Want we moesten er weer vroeg uit want ik wou om 8:00 bij de vuurwerkwinkel staan. Na een nacht met weinig slaap ging de wekker om 7 uur ik sprong meteen met een goed gevoel uit bed. Na een broodje te hebben gegeten kwam mijn vriend er al aan. Hij had wat nitraten meegenomen om aftesteken. Ik zij tegen hem dat we dat beter konden doen als we terug kwamen. Na een rit van 10 minuten kwamen bij de winkel. Het was nog rustig er waren 2 mensen voor ons die voor 30 euro vuurwerk kochten. Ik had mijn bonnetje ingeleverd. Na 10 gespannen minuten wachten kwam er een man met een winkel kar aanlopen vol vuurwerk.

    Ik dacht bij mijzelf zo ik had niet verwacht dat het zoveel was !!
    Na alles na gecheckt te hebben bleek dat ik meer had gratis gekregen als verwacht.
    Ik had namelijk 2 potten gekregen in plaats van 1.
    Dan heb je wel voor 40 euro gratis gekregen een meevaller dus!!
    Ik wou zo snel mogelijk naar huis maar mijn vader moest nog wat hondenvoer kopen.
    Ik was erop tegen maar we gingen wel. Bij die winkel aangekomen bleken ze lesli vuurwerk te verkopen.
    Ik heb daar nog een pakje knock outs gekocht en 2 aansteeklonten.
    Na dat afgerekent te hebben gingen we naar huis om alles uitestallen.
    En om collectie foto’s te maken. Ik vond het wel tijd om te gaan stoken dus ik pakte wat rotjes en shocks. Mijn vriend nam zijn nitraten mee, Naar heerlijk een kwartiertje te hebben geknalt zijn we naar binnen gegaan en hebben we een kop warme chocolade melk gedronken.

    Hopelijk vinden jullie het goed
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  2. #2
    VWC-Lid TenJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    761
    Thanks
    89
    95 waarderingen in 41 posts
    Lars, dit vind ik een bijzonder mooi tripreport
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    109
    Thanks
    7
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Lars, Ik vond dit een mooi report. Ik zal hopen dat het bij mij het zelfde zult gaan. ''alleen meer winkel wagens'' :P(H)

  4. #4
    VWC-Lid jantje_boem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Locatie
    friesland
    Berichten
    65
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Lars,
    Super mooi report

  5. #5
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Haha wat grappig om dit terug te lezen. Ten tijde van het verhaal was ik 14 Ik zal kijken of ik dit jaar op 29 december een uitgebreider report met foto's en eventueel een filmpje kan plaatsen. Zeker met betere interpunctie en Nederlandse woordenschat
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  6. #6
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Haha wat grappig om dit terug te lezen. Ten tijde van het verhaal was ik 14 Ik zal kijken of ik dit jaar op 29 december een uitgebreider report met foto's en eventueel een filmpje kan plaatsen. Zeker met betere interpunctie en Nederlandse woordenschat
    Ik denk dat ik dat ook ga proberen bedankt voor dat idee! Ik heb nu al oud en nieuw kriebels! Alleen houd ik er niet van om echte verhalen te verdikken.........
    "I came in like a crackling ball."

  7. #7
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 070-pyro-070 Bekijk bericht
    Ik denk dat ik dat ook ga proberen bedankt voor dat idee! Ik heb nu al oud en nieuw kriebels! Alleen houd ik er niet van om echte verhalen te verdikken.........
    Waarom zou je een verhaal moeten verdikken?
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  8. #8
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Zo veel koop ik ook weer niet vergeleken met anderen, en ik houd het liever simpel en overzichtelijk.
    "I came in like a crackling ball."

  9. #9
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 070-pyro-070 Bekijk bericht
    Zo veel koop ik ook weer niet vergeleken met anderen, en ik houd het liever simpel en overzichtelijk.
    Het gaat er totaal niet om hoeveel je koopt. Het gaat om de sfeer die je eind december beleefd. Dan maakt het niet uit of je het met een collectie van €20 doet of een collectie van €3500
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •