Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color break

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Laatst met examenfeest afgestoken, viel een beetje tegen, maarja voor die 10 euro mag je eigenlijk niet klagen.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
      Laatst met examenfeest afgestoken, viel een beetje tegen, maarja voor die 10 euro mag je eigenlijk niet klagen.
      Toch is het niet verkeerd hoor, 20 aardige boeketten voor 10 euri... Vind hem al een paar jaar goed en heb dit jaar de mogelijkheid om hem te gaan kopen, dus ik neem hem wel denk ik .. Je kan hem bijna niet laten staan vind ik. Effecten zijn mooi, niet heel bijzonder maar wel gewoon netjes. Prima blokje dit.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Anthony bomb Bekijk bericht
        4 stuks tegelijk van afgestoken! de potjes kosten slechts 9,50 dus waarom niet. Het waren Color Peonies die deze jongens lieten zien in de lucht, dus de naam color break komt goed van pas. De effecten waren mooi helder van kleur. Ik zag paars, rood, groen en silver/wit voor zover ik me het nog kan herinneren. Leuke budget cakes zijn het zeeeker weten!
        Ik mis toch echt een paar kleuren die jij noemt in het bovenstaande filmpje van DarkSoul..

        Comment


          #19
          meh, de kleuren komen op geen enkel filmpje goed naar voren:

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          toch geloof ik wel dat ze er in zitten, en dat de camera's ze niet goed oppakken. Ik kan de kleuren namelijk wel ontwaren, ook al is het op alle beelden heel flets. Zo te horen aan de ervaringen is dat irl beter. Geen geld om zelf even uit te proberen natuurlijk

          Comment


            #20
            Mijn film van deze cake. Helaas is de beeldkwaliteit wat wazig en soms nog erger, doordat de lens steeds nat werd van de regen. Zet hem op 720p voor betere kwaliteit!

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            Super leuk budgetpotje dit, zeker aan te raden

            Comment


              #21
              voor dit geld zekers niet laten staan he, er zijn weinig goedkopere vergelijkbare potten, dus al zou je hem alleen maar gebruiken voor in de vooravond, heb je er zekers veel plezier van

              Comment


                #22
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                Comment


                  #23
                  Wat een toppertje! Ik kan hem iedereen aanraden, ook om 12 uur misstaat hij niet! Goed uitgewerkte boeketten en een geweldig zacht prijsje.
                  Boven mijn verwachtingen goed, topper!

                  Comment


                    #24
                    Dit was zeker een goed potje. Prima boeketten en een goede knal. Ook de finale stond niet mis. Tempo was trouwens ook erg goed. Je vind bijzonder veel goede cakes voor die prijs en daarbij komt dat hij ook nog een rijtje meer shots heeft. (20 shots)

                    Comment


                      #25
                      2x color break met een aantal knock-outs tussendoor.

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      Mooie budgetcake voor in de avond.

                      Comment


                        #26
                        Ik had er dit jaar 2, een toppertje voor dat geld!
                        10 euro voor 20 shots, goede uitwerking, mooi tempo. Wat wil je nog meer?
                        [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                        Comment


                          #27

                          was zeer te speken over dit potje, een goede budget cake als je het mij vraagt ;)

                          Comment


                            #28
                            In tegenstelling tot andere members vond ik hem niet echt denderend. Ik heb hem met 3 tegelijk geschoten en was niet onder de indruk, rommelige effectvorm en ook niet al te groot.

                            Het filmpje van Pigi lijkt het meest op de versie die ik had. Als ik die van Thomaz had gehad was ik een stuk enthousiaster geweest.

                            Comment


                              #29
                              Video van mijn kant.

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Raaddebom.nl

                              Comment


                                #30
                                tog wel een mooi bakje hoor! voor het geld zeker.
                                Alleen die brocade achtige boeketjes komen niet echt op me over.

                                Comment

                                Working...
                                X