Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 16
  1. #1
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts

    Super Secreet [Uitloop 2016]



    Artikelnummer: 116
    Artikelnaam: Super Secreet
    Bruto Gewicht: 3,5 Kilo
    Netto Kruitgewicht: 483,3 Gram
    Aantal Schoten: 75
    Stijghoogte: 5 - 20 M
    Verpakkingseenheid: 4/1
    Richtprijs 2008: € 95,-

    *Film is vanuit china en is van mindere kwaliteit.
    Ja, ja hier ben ik dan, Mevrouw Marijn haar zelf.
    Maak je borst maar nat.
    Want ik ga natuurlijk niet zomaar een pot
    naar me zelf vernoemen.
    Dit is de meest mooie, geweldige,
    lekkere dure ( hoezo super secreet)
    pot van de Marijn collectie.
    Alle kleuren, glitters en spinners die
    je maar kan bedenken vliegen in het rond.
    Geef deze pot ruim baan, blijf zeker niet in de buurt staan.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst gewijzigd door Scav; 3 februari 2016 om 13:25
    Gerwin

  2. #2
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Hmm, 75 schoten. Stijghoogte variërend van 5 tot 20 meter. Dat is niet al te hoog, en je kunt dus verwachten dat bepaalde uitwerkingen niet hoog boven de grond komen, dus niet voor al te veel spektakel kunnen zorgen. (Lijkt mij dan..)
    Dan is hij dankzij zijn omvang wat duurder dan de overige cakes, dus het zou me niets verbazen als deze pot - van de nieuwkomers - de meest ongunstige prijs/kwaliteit-verhouding heeft.

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De cake is in China door meerdere mensen met een 10 beoordeeld.
    Ik hoop dat ze gelijk krijgen, we zullen het zien tijdens een van de demo,s die gaan komen.


  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Berichten
    21
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Invader Bekijk bericht
    Hmm, 75 schoten. Stijghoogte variërend van 5 tot 20 meter. Dat is niet al te hoog, en je kunt dus verwachten dat bepaalde uitwerkingen niet hoog boven de grond komen, dus niet voor al te veel spektakel kunnen zorgen. (Lijkt mij dan..)
    Dan is hij dankzij zijn omvang wat duurder dan de overige cakes, dus het zou me niets verbazen als deze pot - van de nieuwkomers - de meest ongunstige prijs/kwaliteit-verhouding heeft.
    Ik heb een filmpje gezien: deze pot is echt geweldig!!! Vooral de verschillende effecten zijn super............. je buren zullen zeker weten denken dat het illegaal spul of evenementen vuurwerk is!!!!!! SUPERPOT (als je budget het toelaat)
    En dat ie niet zo hoog gaat kan mij niet boeien, vorig jaar zag ik door de mist niets van mijn pijlen............
    Deze ga ik dus zeker afsteken, jammer alleen is dat alles wat je erna afsteekt in het niet valt...........
    Laatst gewijzigd door Knalkoning; 20 september 2008 om 11:07

  5. #5
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    529 waarderingen in 195 posts
    Hele mooie cake.
    Snel tempo en dan die prachtige spinners.
    Mooi hoor

  6. #6
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    tis een mooie cake, overweldigend effect zal het zijn in't echt, maar de prijs / kwaliteits verhouding twijfel ik nog aan. ik meende dat ie rond de 100 euro zou gaan kosten.....in mijn gedachten komt de vergelijking met de super 500 (wolff) en zn kloon de general (katan) erg mooie cakes die niet super lang duren. tis maar wat je wilt....(niet dat ik em niet wil maar tis een twijfelaar vreemd genoeg)

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    944 waarderingen in 366 posts
    Deze is zo mooi dat komt puur door die spinners in verschillende richtingen. Ik wist wel dat dat aan zal slaan daarom heeft die ook een hoge prijs. Het gaat dus blijkbaar niet om het aantal grammen, voor mooi vuurwerk moet je gewoon meer betalen. Die zilveren spinners hoop ik nog heel vaak terug te zien in cakes.

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    De super secreet vernoemt naar the one and only Evelien van de Witte Tentenverhuur. Een prijzige cake, 95euri namelijk maar je hebt wel een goed gevulde lucht. Met onderandere spinning tails,crackling,waves en blinkers.

    Zelf vind ik heb aan de dure kant, maar jullie mogen zelf oordelen.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 29 juni 2014 om 15:14
    Once a pyro, always a pyro

  9. #9
    VWC-Lid Forza-Twente's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 augustus 2009
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    95
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    95 euro voor 75 schots is dat echt zo snel weg als op die filme of gaat dat wel wat langzame?

    Mvg michel

  10. #10
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.481
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Onze mod Fred was gek genoeg van dit bak geweld om hem aan te schaffen. Ik heb hem dan ook weten te filmen. Er zo vlak onder staand, komt deze cake veel mooier uit dan wanneer je er 60 meter vanaf staat. Toch raad ik iedereen aan om er tenminste 15 meter vanaf te staan. Dan krijg je geen nekkramp, en overzie je het hele effect. Daarnaast heb je écht een brede straat nodig of kruispunt. De straat waar dit Secreet de lucht in ging was eigelijk veel te smal.
    Als je even niet op het prijskaartje let, kun je alleen maar laaiend enthousiast zijn over deze cake. De cake schiet zó snel door, en de lucht is permanent zó mooi vol! En dan die zilveren spinners...! Die zijn zó dik in deze cake! Geweldig! Dit is echt een super cake, zonder meer. Kwaliteit ten top.
    Maar dat prijskaartje is wel erg pittig. Verklaarbaar, dat wel, maar het blijft een dure cake. Verklaarbaar omdat de tubes allemaal op een bijzondere manier schuin liggen in een cirkel. Dat kost de Chinezen veel werk. Verder zitten er maar vier stuks in een karton, waar ook een kooiverpakking omheen zit. Dat kost ook veel extra geld.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Goed verhaal over deze cake Jorik en mooi gefilmd ook.
    Heb er dan ook niet veel aan toe te voegen
    Laaiend enthousiast ben ik ook over deze cake.
    Vooral de manier van schieten is indrukwekkend.
    De cake is duur, te duur eigenlijk, maar met een leuke korting lag hij binnen mijn handbereik.
    En ik ben het helemaal met Jorik eens dat je bij deze cake een behoorlijk afstand moet nemen. We stonden er met onze neus boven op en dan krijg je inderdaad een zere nek van het kijken.

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Nieuw productfilm - Super Secreet 2010

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Wat geeft dit kreng een geweld zeg. Dit is een finale opzich!
    Spinners, fluiters, flinke knallen, alles volgt elkaar in een snel tempo op.. het kost wat maar dan heb je ook wat.

  14. #14
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.035
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Tja, wat moet ik hier van zeggen... Wat een ding zeg, echt een unieke manier van schieten die je pas goed ziet als je deze zelf van dichtbij meemaakt. Ik kreeg hem gratis en ik ben verkocht Hopelijk kan ik deze dit jaar ergens met korting kopen (of misschien wel weer gratis ) en dan zet ik hem mooi op een pleintje. Komt het nog beter tot zijn recht denk ik.

    Echt hele mooie felle spinning tails en nog aardige boeketten ook, eigenlijk te duur maar een echte topper!!!

    Filmpje (geen bijster goeie kwaliteit helaas...):

    Laatst gewijzigd door Rocketfreak; 6 januari 2011 om 21:06

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •