Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Kwaaie Knaller

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De Kwaaie Knaller

    Artikelnummer: 062
    Artikelnaam: De Kwaaie Knaller
    Bruto Gewicht: 1,2 Kilo
    Netto Kruitgewicht: 196,8 Gram
    Aantal Schoten: 36
    Stijghoogte: 15 M
    Verpakkingseenheid: 12/1
    Richtprijs 2008: € 20,-

    Veel kleur en leuke effecten.
    Veel glitter, leuke knal.
    En echt de moeite waard.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 29 June 2014, 15:23.
    Gerwin

    #2
    Typisch een Marijn cake.
    Staat bol met verschillende effecten.
    200 grammer 36 schoten voor 20,-- vind ik een prijs die ok is.
    Mooi zijn vooral de spinners aan het begin en de afsluitende finale.
    De burst is weer lekker hard.

    Comment


      #3
      Wat typisch, zie ik nou blauwe + turquoise peonie's?

      Comment


        #4
        Mooie cake met veel afwisseling en unieke effecten. Prijs is naar mijn mening nog te doen, heb je lekker lang plezier van met veel schoten.

        Comment


          #5
          Dit is een hele mooie cake! Mooie verschillende effecten en een leuke opbouw. Hier zie ik er al 2 tegelijk van in de lucht gaan! ;)

          Comment


            #6
            Door dit soort cake's hou ik nou van Marijn, lekker mixed, veel verschillende effecten en de finale gaat lekker.

            Zulke cake's kunnen gewoon niet in een freak's zijn collectie ontbreken, top!

            Comment


              #7
              Ik heb deze gisteravond afgestoken en gefilmd. Ik moet zeggen dat ik het echt een topper vind! Zoals al vaker is gezegd hier: typisch een Marijn cake. Mixed, hoog tempo, bijzondere geluiden, gave spinners.
              Deze pot bevat tevens het gaafste geluid wat ik ooit bij vuurwerk heb gehoord. De tweede serie van 6 schoten is een soort hummer, maar dan wat meer fluitend. Wat een uniek effect zeg! Met een goed volume.
              De mines (derde en vierde series) zijn vrij matig gevuld, maar goed van kleur. En in twee hoogtes. De doffe stoot liftcharge is ook goed aanwezig.
              De peonies zijn laag (bijna té laag), maar klinken erg hard voor dit kaliber. Slechts 14 mm. buisdiameter! En dan deze knallen, vind ik echt toppie. De finale met crackling gaat lekker snel ook.
              Dit ogenschijnlijk kleine potje is echt zeker zijn €20,- waard!

              KLIK HIER voor de film.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #8
                Nooit echt aandacht gegeven aan deze cake, maar die is toch verdomd leuk! Voor een redelijke prijs heel wat schoten op lekker doorlopend tempo, mooie heldere kleuren en verschillende effecten, komt er dit jaar gewoon bij.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  wow!

                  Ik kom dit cakeje nu pas op het spoor, maar wat een toppertje! 3 effecten die ik graag zie.. Finale is alleen niet echt mijn ding.
                  Laatst aangepast door Gerwin; 28 November 2009, 12:37.

                  Comment


                    #10
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                    Comment


                      #11
                      Ik had deze afgelopen jaar, en voor dit jaar deze weer gewoon besteld.
                      Blijft echt een top-potje. Als je deze pot ziet en vasthoudt denk je: Daar kunnen nooit zoveel effecten uitkomen, maar schijn bedriegt!

                      Jammer alleen dat Vlugge Japie is verdwenen. Dat was ook zo'n lekkertje.

                      Comment


                        #12
                        Leuke aan deze pot is dat je op het moment dat je begint af te vragen waarom hij kwaaie knaller heet precies de knallen beginnen. Of te wel een verrassende pot die zijn geld waard is.

                        Comment


                          #13
                          Mijn 2 filmpjes van afgelopen jaarwisseling.
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #14
                            Ik heb dit potje ook gekregen bij VWL Steenbergen terwijl ik hem niet besteld had Zal wel een vervanger van het een en ander zijn geweest. Ik wist niet wat ik er me van moest voorstellen en had van tevoren ook lekker niet op het forum gekeken wat hij precies doet.
                            Een avond voor oud en nieuw afgestoken en dit is toch wel een heel gaaf ding! Veel verschillende en ook nog eens heel aparte effecten met super felle kleuren. De finale met boeketten is ook nog best wel redelijk en luchtvullend, hoewel de burst niet echt hard was.
                            Die aparte Marijn effecten gaan me steeds meer bevallen, elk jaar heb ik weer te weinig Marijn gekocht, haha.
                            Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                            Comment


                              #15
                              Dit jaar ook afgestoken en erg genoten van dit typisch stukje Marijn vuurwerk. Publiek genoot ook, stomverbaasd door de gekke geluiden, plezierd door de mooie mines en geschrokken van de boeketten, haha. "Zoiets heb ik nou nog nooit gezien!" klonk

                              Comment

                              Working...
                              X