Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    VWC-Lid ruben_3's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Aalsmeer
    Berichten
    206
    Thanks
    27
    70 waarderingen in 16 posts

    Guerra de Carretillas (denken wij dat we veel boracho's hadden!!)

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Ik kwam net dit tegen op youtube. het schijnt dus ook een heel festival te zijn waar ik persoonlijk nog nooit iets over heb gehoord. heeft iemand mischien meer info hierover want dit is super ziek!

    thanks alvast.

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Het Walhalla bestaat dus echt. Hier wil ik wel eens naar toe in m'n (bijna)brandvrije VWC kleding

  3. #3
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    haha, jullie hadden toen op Fallas écht wel meer borachos!!!

  4. #4
    VWC-Lid ruben_3's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Aalsmeer
    Berichten
    206
    Thanks
    27
    70 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    haha, jullie hadden toen op Fallas écht wel meer borachos!!!
    nou echt dus niet he! En kijk de rest van de filmpjes maar op youtube. in valencia is het dus echt niet zo ziek als wat je hier ziet.

  5. #5
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    ah, de rest...ok, maar ik zal dat filmpje van dat inferno van jullie niet gauw vergeten!! haha

  6. #6
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Geweldig Ruben, bedankt voor je enthousiaste belletje erover haha, ben ook zeker overtuigd, dit moet ik een keer meemaken! Als we nou met z'n allen gaan komt het wel goed haha, als ze dachten dat dit gekkenwerk was met die borrachos, dan moet je de Nederlanders daar eens loslaten!

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Dit is trouwens ook in Valencia. Alleen niet in de stad maar in de dorpjes eromheen die ook bij Valencia zijn gaan horen. Op dit moment zijn er een aantal grote corda's aan de gang. Dat betekend dat wat e op het filmpje ziet nu gewoon gebeurt elke avond en soms wel 2 a 3 keer per avond.

    Van de week is Javiktala van FPM ook de kooi in gegaan en dat was een avond dat bijna niemand bescherming aan had. Het verhaal zal later denk ik bij ons verschijnen.

    Hier heb ik een verslag die ik vorig jaar heb gemaakt toen ik zo een corda (kleintje) mee heb gemaakt. (Van gepast afstand)

    http://www.freakpyromaniacs.com/content/view/117/120/

  8. #8
    VWC-Lid ruben_3's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Aalsmeer
    Berichten
    206
    Thanks
    27
    70 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
    Dit is trouwens ook in Valencia. Alleen niet in de stad maar in de dorpjes eromheen die ook bij Valencia zijn gaan horen. Op dit moment zijn er een aantal grote corda's aan de gang. Dat betekend dat wat e op het filmpje ziet nu gewoon gebeurt elke avond en soms wel 2 a 3 keer per avond.

    Van de week is Javiktala van FPM ook de kooi in gegaan en dat was een avond dat bijna niemand bescherming aan had. Het verhaal zal later denk ik bij ons verschijnen.

    Hier heb ik een verslag die ik vorig jaar heb gemaakt toen ik zo een corda (kleintje) mee heb gemaakt. (Van gepast afstand)

    http://www.freakpyromaniacs.com/content/view/117/120/

    Tony,

    Eigenlijk ben ik gaan zoeken naar aanleiding van een filmpje van jou. Nou ja noem het maar film.
    Dat was afgelopen jaar 6 september met die pijlen. Wat was dat gruwelijk zeg!!

    Het is echt jammer dat ik er nu pas achter kom, ander had ik een reisje geboekt die kant op.
    Je ziet a; aan de filmpjes dat hier een geweldige sfeer moet hangen en dat het heel appart moet zijn om dit in het echt mee te maken.

    Ik ben overtuigt, volgend jaar ben ik van de partij!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •