Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 5 van 47 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 693
  1. #61
    Banned pyrorboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    groningen-centrum
    Berichten
    300
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    hahaha wie moet er meelopen ? en ik overdrijf niet want ik nam ook gelijk 1 bestelling van een vriend mee... maar stefan het is inderdaad niet echt geloofwaardig maarja het boeit mij niet echt of jij het wel of niet gelooft , want jou hulp heb ik niet nodig.
    ja controlen dat is makkelijk gezegt. zou je zelf ook ff 15 dozen en 12 tassen openmaken om te kijken of alles klopt ? nee toch dat gaat niet zo gemakkelijk. en de medewerker zei zelf de bestelling hebben we door elkaar heen gedaan... dat vond ik ook raar alles zat door elkaar gehusselt enzo..

    ook vond ik de manier van aanpak erg raar voorverkoop en losverkoop door elkaar heen.
    dat was voor veel mensen ook een probleem. maar ik ga weer stoppen.. ik koop er volgend jaar weer gewoon , maar nooit het bedrag wat ik vorig jaar had bestelt daar.

    Edit :

    trouwens stefan jou reactie slaat nergens op. ben je nou jaloers of hoe zit dat ?
    jij loopt een beetje stoer te doen in de winkel : ja ik heb met met een vriend van me 2000 euro aan vuurwerk dat word fulltime stoken... wooooow !! stoer ik moet nu gelijk jaloers worden.. en zoveel vuurwerk was het ook weer niet want er ontbrak genoeg kan ik je vertellen.

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrorboy Bekijk bericht
    hahaha wie moet er meelopen ? en ik overdrijf niet want ik nam ook gelijk 1 bestelling van een vriend mee... maar stefan het is inderdaad niet echt geloofwaardig maarja het boeit mij niet echt of jij het wel of niet gelooft , want jou hulp heb ik niet nodig.
    ja controlen dat is makkelijk gezegt. zou je zelf ook ff 15 dozen en 12 tassen openmaken om te kijken of alles klopt ? nee toch dat gaat niet zo gemakkelijk. en de medewerker zei zelf de bestelling hebben we door elkaar heen gedaan... dat vond ik ook raar alles zat door elkaar gehusselt enzo..

    ook vond ik de manier van aanpak erg raar voorverkoop en losverkoop door elkaar heen.
    dat was voor veel mensen ook een probleem. maar ik ga weer stoppen.. ik koop er volgend jaar weer gewoon , maar nooit het bedrag wat ik vorig jaar had bestelt daar.

    Edit :

    trouwens stefan jou reactie slaat nergens op. ben je nou jaloers of hoe zit dat ?
    jij loopt een beetje stoer te doen in de winkel : ja ik heb met met een vriend van me 2000 euro aan vuurwerk dat word fulltime stoken... wooooow !! stoer ik moet nu gelijk jaloers worden.. en zoveel vuurwerk was het ook weer niet want er ontbrak genoeg kan ik je vertellen.
    nu zijn het weer 15 dozen en 12 tassen?
    Nee ik loop niet stoer te doen ik was gewoon tegen een gast/collega aan het praten dat jij jezelf nou niet eens even voorstelt terwijl je de hele tijd naast me staat dat is pas zielig

    Er loopt een medewerker mee ja als je zoveel zou hebben!

    En ik heb geen 2000 beter afluisteren volgende keer

    ........ vul zelf maar in.
    Laatst gewijzigd door Monsterking; 2 januari 2009 om 18:39

  3. #63
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Laten we het gezellig houden jongens, iemand heeft een klacht en die geeft dit aan, ideaal om dat zo te doen, want de winkeleigenaar leest vaak zat mee en kan dus kijken wat ie er aan kan doen met service.

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Ik had dus ook een bestelling bij 7kamp en heb alles gekregen wat ik had besteld, Edwin heeft voor mij zelfs nog een karton Green Glitter Missile's geregeld en er liep netjes iemand met mij mee om de tassen te dragen, dus aan de service ligt het daar absoluut niet.
    Wat mij wel opviel tijdens het ietwat lange wachten, dat er toch wel erg veel mensen terug kwamen omdat er iets niet klopte. Gek vond ik dat niet, want eigenlijk was het een ongeorganiseerde puinhoop in de zaak, iedereen liep door elkaar heen en het leek of iedereen op het puntje van de tenen liep.
    Daarom de volgende tip aan Edwin, bemoei je niet zelf met de verkoop, maar zorg dat iedereen doet wat die moet doen, managen dus. Neem nog een goede vent in dienst, die met jou op 1 lijn zit en je zal zien dat het beter gaat. Nogmaals aan de service ligt het niet.

  5. #65
    Banned pyrorboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    groningen-centrum
    Berichten
    300
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    100% eens met shinji het was inderdaad een puinhoop.. ik zag wel 7/8 mensen terug komen die genoeg vuurwerk miste in hun bestelling.. en voorverkoop en losse verkoop door elkaar kon niet..
    maar ik heb nog niemand mee zien lopen maarja... hoop dat het volgend jaar beter gaat.

  6. #66
    VWC-Lid Vuurwerkshop7kamp's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Locatie
    Rotterdam-Zevenkamp
    Berichten
    567
    Thanks
    54
    452 waarderingen in 209 posts

    klacht pyroboy

    he man,

    bel me even op,

    Ik heb je mijn tel nummer gemaild.

    Het was inderdaad op sommige momenten een ge(con)troleerde boel.

    Maar iedereen heeft gekregen wat ie wilde hebben of meer.

    We zijn te hard gegroeid en zullen onze lokatie moeten uitbreiden of verbouwen.

    Het was een leerzaam jaar ( laten we het daar maar op houden).

    Gelukkig hebben we alle inspecties zonder kleerscheuren overleefd, dat stond voorop.

    Had me maar gemaild of gebeld, dat kon 24 uur per dag , dan had jij echt gekregen waar je recht op had !!! ) ik woon vlak bij je

    Met vr.gr.

    Edwin
    Vuurwerkmagazijn7kamp

  7. #67
    Banned pyrorboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    groningen-centrum
    Berichten
    300
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    ja edwin ik dacht ik wil niet helemaal terug gaan want het is de moeite niet waard ik heb toch genoeg vuurwerk maarja ik heb er inderdaad wel recht op.
    ik vond het ook niet leuk om terug te gaan en zeggen dit dit en dit missen want dan ga jij je werknemers misschien anders aankijken en dat wou ik ook voorkomen.
    ik bestel er dit jaar weer. maar dan wil ik wel geholpen worden door jou of stefan zodat ik 100% zeker weet dat ik me volledige bestelling krijg

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrorboy Bekijk bericht
    ja edwin ik dacht ik wil niet helemaal terug gaan want het is de moeite niet waard ik heb toch genoeg vuurwerk maarja ik heb er inderdaad wel recht op.
    ik vond het ook niet leuk om terug te gaan en zeggen dit dit en dit missen want dan ga jij je werknemers misschien anders aankijken en dat wou ik ook voorkomen.
    ik bestel er dit jaar weer. maar dan wil ik wel geholpen worden door jou of stefan zodat ik 100% zeker weet dat ik me volledige bestelling krijg
    Kom dan maar naar mij, Edwin heb het die dagen erg druk, en als ik gewoon in de winkel ben moet je me maar ook aanspreken, ook bij de voorverkoop. Dit keer wel doen dan he

    Maar je mistte iets van 130 euro aan vuurwerk + 4 gratis potten zei je toch, dat is een hoop dan moet je gewoon teruggaan want dat is niet niks

  9. #69
    VWC-Lid Vuurwerkshop7kamp's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Locatie
    Rotterdam-Zevenkamp
    Berichten
    567
    Thanks
    54
    452 waarderingen in 209 posts

    te weing vuurwerk

    he man,

    Goed opgelost he ?

    vr.gr.

    Edwin

  10. #70
    Banned pyrorboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    groningen-centrum
    Berichten
    300
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    zeker. nog bedankt voor alles edwin , je bent gewoon een topverkoper.
    dit jaar kom ik zeker terug en word het bedrag nog een stuk hoger
    Laatst gewijzigd door pyrorboy; 4 januari 2009 om 12:09

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrorboy Bekijk bericht
    zeker. nog bedankt voor alles edwin , je bent gewoon een topverkoper.
    dit jaar kom ik zeker terug en word het bedrag nog een stuk hoger
    Mooi dat het is opgelost man, dit jaar wel even wat zeggen dan he, maken we even een babbeltje tijdens de voorverkoop.

  12. #72
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    een vriend van mij had voor ons groepje een berg spul gekocht uiteindelijk bleken er 13 pakken grondbloemen vergeten te zijn, uiteindelijk wel gekregen maar vele deeden het niet.... wel jamer opzich maargoed voor de rest zat alles er perfect bij volgend jaar meer halen bij deze zaak! hopelijk meer leuke acties misschien een idee om de binkies te verkopen ?

  13. #73
    Banned pyrorboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    groningen-centrum
    Berichten
    300
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monsterking Bekijk bericht
    Mooi dat het is opgelost man, dit jaar wel even wat zeggen dan he, maken we even een babbeltje tijdens de voorverkoop.
    ja ik ga dit jaar soliciteren en misschien dat we dan elkaar vaak genoeg tegen komen :P

  14. #74
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Edwin heeft een beetje problemen met de levering van Katan gehad.
    Ik was hier ook de dupe van.
    30 dec. tussen 2 en 3 uur zouden we onze buurtaktie kunnen afhalen....helaas,
    mijn gehele planning moeten verzetten , en ,savonds na 20.00 uur konden we de bestelling afhalen, wat ook nog vrij lang duurde.

    Alles moet wat beter georganiseerd worden Edwin, en neem wat personeel in
    dienst welke verstand van zaken hebben....een stuk of 10 Stefans doen wonderen

    Ik heb als pleister op de wonde wel een extra Outrageous mogen ontvangen,
    daarvoor dank!!
    Grtzz
    Mek

  15. #75
    VWC-Lid Vuurwerkshop7kamp's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Locatie
    Rotterdam-Zevenkamp
    Berichten
    567
    Thanks
    54
    452 waarderingen in 209 posts

    grondbloemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
    een vriend van mij had voor ons groepje een berg spul gekocht uiteindelijk bleken er 13 pakken grondbloemen vergeten te zijn, uiteindelijk wel gekregen maar vele deeden het niet.... wel jamer opzich maargoed voor de rest zat alles er perfect bij volgend jaar meer halen bij deze zaak! hopelijk meer leuke acties misschien een idee om de binkies te verkopen ?
    Hi, waren dat die van Wolff ( vierkant pakje) of die van GBV ( plat doosje ?

    gr

    Edwin

Pagina 5 van 47 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •