Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 48 van 48

Discussie: Xtremerides1

  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Ruben, begrijpelijke keuze. Jammer ik heb jarenlang genoten van je videos. Zeer sfeerverhogend.
    Niet altijd eens met je videos en verhalen, maar ach. Je beleeft je hobby iig zonder krampachtig gedoe en deelt dat ook nog eens. Dankjewel. Fijn dat er iemand was die flink tegengas gaf.
    Naast de ongelofelijke productdatabase in die jaren van uploaden ook bizar veel onzin uitgekraamd, maar dat neem ik graag voor lief hahahhaha.
    Ajuuu
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 7 januari 2018 om 09:28 Reden: Kan je een report over sturen

  2. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid Savendro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2006
    Berichten
    349
    Thanks
    892
    496 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Tja de rest kwam een dag later en het kwam puur omdat zena hem sponsord. Dus vind het nou niet echt een speciaal dat hij een dag eerder een filmpje er van had.
    Valt me nu ineens op. Al die vloggers doen alsof ze zelf die funke blokken afstaken, maar het was gewoon een demo van Zena op een voetbalveld. Xtremerides, lvt, mrb en nog een paar allemaal hetzelfde filmpje soms vanaf een andere positie.

    Ik vind het jammer dat hij er mee stopt. Lekker op de bank YouTube kijken en lekker sfeer happen terwijl je zelf geen risico loopt. Maar het gat zal wel gevuld worden

  4. Deze gebruiker waardeert Savendro voor het bericht:


  5. #48
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Dit topic gaat maar weer op slot, zelfs nu hij (mogelijk) zou gaan stoppen, moeten velen nógmaals verkondigen wat ze ervan vonden, al vaker hebben we dat moeten stoppen.
    Het leek vrij normaal te kunnen, maar er wordt blijkbaar toch weer gescholden richting Ruben. En de leden die graag te pas en te onpas het woord 'schijnheilig' rondgooien komen ook weer voorbij, dat zijn wij ook wel zat. Posts die niet volgens de regels zijn, kunnen jullie reporten, dan hoeft dat geen discussie te worden en dagenlang online te blijven, wij lezen zelf niet álles mee. En als het niet bevalt op VWC, zoek dan alsjeblieft wat anders en blijf niet constant hier klagen als het maar even niet zint, dat draagt niets bij.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze 9 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •