Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xtremerides1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Xtremerides1

    Xtremerides1
    Deze persoon heeft inmiddels 212 filmpjes online staan
    Met voornamelijk straatfilmpjes van consumenten en evenementenvuurwerk
    Zitten hele goede filmpjes tussen
    Producten van Zena, Original,Weco,Duits spul, profblokken, etc.


    #2
    Leuke filmpjes zitten er tussen, maar iets wat wij ook niet wensen als echte freak: vernielingen. Het zijn wel spullen van z'n eigendom maargoed. Je moet niet een voorbeeld eraan nemen.

    Ik kende zijn filmpjes al heel lang en ik vind ze super!
    Laatst aangepast door ZoRRo; 28 August 2008, 01:30.

    Comment


      #3
      staat wel wat leuk spul tussen ja. leuk YouTube channel.
      [B]D e c e m b e r ! ![/B]

      Comment


        #4
        heerlijke filmpjes.. ik ben inmiddels abonee via youtube

        Comment


          #5
          owja deze gozer heeft ook heel veel filmpjes over de kermis!
          ik ben namelijk ook kermis freak!:P

          dus voor de kermis freaks onder ons=dit een top site!

          Comment


            #6
            woow mooie filmpjes TOP! D: en idd 212 filmpjes is niet mis
            Knal goed, knal verantwoord!

            Comment


              #7
              Zo, dat was het einde van Xtremerides1.

              Youtube doet heel moeilijk ivm advertenties, en Ruben is ook verschillende keren gepakt.
              Er zullen dit jaar nog video's komen, maar volgens mij is het echt wel over & out.
              Justitie / politie heeft het op hem gemunt, ze herkennen blijkbaar zijn busje en kennen hem ondertussen bij naam.

              Velen zullen blij zijn, maar ik niet.
              Toegegeven, de man knutselt veel en gaat soms erg onveilig met vuurwerk om.
              Ik kan ook best begrijpen dat je hem gewoon niet mag.

              Maar iedereen hier aanwezig heeft wel zijn Funke video gezien, hij kwam ermee als eerste.
              Zijn shopping video's tijdens die laatste dagen zijn super en ook kruitstress verlagend, gewoon leuk om zien.

              Einde van Xtremerides1 is voor mij een teken aan de wand, geloof het of niet.
              P1 in België heeft ondertussen reeds problemen, het is op verschillende locaties al niet meer te krijgen.
              Ook prof spul is moeilijker en moeilijker om te krijgen.

              Pyrofreaks4live met dat overdrevene happy-happy kiddies gedoe is voor mij slappe kost.
              In de compilatie van pyroteamdelft zijn blijkbaar ook shells te zien die afgestoken worden in de straat.
              Zonder mortier.
              Waardoor de sterren gewoon tegen de wagens knallen.

              Geef mij dan maar xtremerides1.

              Comment


                #8
                Nu de rest van de vloggers nog.

                Die algehele instelling van "alles voor de views" is echt een doorn in het oog en de besmettelijkste ziekte van dit decennium.

                Comment


                  #9
                  Vloggers die vuurwerk promoten op een normale manier of die op een leuke manier nieuwe producten promoten heb ik niks op tegen...de rest mag van mij ook verdwijnen. Vuurwerk heeft momenteel vooral een positief en veilig imago nodig ipv halve zolen die lopen te stunten

                  Comment


                    #10
                    Dan te beginnen bij enzo ik heb nog nooit iemand zo reageer zien doen.
                    Daarbij als de rest van Nederland bekeurd kan worden op meer als 25 kilo vuurwerk waarom hij dan niet.
                    Enjoy dont destroy i love fireworks

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      Nu de rest van de vloggers nog.

                      Die algehele instelling van "alles voor de views" is echt een doorn in het oog en de besmettelijkste ziekte van dit decennium.
                      Maar ja ze hebben de commerciele tv zenders als voorbeeld hè

                      Comment


                        #12
                        heb het idee dat de politie er boven op zit.
                        pyrofreaks voor life gaan minderen hebben bezoek gehad en zo zag ik er nog 1.
                        denk dat ze en terecht kijken ook kleine kinderen en zie ineens erg veel vloggers knutselen maar dat ze de knutselaars flink waarschuwen.

                        ruben was wat dat betreft een mooie vent.
                        de myths ontmaskeren enzo wel veilig op de sloop afgelegen enzo.maar tog de meeste kinders lopen door de woonwijk.
                        pyrofreaks voor life kwam als eerste met eurostar cakes.
                        zo hadden ze door moeten gaan.
                        dat knutselen met shells enz deed ze de das om.
                        denk dat pyroteam delft ook nog wel aan de beurt komt.

                        geen haat tegen ruben enzo geen haat tegen vuurwerk belgie.
                        maar dat knutselen was gewoon erg fout.
                        al was het bij ruben wel om te laten zien dat de politie overdrijft en de politie te stangem maar de kleine kinderen knutselen toch anders. en daar zit het gevaar.
                        en ook voor de traditie ruben kwam in het ad als je dan als twijfelaar van een vuurwerkverbod zijn films belijkt is de keuze voor een verbod snel gemaakt.

                        Comment


                          #13
                          Al die mensen mogen ze wat mij betreft van YouTube schrappen. Er zijn genoeg mensen die wel informatief iets over vuurwerk duidelijk kunnen maken zonder daar al te veel heisa over te schoppen.

                          Comment


                            #14
                            Toen ik Ruben zijn kanaal ontdekte vond ik het leuk en goed om producten te zien voordat ik ze ging kopen of niet. Maar net als met meerdere kanalen zoals Pyroteamdelft en die kleuters van Pyrofreaks4life, gingen ze op een gegeven moment (salute)shells op de grond leggen enzo. Ja sorry maar dan verneuk je onze hobby gewoon. Zeker in Nederland wat al zo dichtbevolkt is. Als ze in Polen bezig zijn boeit het me niet

                            Comment


                              #15
                              Ik vind het goed als ze het in Polen ofzo doe n die zwaardere knallers, maar niet hier in Nederland. Krijg je alleen maar meer gezeik mee en meer tegenstanders van vuurwerk omdat als je namelijk een cobra afsteekt in NL, horen mensen het sowieso ookal lijkt de locatie heel afgelegen.

                              Comment

                              Working...
                              X