Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 76
  1. #31
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    ik heb mn vrienden dit jaar alleen gezien toen ik een bureau binnen liep om met een maat aangifte te gaan doen. was alleen wat druk en toen zijn we maar weer weg gegaan om te stoken.

    voor de rest niets gezien met een bureau in de buurt. zo mag het van mij altijd zijn. geen ongeregeldheden, geen gezeik, geen brand, geen politie. prima
    Laatst gewijzigd door Jupilerfreak; 22 juni 2009 om 12:38

  2. #32
    VWC-Lid Silver Palm's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2007
    Locatie
    Zuiden des Lands
    Berichten
    192
    Thanks
    2
    2 waarderingen in 2 posts
    Kijk die mensen zien tijdens hun dagdienst ook allerlei overtredingen van hard rijden tot weet ik wat. Als ze elk gevalletje gaan aanpakken hebben ze een verdubbeling van hun personeelsbestand nodig. De meesten zullen je gewoon met rust laten zolang de situatie niet onveilig is of voor overlast zorgt. En ja er zal zeker altijd wel een fanatiekeling of overijverige agent zijn die je aanpakt. Maar ik denk dat de meesten denken 1 a 2 dagen en dan is het weer voorbij.

  3. #33
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik zie nu dat het boetebedrag nog niet eens vemreld staat in dit topic.

    De boete voor het afsteken van 1.3G producten (waaronder shells ook vallen, uitzonderingen daargelaten) zonder de benodigde papieren en licenties, bedraagt €1700,-
    Dus als de politie je aanhoudt op 31-12 terwijl jij shells afsteekt, kan je alvast zeventienhonderd euro opzij leggen.

    (Geen discussie óf je ooit aangehouden wordt. Dit is puur informatief bedoelt.)

  4. #34
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    het scheelt gelukkig dat hier in mijn regio maar 4 autos rijden op een traject tussen nijmegen en venlo.. dat is een echtgroot gebied..

    maar ik steek altijd op prive eigendom af. Heb een groot stuk land en daar achter nog een mega groot weiland..

    altijd veilig stoken en nooit gene problemen gehad!

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Hedel, Omgeving Den Bosch
    Berichten
    23
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    ach over het algemeen knijpt men meestal wel een oogje dicht...
    Tenzij je gevaarlijke dingen gaat doen...
    ook handig is dat je politie-agenten uitnodigd op je feestje haha
    Ja, je hebt helemaal gelijk. Als je supervlinder afsteekt zeggen ze meestal niks maar als je bijv. gevaarlijk gaat doen door met rotjes te gooien of heksenkring van babypijltjes maakt pakken je ze wel. Agenten zorgen voor veiligheid dus als je illegaal vuurwerk veilig afsteekt is er vrijwel geen probleem.

  6. #36
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    Kijk . wij hebben een groot weiland waar al het prof. spul word afgestoken. geloof mij maar niemand belt dan de politie
    1x is de politie geweest omdat jongens een show haddengemaakt met 10(15)?! 3" salute's en dat was niet op oud en nieuw.
    toen was de politie gekomen en zijn ze er met een waarschuwing afgekomen, ik heb volgens mij nog ergens foto's maar dat zijn slechte kwaliteit want het was donker+ voor een raam gefotografeerd
    ffffffffff

  7. #37
    VWC-Lid benbezig's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 april 2010
    Berichten
    26
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    we stonden 3 inch shells de lucht in te schieten op oudjaars dag om 12 uur snacht´s de politie kwam langs en we deden er net 1 in en staken we hem aan
    die politie agenten gingen effen stil staan en stonden gewoon tekijken
    en ze zeiden zo van dat is mooi spul

    dus het ligt er gewoon aan als er op uit zijn om iemand tepakken doen ze dat en anders MEESTAL niet om 12 uur nacht´s met oudjaars dag
    Laatst gewijzigd door benbezig; 23 mei 2010 om 22:30

  8. #38
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Ik vind dit toch een heel interssant topic en eigenlijk vraag ik of verscheidenen posters in dit topic behalve de vermelding dat ze ze schieten ook nog even voor het gemak voor de heren in het blauw een plaats en tijdstip van ontsteken willen zetten. Scheelt de heren weer wat speurwerk

    Ga er vanuit dat shells schieten niet mag van de wet en dat als je wordt gesnapt en ze "kwaad" willen je je spullen kwijt bent, een boetje kan betalen, een strafblad krijgt en dat ze je om informatie zullen vragen hoe je aan het spul komt.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  9. #39
    VWC-Lid defqon1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Berichten
    279
    Thanks
    1
    6 waarderingen in 5 posts
    Ach... Hier komt nooit een agent door het dorp met O&N. Maar hier gaat alles ook gewoon in goede sfeer enzo. Niet bedoelt om mensen te gaan irriteren met je vuurwerk. En ik woon ook nog eens in een doodlopende straat dus daar zullen ze sowiezo al niet komen. Maar je moet het maar net treffen.Een goede of een *** wout
    Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik heb heel veel geluk gehad afgelopen oudjaarsnacht.. Politie kwam er ineens aanzetten. Ik rustig blijven en vertellen dat we veilig bezig waren, zeiden ze van nou laat maar es zien dan. En ze vonden het mooi en gingen toen weg.

    check mijn filmpje op 6.20min dan kun je het zien


  11. #41
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Ik denk dat het de politie vooral gaat om veiligheid. Als ze iedere overtreding moeten bestraffen rond middernacht zijn ze veel te lang bezig met het uitdelen van boetes (of in het geval van shells misschien wel aanhoudingen), waarbij nog de kans bestaat dat er opstootjes ontstaan. Ik denk dat de agenten in de meeste gevallen dan kiezen om, als het vuurwerk veilig wordt afgestoken, zo nu en dan wat te waarschuwen en de mensen een prettige jaarwisseling te wensen.
    Maar er bestaat natuurlijk wel altijd de kans dat de politie harder optreed. Vooral als er klachten zijn, zullen ze wat harder optreden.

    Het lijkt me in ieder geval verstandig om te kijken naar wat je te wachten kan staan als je gepakt wordt en kijk of je dit er eventueel voor over hebt. Je weet dat je illegaal bezig bent en dat als je gepakt wordt een behoorlijke boete, aantekening of zelfs een strafblad kan verwachten. Misschien is het ook handig om het topic eens door te lezen over mensen die een keer gepakt zijn.

  12. #42
    VWC-Lid ivivuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    610
    Thanks
    2.346
    302 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankeh Bekijk bericht
    Ik heb heel veel geluk gehad afgelopen oudjaarsnacht.. Politie kwam er ineens aanzetten. Ik rustig blijven en vertellen dat we veilig bezig waren, zeiden ze van nou laat maar es zien dan. En ze vonden het mooi en gingen toen weg.

    check mijn filmpje op 6.20min dan kun je het zien

    Tog eigenlijk best wel raar. Eerst zegen ze: ja we willen dat die 'mortiebommen' niet in de handen komen van consumenten. En dan gaan ze er een beetje naar kijken

    Maar ik heb liever dit, dan dat ze julie oppakken. Ze kunnen beter rondrijden en letten op mensen die slopen!
    Laatst gewijzigd door ivivuurwerk; 8 september 2010 om 10:30

  13. #43
    VWC-Lid Sniper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    91
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Het ligt aan veel omstandigheden of je er wel of geen problemen mee krijgt.

    Steek je prof. spul af midden in de straat met veel toeschouwers die er met hun neus boven opstaan, dan is er een mogelijk gevaarlijke situatie en dan zal de politie er echt wel iets van zeggen / actie ondernemen.

    Steek je zware knallers af, politie ziet dat maar is net door de wijk gereden en heeft in jouw omgeving gesloopte bushokjes, telefooncellen, verkeersborden etc. aangetroffen, zullen ze je er waarschijnlijk op aanspreken (ook al heb je met de vernielingen niks te maken).

    Steek je alles op een veilige manier af, geen gekke dingen, eventuele toeschouwers op een veilige afstand etc. Dan zal de politie meestal ook vrij makkelijk zijn.

    Garanties heb je natuurlijk nooit, als je de verkeerde treft dan hang je.
    Het is een risico en je moet bereid zijn om dat risico te nemen. De verantwoordelijkheid ligt bij jezelf!
    Moderator @ [url=www.avpvuurwerk.nl]AVP[/url] - [url]http://www.youtube.com/sniperpyrofreak[/url]

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 juni 2010
    Berichten
    27
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    even nog een vraagje:
    rijden er ook politie autos s'avonds rond? ik heb ze nooit gezien maar polities zijn ook gewoon mensen die met hun families oud&nieuw willen vieren.

  15. #45
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    politie agent ben je 24/7 he daarbij komt ook 's avonds en 's nachts kan je de pineut zijn als politie agent en dat je dus tijdens de jaarwisseling moet werken (nou zal er rond 12 uur denk ik niet gesurveilleerd worden).

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •