Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Kijk jij naar de films op internet voordat je besteld?

Aantal stemmers
312. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik wil graag weten wat ik bestel/koop

    304 97,44%
  • Ja, maar pas nadat ik heb besteld/gekocht

    3 0,96%
  • Nee, ik houd het liever als verrassing wat het is

    5 1,60%
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 57
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 februari 2007
    Berichten
    19
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Weer als anderen sluit ik me aan eerst kijken en nog eens kijken en dan kopen.
    Maar ik heb een grote hekel aan filmpjes met drie potten.
    Ik kom zelf uit de handel en geloof me eerlijk handel en eerlijk advies en uitleg is erg belangerijk voor de klant dus als ik een filmpje zie met drie potten van per stuk 80E of meer vind ik het bedrog.
    Ik vind het alsof je zelf niet tevreden bent over je product dus drie laten zien en je eigen ego verhogen.
    Nee doe mij gewoon een eerlijk filmpje met het liefst 1 pot of als een ander schreef 2 potten ver uitelkaar.
    En soms koop ik wel eens iets wat ik niet heb kunnen zien omdat de film pas na 31 dec online is .
    Er zijn gewoon produckten die nieuw zijn en dus de filmpje niet kunt achterhalen en dan nog iets als je een pakket verkoopt zet dan het gehele pakket op het filmpje en niet een paar potten of pijlen of fontijnen dus alles.

  2. #32
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SysteM Bekijk bericht
    Is wel handig ja, maar filmpjes zeggen niet alles
    '

    Klopt helemaal, ik bestel dan ook zowieso niet van degenen die bij een filmpje 3 potten tegelijk aansteken. Gewoon 1 potje filmen en daarvan de uitwerking laten zien is wat mij het meest bevalt en het eerlijkst is, waarom je product "mooier maken ".

  3. #33
    VWC-Lid pyrostar88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2008
    Berichten
    724
    Thanks
    58
    208 waarderingen in 68 posts
    alles bekijken voor ik iets bestel
    don't worry im fireworks crazy!!!

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    48
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik kijk altijd alle filmpjes en ga vergelijken welke ik mooi vind en ik eventueel zou willen kopen. Dan ga ik op zoek naar straatfilmpjes omdat dat beter laat zien hoe het er bij jouw uit kan komen te zien. Ik vind het zelf ook vervelend als er 2 of 2 potten door elkaar geschoten worden. Het is een beetje bedrog omdat je moeilijker kan zien hoe vol een boeket is en het vuurwerk is niet goedkoop waardoor je wel wilt weten wat je koopt.

  5. #35
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Ik kijk wel vaak maar dan liever gefilmd door de liefhebber dan door de fabrikant/ leverancier.

    Verder hangt mijn beslissing of ik iets koop vaker af van wat ik bij een demo zie dan wat ik op een film zie.

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Hedel, Omgeving Den Bosch
    Berichten
    23
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ja wel leuk om te weten wat je koopt. Zeker omdat het een veel beter is dan het ander voor de zelfde prijs.

  7. #37
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Aan de stand is goed tezien dat bijna iedereen hier wel zijn producten eerst op video heeft gezien voordat ze bestellen. Dat leek me al duidelijk want een freak vind het altijd leuk om een perfect lijstje samen te stellen, en zonder video's kan dat bijna niet.

    Zelf doe ik het ook bijna altijd. Het is ook leuk om je te laten verassen, en kijken wat voor effect eruit komt. Soms bevalt het goed, of is het echt bagger.

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2011
    Locatie
    vlissingen
    Berichten
    40
    Thanks
    14
    4 waarderingen in 4 posts
    kijk meestal hier op forum naar reacties ervan en ook videos.
    heb een aantal waar geen filmpje van waren dus laat me ook nog een beetje verassen.
    van raketbatterijen zijn ook maar weinig filmpjes te vinden en zijn nou net zo leuk.
    Safety first sir

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    244
    280 waarderingen in 125 posts
    voor cakes van max 15,- wil ik het wel als verassing houden maar als ik meer geld moet neerleggen OF als ik er een project van moet maken dan check ik wel eerst even!

  10. #40
    VWC-Lid xclewsive's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    246
    Thanks
    39
    290 waarderingen in 72 posts
    Ik ben vaak op zoek naar straatfilmpjes, zo zie je ze meestal per stuk en krijg je een goed beeld. Natuurlijk ook altijd zoeken naar topics op vwc over producten. Potten waarvan ik het effect niet weet koop ik keestal voor in de vooravond, vaak is het dan altijd mooi omdat er hier in wateringse veld tot 0000 weinig word gestookt

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Centraal Nederland
    Berichten
    401
    Thanks
    167
    127 waarderingen in 85 posts
    beetje open deur enquete voor wss een overgroot deel van de VWC leden

    Uiteraard ja

  12. #42
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Of ik naar films kijk voor ik vuurwerk bestel? NEE. Ik maak ze gewoon zelf Dan bezoek ik genoeg demo's om geen film nodig te heben.


    Grapje natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel. Ik zie ze liever live voordat ik mijn keuze maak. Maar ik kan niet alle producten zien, dus dan gebruik ik ook maar filmpjes gemaakt door anderen.

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Ya ik kijk filmpjes anders ga ik het niet bestellen en vaak meerdere van het zelfde product zeker als het duur is wil ik het eerst in actie zien.

    Verder wacht ik ook op de folders voor ik een bestelling doe

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2011
    Berichten
    30
    Thanks
    3
    3 waarderingen in 3 posts
    Ja, sinds een aantal jaar.
    Die jaren daar voor ben ik naar mijn idee flink belazerd, als je ziet wat voor troep er bij kan zitten voor een balachelijke prijs!

    Kijken kan je zo veel meer geven voor het zelfde geld.

  15. #45
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    jazeker, sinds ik ben belazerd ben met Full Size van Lesli koop ik geen potten meer zonder ze gezien te hebben.. €100,- voor zo`n idiote pot, nee dat gebeurd me niet meer!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •