Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 40
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Laser Fireworks Europe

    LASER FIREWORKS EUROPE

    Informatie over Laser Fireworks
    Laser Fireworks is 16 jaar geleden opgericht door Hayo Wolff. Er werd toen gebruik gemaakt van kleine vuurwerk effecten bij de lasershows. Door het gebruik van deze effecten ontstond al gauw de vraag naar de grotere shows, en daar is toen Laser Fireworks Europe ontstaan.In de afgelopen jaren heeft de eigenaar Hayo Wolff heel veel geinvesteerd in de Duitse en Belgische markt, omdat hier nog heel veel ruimte is voor de echte grote spektakulaire shows. In Nederland was daar geen ruimte meer voor en daarom zijn er nu kantoren geopend in Belgie en Duitsland. De sterkste kant van Laser Fireworks Europe is vooral de combinatie van het vuurwerk met de lasershows, alle materiaal komt uit het eigen magazijn en daarom zijn onze shows altijd perfect op elkaar afgestemd.

    Vuurwerkshows
    Laser Fireworks verzorgd al uw vuurwerk zowel binnen als buiten, dit begint buiten bij een bruiloftsvuurwerk en eindigt bij spektakels als Sail Amsterdam 2005 ( door ons uitgevoerd), en natuurlijk alles wat daar tussen zit. Zo kunt u dus bij ons terecht voor prive feesten, dorps en stadsfeesten, maar ook voor de hele grote evenementen.Bij elke vuurwerkopdracht komen wij eerst geheel kostenloos de locatie bekijken, en zullen u aan de hand van dit bezoek adviseren over de mogelijkheden op deze lokatie.Uiteraard hangen de mogelijkheden aan een budget vast, maar in Nederland moet er ook rekening worden gehouden met een vergunnings aanvraag periode van minimaal 14 weken. Voor de kleine shows kan worden volstaan met een aanvraag periode van 2 weken, in Belgie en Duitsland is deze periode 4 tot 8 weken, maar in de meeste gevallen kan dit sneller.Wanneer u echter geen 14 weken meer heeft voordat uw evenement begint, dan heeft laser fireworks een unieke oplossing met een zeer spektakulaire show met vuurwerk, en gasvlammen. Eventueel kunt u deze show nog aanvullen met een lasershow of afsluiten met het opblazen van een auto. Bij produktvideo's kunt u de video van deze show bekijken bij special effects show.Vuurwerk binnen wordt vaak gebruikt bij presentaties.

    Referenties
    Laser Fireworks heeft vuurwerken uitgevoerd voor Sail Amsterdam, Cutty Shark race Antwerpen, Volvo Oceanrace Rotterdam, Emmerich im Lichterglanz Emmerich (D), Cruise schip Europa Antwerpen,

    Website Laser Fireworks
    http://www.vuurwerkshows.nl/

    Adressen

    LASER FIREWORKS EUROPE ( Nederland)
    1e Melmseweg 10
    Postbus 561
    3900 AN Veenendaal
    Tel 0031-(0)318- 556 556
    Fax 0031- (0)318- 556 557

    LASER FIREWORKS EUROPE ( Duitsland)
    Groenlandstrasse 31
    46446 Elten ( Emmerich am Rhein)
    Tel 0049-2828- 902500
    Fax 0049-2828- 9025019

    LASER FIREWORKS EUROPE ( Belgie)
    Hortensiastraat 11 2020 Antwerpen 2
    Tel 0032(0)488 488 488



  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    NIEUWSBRIEF 22 AUGUSTUS 2008

    Op 15 aug heeft Laser Fireworks weer een perfecte vuurwerkshow op muziek afgeleverd in Hoorn. oor iedereen die de show niet live heeft kunnen zien hebben we de show op film, deze kunt u bekijken op http://www.vuurwerkshows.nl/content/...oorn_2008.html

    De show begint eigenlijk al erg goed, maar na 5 minuten komt de trein pas echt op gang. Voor alle verdere info kunt u ons bereiken onder 0318-556 556 of op www.vuurwerkshows.nl

    Met vriendelijke groet,

    Hayo Wolff





  3. #3
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    De show die je hier ziet op het filmpje is door ons, Pyroworld, Gefilmd. De video is door ons aan L&F uitgeleverd.

    De video in hele hoge kwaliteit kun je overigens *HIER* nog eens terug zien , incl Fotos.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Berichten
    4
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik zie dat deze in Elten is gevestigd, verkopen ze hier geschikt vuurwerk voor de consument? Want ik zie hier voornamelijk complete shows, en wil deze maand nog in elten gaan kijken voor wat leuke grotere potten/cackes.

  5. #5
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Laser & Fireworks verkoopt ook duits consumenten vuurwerk.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Klopt Jack, dit is de website voor het consumentenvuurwerkgedeelte


    http://www.fireworks.nl/

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Berichten
    4
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Bedankt! Iemand nog aanraders?

    Ik heb op de site van Hayo gekeken, en volgens mij zijn daar enkel kleinere potten te vinden?

    Duurste pot is 30 euro ofzo, of klopt dit? Want voor mij lijkt het nog allemaal onwaarschijnlijk, omdat ik een prijs van minimaal 50 tot 100 euro per pot gewend ben, in nederland.

    Zijn die potten die je bij hayo ziet, van die kleine, of juist grotere potten/cakes voor weinig geld?
    Laatst gewijzigd door Gerwin; 10 december 2008 om 13:41

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
    kijk maar eens naar deze link. stond dit weekend op tv gelderland

    http://www.omroepgelderland.nl/pagina.php?id=10&begin=9
    en dan kiezen ophef over vuurwerkverkoop elten

    sorry voor dubbele post maar was zie boven vergten er bij te zetten

  9. #9
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FireAtWork Bekijk bericht
    Bedankt! Iemand nog aanraders?

    Ik heb op de site van Hayo gekeken, en volgens mij zijn daar enkel kleinere potten te vinden?

    Duurste pot is 30 euro ofzo, of klopt dit? Want voor mij lijkt het nog allemaal onwaarschijnlijk, omdat ik een prijs van minimaal 50 tot 100 euro per pot gewend ben, in nederland.

    Zijn die potten die je bij hayo ziet, van die kleine, of juist grotere potten/cakes voor weinig geld?
    Ik weet niet of je dit nog leest dit jaar, maar de Power House van Nico is erg mooi.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #10
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Voor deze firma ben ik op dit moment bezig aan een Demo DVD.

    Ik mag alvast een sneak preview laten zien van de Intro van deze DVD:

    *klik* hier om ze te bekijken.

    veel kijk plezier goede en uiteraard opbouwende slechte kritieken zijn meer dan welkom
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  11. #11
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    nou sorry, maar kan hier niet echt kritiek op geven...ziet er heerlijk gelikt uit...vind alleen jammer dat ik het laatste stukje twee keer voorbij zie komen
    (oeps...nou heb ik het toch gedaan )

  12. #12
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    heheh .. ja het is nog maar een eerste versie.. ja ik vind dat laatste stukje gewoon geweldig hahahaha. studatas en salutes

    Misschien dat ik het nog verander!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  13. #13
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    stukje is ook gewoon geweldig hoor
    begrijp me niet verkeerd, maar viel me wel op...

  14. #14
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    erg mooi erg mooi dat belooft wat

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ziet er gewoon hardstikke goed uit Jack. Complimenten.
    Mooie beelden en goede muziek.
    Hoe lang mag de uiteindelijke dvd gaan duren?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •