Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Chinese Rol...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Triest, ik lees nu voor het eerst dat de chinese rol gaat verdwijnen. Mijn favoriet. Waren ze zo gevaarlijk dan? Wanneer gaan ze nou snappen dat dit nu via de achterdeur weer drie keer harder binnenkomt?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door chucknorris Bekijk bericht
      Triest, ik lees nu voor het eerst dat de chinese rol gaat verdwijnen. Mijn favoriet. Waren ze zo gevaarlijk dan? Wanneer gaan ze nou snappen dat dit nu via de achterdeur weer drie keer harder binnenkomt?
      Ach jij kan zelf toch wel iets in elkaar breien... toch?
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        De handelaren op mijn werk wrijven tijdens de pauze al in hun handen de echte rollen handel is blij met de nieuwe regels, jammer dat de regel neven nou niks geleerd hebben van de geschiedenis.

        Comment


          Heerlijk als toetje, 3 * 1000 Farts, 2 * Choet 100k, 2 * Traca 10

          Comment


            Hier is mijn filmpje van de 100.000 klapper van Chooet. Wat mij betreft een topper van een mat met een felle flash en harde knallen, chaos gegarandeerd!

            Comment


              Bij ons in de straat 2x de T809.
              Geen haperingen en waren kicke klappen hoor!!

              Mvg b

              Comment


                Afgelopen jaar van deze jongen mogen genieten
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171218_211959.jpg
Vertoningen:1
Grootte:162,3 KB
ID:	1566302
                Mooie rol, al vond ik het wat schelle klapjes t.o.v. de vroegere rollen toen horse brand nog bestond.
                Het tempo daarentegen ging als een sneltrein.

                Comment


                  Mooie foto, voor mij blijft ondanks de enorme rotzooi die zo'n ding oplevert is dit toch een steevast collectie item dat ik niet zou kunnen missen hoor! Heerlijk dat geratel.
                  Laatst aangepast door vuurwerkfreakk; 27 June 2018, 12:17. Reden: spelfout

                  Comment


                    Mijn idee. Dit hoort er gewoon bij.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      100.000k met eindbom

                      Worden die rollen van horsebrand nog gemaakt en verkocht ?

                      Comment


                        Nee.
                        Maar dat had ik je al gezegd.
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                          Nee.
                          Maar dat had ik je al gezegd.
                          Oh oké, maar ook niet van andere merken ?

                          Comment


                            Op het laatste moment toch nog een rol weten te bemachtigen. En wat voor 1!

                            Like the good old times, 14kg, 1 en al geweld. Heerlijk.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181231_174254.jpg
Vertoningen:1
Grootte:286,3 KB
ID:	1571631

                            Comment


                              Blijven toch mooie dingen. Je kreeg er een hoop rotzooi van maar wat was het genieten. Valt mij wel op dat je ze vroeger bij wijze van spreken op elke straathoek kon kopen, maar dat ze nu erg schaars zijn

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                                Blijven toch mooie dingen. Je kreeg er een hoop rotzooi van maar wat was het genieten. Valt mij wel op dat je ze vroeger bij wijze van spreken op elke straathoek kon kopen, maar dat ze nu erg schaars zijn
                                Inderdaad erg moeilijk te krijgen.
                                Ik heb het dit jaar bij 1 rol gehouden en een hoop legaal spul.
                                Laatst aangepast door TBM09; 14 January 2019, 20:42.

                                Comment

                                Working...
                                X