Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver Dragon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Silver Dragon

    Naam: Silver Sragon
    Artikelnummer: 8004
    Aantal schots: 200
    Kruitgewicht: 200 gram
    Effectomschrijving: Whistling to Silver Tail
    Prijs: € 32,50

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	download.jpg
Vertoningen:2
Grootte:6,8 KB
ID:	1615404


    Iemand ervaring/foto/filmpje?
    Laatst aangepast door bassie1978; 5 October 2020, 00:17.
    www.thundershow.nl

    #2
    foto:


    filmpje:
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

    Comment


      #3
      Hier nog een foto van ons en een film van Vuurwerkfan.nl;



      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



      Werd deze dit jaar ook weer verkocht? Zo ja, voor welke prijs?
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        prachtig tempo met mooie witte tails en lange fluiters. Is er nog iets vergelijkbaars op de markt? Maar hopen dat deze cake mee gaat naar GBV..

        Zit wel te denken aan de Belgische Silvery Dragon; bijna 't zelfde voor €14...maar die schiet een heel stuk sneller. Dit tempo is prachtig!
        Laatst aangepast door Richardus; 7 August 2009, 17:46.

        Comment


          #5
          Zijn er nog mensen die deze cake gehad hebben? En hoe was deze ten opzichte van de 'normale' 200sh,300sh enz fluitcakes?

          Comment


            #6
            Is 'ie nog ergens te koop dan?

            Comment


              #7
              bij vuurwerkperdoos.nl voor 84 euro per 6 ! Zie alleen meerdere filmpjes op internet waar ze niet altijd het zelfde zijn ? Als hij zoals hier boven is zit ik er aan te denken om een karton te bestellen.

              Comment


                #8
                Pff, als ik het kon halen zou ik het meteen doen. Paar keer gezien op showtjes hier in de stad paar jaar terug en ik vind het een ultiem fluitbakkie; hard, lang, mooie zilverstaarten en sublieme opbouw. Ken nauwelijks een betere, zeker niet in de goedkopere klasses (hoewel deze wel duur was altijd). Dit dingen zouden ze opnieuw op de markt moeten brengen

                Comment


                  #9
                  hmmm misschien dat ik nog bij die winkel bestel, zou het dan eventueel voor je mee kunnen nemen naar het noorden

                  Comment


                    #10
                    Inderdaad in Nijverdal tekoop. Kwam deze per toeval tegen, maar is weinig van te vinden helaas. Ik twijfel nog..

                    Comment


                      #11
                      Als je deze voor een leuke prijs kan vinden, zoals op Kartonvoordeel o.i.d., zou ik hem meteen meenemen. Dit is namelijk een heerlijke cake, lekkere schelle fluiters

                      Comment


                        #12
                        Voor de prijs van 14 euro kan je altijd het risico nemen toch?

                        Op die demo in 2007 waren ze toen erg goed

                        Comment


                          #13
                          Ik heb ze iig wel besteld Mooi projectje in de planning!

                          Comment


                            #14
                            ja staat ook op mijn lijstje.
                            Wordt gebruikt voor de finale.
                            Eerst 6 van deze rakkers gevolgd door 8x Secret Salute.
                            Even voor de zekerheid aan Lars vragen of het allemaal in de auto past,
                            Zo ja dan is dat mijn finale.
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              #15
                              Iemand die kan vertellen hoeveel er op bovenstaande filmpje geschoten worden ? Ik zit nog verdomd veel in twijfel, morgen laatste kans om ze te bestellen.

                              Comment

                              Working...
                              X