Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Thunders

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Misschien wel duur maar blijven toch altijd wel de single shots. Ik had afgelopen jaar 2bulkpacks en bevalt me nog altijd prima
    ☞M~PYRO☞

    Comment


      #77
      Moet ook zeggen dat het prima dingleshotjes zijn.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #78
        Iemand die het verschil weet tussen deze en de Asian Thunder Silver & Red. Bij bestelvuurwerk.nl zijn deze per 50 stuks te koop voor 14,99 en de silver & red voor 48 stuks 13,99. Wat is hier het verschil tussen en zijn deze de moeite waard. Of kan ik beter bijv red basterd kopen voor 9,99

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Fvuurwerk Bekijk bericht
          Iemand die het verschil weet tussen deze en de Asian Thunder Silver & Red. Bij bestelvuurwerk.nl zijn deze per 50 stuks te koop voor 14,99 en de silver & red voor 48 stuks 13,99. Wat is hier het verschil tussen en zijn deze de moeite waard. Of kan ik beter bijv red basterd kopen voor 9,99

          Deze hebben een klein boeketje dacht ik. De red&silver hebben dat niet, tenminste dat was vorig jaar toen ik ze had. Ik vind deze asian thunders wel aanraders.
          🧨

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door mkievv Bekijk bericht
            Deze hebben een klein boeketje dacht ik. De red&silver hebben dat niet, tenminste dat was vorig jaar toen ik ze had. Ik vind deze asian thunders wel aanraders.
            De Asian Thunders van 48 stuks voor een bulkpack hebben twee uitwerkingen. Een kleine en een grote versie. De kleine heeft een mooi boeket van alleen maar rode peony en de grote komt wat hoger met enkele sterren als effect. Knallen zijn hetzelfde. Dus er zit een kleine beetje verschil in althans dat heb ik zelf gemerkt.

            Comment


              #81
              Zijn deze dan dezelfde, maar dan alleen een ander label?

              Comment


                #82
                iemand??? iemand???

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                  Zijn deze dan dezelfde, maar dan alleen een ander label?
                  Deze had ik vorig jaar. Maar ik koop single shots met een leuke uitwerking ipv alleen een knal. Heb deze dit jaar ook weer besteld want ze hadden mij aangenaam positief verrast. Voor dat gekke kleine dingetje komt er echt een leuk boeketje uit en knalt daarbij ook nog erg leuk. Hoop dat ik dezelfde krijg dit jaar.

                  Comment


                    #84
                    Mooie prijs ook, voor 15 euries neem ik er zeker 1 mee.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #85
                      Wat waren deze toch goed he !!!

                      Comment

                      Working...
                      X