Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Thunders

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    de lontjes gaan op ongeveer 3cm hoogte de buis in vanaf de onderkant van het voetje gemeten. maar het verschilt afentoe ene keer iets hoger en de andere keer iets lager.

    Comment


      #47
      ik had een 2 jaar geleden een karton van deze jongens gekocht 30 pakjes van 10 stuks bij wagenvoort voor een 135 euro dacht ik.
      deze heb ik allemaal door gelont met rood wasaq lont kort maar krachtig echt wat mooi.
      Enjoy dont destroy i love fireworks

      Comment


        #48
        Dit was het laatse jaar dat ik ze had, meestal zet ik ze op zun kop, en dan ging 1/3 een flop.. dus per 10 stuks 3 neit afgegaan en had de binkie;s en die gingen allemaal dus ik neem volgend jaar gewoon de binkies.

        Comment


          #49
          Bij mij deden ze t allemaal dit jaar. Ze knalden weer goed, vond ze niet veel onder doen voor de Binkies alleen gaan die wel een stuk hoger.
          Volgens mij hebben ze wel een beetje bezuinigd op de boeketten want die waren dit jaar een beetje matig vergeleken met voorgaande jaren. Ik herinner me dat ze vroeger mooiere 'boeketten' hadden maar dat kan ook aan mij liggen

          Comment


            #50
            Hmm, dit jaar 3 pakjes meegepikt.
            Leuke knallers om rond 10 uur in een project te doen denk ik!
            Boeketten zijn minder dan ik verwacht had, maar ik lees hier ook dat die elk jaar achteruit gaan. Evengoed nog een dikke aanrader.

            Dit jaar ga ik toch weer vooral binkies halen!
            December here we come!

            Comment


              #51
              Echt top single shots, helaas kwam ik er pas later achter dat ze eigenlijk mooier zijn in het donker. Maar goed, heel veel plezier gehad van deze dingen. Dit jaar zeker weer

              hieronder een filmpje van mijn asian thunder project ;)

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #52
                Nog een top filmpje en een foto van 2 jaar geleden, blijven toch echt must haves voor mij

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #53
                  Zal ik mijn video ook maar eens posten:

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Leef met de dag!

                  Comment


                    #54
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    hier mijn video van een asian thunder (silver peony).
                    Laatst aangepast door vuurwerk-banaan; 9 October 2011, 22:04.

                    Comment


                      #55
                      ook nog een filmpje van mij.
                      kwaliteit is niet erg hoog. (telefoon)

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Waar rook is, is vuurwerk.

                      Comment


                        #56
                        Ik weet niet waar mensen het over hebben als ze zeggen dat Asian Thunders maar 3 sterren ofzo hebben, want ik vind ze gewoon nog altijd mooie boeketjes hebben.
                        Vooral de Red, Green en Silver Peony.
                        De knal is ook uitstekend, toch wel een stukje harder dan Thunder Kings.
                        Dit jaar een Bulkpack voor mij!
                        ~Flipperkip

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door flipperkip97 Bekijk bericht
                          Ik weet niet waar mensen het over hebben als ze zeggen dat Asian Thunders maar 3 sterren ofzo hebben, want ik vind ze gewoon nog altijd mooie boeketjes hebben.
                          Vooral de Red, Green en Silver Peony.
                          De knal is ook uitstekend, toch wel een stukje harder dan Thunder Kings.
                          Dit jaar een Bulkpack voor mij!
                          ~Flipperkip
                          Dat is inderdaad zo, het zijn zeker geen 3 stars.
                          Een klein mager boeketje, de knallen zijn daarintegen wel heel goed! Zeker 1 van de hardste nu de Binkie er niet meer is.

                          Maar 3 jaar terug waren de Asian Thunders vele malen beter!

                          Dit jaar toch weer een Bullpack voor mij!

                          Comment


                            #58
                            Richtprijs 2011 = 5.95 euro

                            Bevatten 4.1gram kruit netto per single shot

                            --pyro99
                            Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                            Comment


                              #59
                              Dat zijn niet de asian thunders van gbv dus niet de echte en de afbeelding diebze laten zien is een karton maxi colours wat een uitverkoop partij betreft. Om maar niet te spreken over de manier van opslag.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door fernando93
                                Geen idee maar gezien een prijs verlaging van de Asian Thunder Pijlen. ( Zover ik weet Neem ik aan dat dez gewoon gelijk blijven
                                De prijsverlagingen/-verhogingen zijn nog niet (officieel)bekend. Dus vraag me af waar je de bron vandaan heb, gezien je berichten in andere topics van dit forum.

                                Comment

                                Working...
                                X