Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Maroon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Blauw komt niet heel duidelijk over op film, maar dat is altijd lastig. Dat was in real liv beter te zien neem ik aan? Dikke bak verder hoor.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #77
      Leuke bak. Vond hem overtuigender dan z’n rode variant. Viel me wel op dat niet alle knallen even hard waren, sommige hadden ti-knal, andere meer een harde plof.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
        Blauw komt niet heel duidelijk over op film, maar dat is altijd lastig. Dat was in real liv beter te zien neem ik aan? Dikke bak verder hoor.
        Ja klopt was irl goed stevig blauw

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
          Dank voor het delen van mijn Filmpje.
          Het is een mooie box, goede burst en inderdaad het blauw is op film slecht te zien in vergelijking tot de werkelijkheid!

          Comment


            #80
            Top! Ben gek op blauw en was ook altijd fan van de Red Maroon. Wellicht tijd voor een Blue Red Maroon volgend jaar dus
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #81
              Ik vond het dit jaar een goede bak maar zoals ik al eerder schreef niet de naam waardig. Dit is meer een grote broer van de heavy legend 16sh. Maargoed volgend jaar is hij er weer bij mits de prijs goed blijft.

              Comment


                #82


                Voor de liefhebber in de mix met red maroon.
                Had ze achteraf tegelijk moeten schieten.

                Comment


                  #83
                  Zo te horen is deze goed gelukt, deze ga ik dit jaar meenemen

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                    Zo te horen is deze goed gelukt, deze ga ik dit jaar meenemen
                    Hij is vet he! Maar 150 euro? Voor 11 gram per schot? Hmm.
                    Als het een burst van Immortal gold heeft zou ik het zeker aanraden
                    Wat is het mooiste werk?

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuuwerk Team Dorgelo Bekijk bericht
                      Hij is vet he! Maar 150 euro? Voor 11 gram per schot? Hmm.
                      Als het een burst van Immortal gold heeft zou ik het zeker aanraden
                      Bij VWPD was die 80 euro toch? denk dat die adviesprijs hier niet klopt

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                        Bij VWPD was die 80 euro toch? denk dat die adviesprijs hier niet klopt
                        Misschien klopt de adviesprijs wel maar daar werd hij volgens mij nergens voor aangeboden. Deze zat qua prijs rond de 80 Euro in de (freak) acties, geen idee wat de prijs was tijdens de verkoopdagen.
                        Het mooiste werk is vuurwerk!

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
                          Misschien klopt de adviesprijs wel maar daar werd hij volgens mij nergens voor aangeboden. Deze zat qua prijs rond de 80 Euro in de (freak) acties, geen idee wat de prijs was tijdens de verkoopdagen.
                          Valk heeft deze zelf geïmporteerd geloof ik, of samen met outlet waar die ook te verkrijgen was. Hoop hem dit jaar ook voor die prijs nog te zien dan

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuuwerk Team Dorgelo Bekijk bericht
                            Hij is vet he! Maar 150 euro? Voor 11 gram per schot? Hmm.
                            Als het een burst van Immortal gold heeft zou ik het zeker aanraden
                            Deze burst was echt keihard.

                            Comment

                            Working...
                            X