Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Orange Dragon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Op de gok gekocht voor 69,00
    Knaldrang

    Comment


      #17
      Nu ik er nog eens naar heb gekeken moet ik concluderen dat ik 'm toch wel heel mooi vind, echt heel mooie kleuren, dit zie je niet zo vaak, het is vaak goud en blauw/paars. Als die ook zo presteert als op het filmpje dan is het gewoon een toppertje, deze komt dan ook op mijn lijst voor die 69 euro. Ik denk dat ik deze hele nieuwe lijn ga bestellen voor in de vooravond te stoken. Gewoon lekker rustig genieten, zonder al het chaos en geweld rondom mij heen.

      Comment


        #18
        Prachtige kleuren combi, mooi uitgewerkt. Eens zien waar deze allemaal te koop komt, prima prijs.
        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          #19
          Hele mooie dit, vooral de eerste helft. I keep my eyes open coming month.

          Comment


            #20
            Mooie doos dit zo op de film, grote kans dat deze in de straat staat.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Een interessante doos misschien ergens in de freak meepakken.

              Comment


                #22
                Heel toffe bak dit, vind hem best sierlijk. Gaan we in de gaten houden voor dit jaar!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
                  Je kan een paar kanten op, maar niet naar de onmogelijke...

                  Je vast blijven houden aan 30mmm en dan op prijzen komen van 175€ of hoger voor een 100shots blok, of proberen onder de €100 te blijven, maar dan met een wat kleiner kaliber en iets minder schoten, of wel veel schoten, maar dan naar 20mm.

                  De tijd van een 100 shots 30mm voor onder de €100 is allang voorbij. Dat was overigens ook alleen actiematig. Dat is nooit echt een reële winkelprijs geweest. De ene kant ben je altijd de eerste die over een prijs begint (dat mag overigens) en aan de andere kant is nu de tube grootte weer het probleem. You can’t have it both ways.

                  Ik denk dat ze met deze Orange box juist een mooi blokje hebben onder de magische €100 met een tube grootte waarbij je ook nog goeie uitwerkingen kan verwachten. Dat ze daarbij het aantal schoten van 100 naar 80 hebben moeten verminderen vind ik aanvaardbaar. Ik denk dat je dat niet eens merkt met oudjaar. Niemand telt de schoten.

                  De XL beschrijving ben ik het wel mee eens. Dat is kul. Maar die omschrijvingen zijn 9 van de 10 keer sowieso onzin.
                  30mm + 100 schots + 2KG + tussen de 80 en 100 euro kan (kon) prima, maar dan moet je inleveren op burstknal.

                  Als je de adviesprijzen van de 100 shots, 30mm, 2kg bakken gewend was (€150,- euro), dan is de huidige stijging "slechts" €25,-. Nog steeds veel, maar klinkt schappelijker dan een stijging van €75,-, wanneer je dit soort bakken voor €100,- kocht als freakprijs.

                  Comment


                    #24
                    De eerste 2kg boxen waren ook 180-190 adviesprijs. De outletmania heeft destijds de markt veranderd. Voor die tijd was €10/100gr gangbaar.

                    Comment


                      #25
                      Dit ziet er goed uit, tempo is lekker en de effecten in de mix vind ik ook wel goed overkomen. Compact boxje wat ook prettig is met tillen dus deze gaat er gewoon op, eens zien wat ie in de straat doet.

                      Comment


                        #26
                        Rubro heeft deze video nu als officiële productvideo vrijgegeven:

                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #27
                          Ben benieuwd naar de straatfilms.
                          Laatst aangepast door omepje; 29 September 2023, 10:09.

                          Comment


                            #28
                            Heerlijke doos dit.. iemand idee wat voor doos afmeting die heeft?

                            Comment


                              #29
                              Ik gok klein aangezien hij maar 5 kilo weegt

                              Comment


                                #30
                                Toch maar besteld dit jaar. Ik vind het een mooie sierlijke bak met toch wel enige afwisseling. Zeer benieuwd hoe deze in de straat gaat presteren

                                Comment

                                Working...
                                X