Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO 3 ] NDF08: Fuegos Jupiter - Argentinie

    Vers uit mn videoeditor gerolt is hier dan de bijdrage van het Argentijnse Jupiter. Een show aar ik zelf heel erg naar uitkeek met name om wille van hun eigen producten. Ik had al eens wat shows gezien van ze op video. Waaronder een winnende show van ze op Hannover 2005.

    Daar shcoten ze echt wel zulke prachtige bommen uit éigen keuken. Dat ik dus hoopte dat ze dit ook op Nuits de Feu zouden gaan doen. Nu is het zo dat vuurwerk wat op frans grondgebied is. Gekeurd moet worden. Tsja dat is natuurlijk niet het vuurwerk van Jupiter.

    Gelukkig is er sinds dit jaar een ontheffing op deze wet aangaande Nuits de Feu. dit werd me al direct duidelijk bij de opening. Mijn mond is meermaals open gevallen van verbazing. En wat schoten ze weer breed. Er werd ook niet zuinig om gesprongen met grote 8inch studatas. Ze vlogen je echt rond de oren.

    Wat de muziek betreft. Jawel veel Tango. maar ook, tot mijn verassing gebruikte ze het nummer wat Karel Kraayenhof speelde met zijn bandoleon op de bruiloft van Prinses Maximá en Prins Willem alexander. Je weet wel, het nummer waarbij Maxima de beroemde traan liet. Geweldig vertolkt met vuurwerk. En bezorgde mij echt rillingen en de nodige kippenvel. erg mooi!

    Deze mooie show kun je *HIER* downloaden

    Bestandsnaam: NDF08 Argentina Fuegos Jupiter 14-6-2008
    Bestandstype: HQ WMV (ingepakt met winzip\rar)
    Tijdsduur: 14:55
    Bestandsgrootte: 300MB

    Wederrom veel kijk plezier!
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 19 juni 2008 om 08:58
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Een juweeltje van een show is deze.
    Van alle films die ik tot nu toe gezien heb (naast Portugal en Oostenrijk) is dit mijn persoonlijke favoriet.
    Schitterend op 7 minuten de horsetails (of waterfalls,s)
    Prachtig de italiaanse bommen op minuut 13. Magnifiek in combi met de candles.
    En de finale kent zoveel goud, super.
    De muziek in deze show vindt ik ook heel goed aansluiten bij het vuurwerk
    Natuurlijk veel tango maar dat hoort bij de Argentijnse cultuur.
    Topper deze show.

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Philippines
    Berichten
    87
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Wow!! Great show! :....... I think there were two winners this year....... Argentina and austria hehe!! Amazing one shots! .. And the shells they used were great!! A lot of shells of shells

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Een juweeltje van een show is deze.
    Van alle films die ik tot nu toe gezien heb (naast Portugal en Oostenrijk) is dit mijn persoonlijke favoriet.
    Schitterend op 7 minuten de horsetails (of waterfalls,s)
    Prachtig de italiaanse bommen op minuut 13. Magnifiek in combi met de candles.
    En de finale kent zoveel goud, super.
    De muziek in deze show vindt ik ook heel goed aansluiten bij het vuurwerk
    Natuurlijk veel tango maar dat hoort bij de Argentijnse cultuur.
    Topper deze show.
    Hier heb ik gewoon niks meer aan toe te voegen.
    Echt een prachtige show en vind hem zeker nummer 1 van de 3 shows die ik tot nu toe heb gezien!

    Zo'n prachtige show wat mooi samen gaat met muziek, moet gewoon grandioos kicken zijn om daar in het echt bij te zijn!
    En die finale heb ik echt maar 1 woord voor: PRACHTIG!!!!!!!

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Dit was voor mij toch echt dé show van Nuits de Feu 2008, werkelijk prachtige themas kwamen er in voor.

    Prachtige dingen gedaan met die seconde fonteintjes over de breedte van het terein, erg orgineel.

    De kwaliteit van het vuurwerk zelf was perfect, en als die prachtige producten dan ook nog op een prachtige manier worden gebruikt dan ben je voor mij een winnaar.

    Ik heb de show inmiddels 3x terug gekeken en ik kan géén puntje van kritiek vinden.

    Voor mij de nummer 1 van Nuits de Feu 2008.

    Foto's van deze show volgen zo snel mogelijk.
    Once a pyro, always a pyro

  6. #6
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Dit is nu de vierde of vijfde show van Nuits De Feu die ik heb bekeken, en de eerste waarbij ik echt geniet. Wat een prachtige show! Mooie opzet, fijn ritmisch (maar niet té) geschoten met mooie effecten en kleuren. Erg mooi!

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Hier een paar foto's van deze show, en de rest van de foto's kan je *hier* bekijken:





    Once a pyro, always a pyro

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •