Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wondertol met knal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik had die van Devil Serie (Cafferata) tot mijn spijt maar 2 pakjes genomen, ze knalden echt hard!
    Kwam in de buurt van een Letse Nitraat, ik had ze nog tegelijk gedaan en zo erg veel scheelde het nog geneens.

    Comment


      #17
      Als deze wondertollen zulke harde knallen mogen waarom kanonslagen dan niet?
      "I came in like a crackling ball."

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door 070-pyro-070 Bekijk bericht
        Als deze wondertollen zulke harde knallen mogen waarom kanonslagen dan niet?
        Ja dat vind ik ook vreemd want de twister knal van GBV knald vele malen harder dan een kanonslag

        Comment


          #19
          Ik denk dat het dezelfde redenen heeft als de knalcake's in Nederland, de knallen mogen harder zijn als er iets aan toegevoegd is toch?
          Een gekleurde tail, of klein boeketje of wat dan ook ikw eet niet hoe dat precies zit.

          Dit zal ook wel met deze dingen gelden, het is een grondbloem met knal en omdat die eerst tolt mag de knal harder zijn, of zit ik er totaal naast?

          Comment


            #20
            3 jaar geleden had ik die van Hardix. Ik was verbaasd over de knal. Ik kreeg een piep in me oren bij 2m afstand. Wel lekker dof hoor.

            Comment


              #21
              Heb vorig jaar de grondbloem knal gehad van gbv en deze knalde voor Nederlandse begrippen best goed, harder dan een kanonslag i.i.g.
              Aanradertje
              Doe gewoon normaal, dat is het moraal

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door sander-93 Bekijk bericht
                Ja dat vind ik ook vreemd want de twister knal van GBV knald vele malen harder dan een kanonslag
                Zijn dit dezelfde als wolff in haar assortiment had?

                foto



                filmpje

                http://www.wolff-vuurwerk.com/?page=...ge=show&id=236

                Vond deze namelijk ook enorm had knallen, net geen corsair. De vuurvonken waren wel wat gevaarlijk, tot op 8 meter ver vlogen die wel....!

                Super kwaliteit.


                Groeten,

                junky
                Laatst aangepast door vuurwerkjunk; 28 August 2008, 13:25.
                [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkjunk Bekijk bericht
                  Zijn dit dezelfde als wolff in haar assortiment had?

                  foto



                  filmpje

                  http://www.wolff-vuurwerk.com/?page=...ge=show&id=236

                  Vond deze namelijk ook enorm had knallen, net geen corsair. De vuurvonken waren wel wat gevaarlijk, tot op 8 meter ver vlogen die wel....!

                  Super kwaliteit.


                  Groeten,

                  junky

                  als je even post # 13 kijkt zie je welke ik bedoel, effect is wel hetzelfde als het filmpje;)

                  Comment


                    #24
                    die twisters met knal van gbv krijg je die ook bij de hubbo??

                    Comment


                      #25
                      weet iemand missien iets meer over de grondbloem met knal (spinning salvo) van de kruiterij? wel beetje prijzig maarja wie weet erwat van?
                      Knal goed, knal verantwoord!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door ruttie-partyboy Bekijk bericht
                        weet iemand missien iets meer over de grondbloem met knal (spinning salvo) van de kruiterij? wel beetje prijzig maarja wie weet erwat van?

                        deze knallen wel goed, lijkt eigelijk een beetje op de Wolff grondbloemen zoals hierboven staat ^^

                        gr. Pyro-Power
                        Guess who's back?

                        Comment


                          #27
                          Hoeveel betalen jullie voor de GBV twister ik 40 stuks voor 4,50
                          Of is dat de normale prijs ?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                            Hoeveel betalen jullie voor de GBV twister ik 40 stuks voor 4,50
                            Of is dat de normale prijs ?

                            Denk dat het zo'n beetje de normale prijs is.
                            Hier betalen ze ook 4,50 voor 40 stuks.

                            Comment


                              #29
                              O oke maar dat vind ik wel een erg hoge prijs ,kijk wel even of ik het koop.

                              Comment


                                #30
                                Ja, de prijs vind ik ook hoog. Heb ze nog nooit gehad en ga ze ook niet kopen. ;)

                                Comment

                                Working...
                                X