Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wondertol met knal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Van die dingen heb ik ook nog 1,5slof zijn wel leuke grondbloemen.

    Comment


      Na het (toevallig) achter het schot op zolder terugvinden van nog een oude CBN (China by Night) ook nog 2 doosjes GBV en 36 pakjes van Wolff. Zoon en pleegzoon dolgelukkig nu met dat "oude" vuurwerk van pa

      Comment


        Ze worden nu weer verkocht onder Categorie P1 in Belgie bij Zena. Leuk stookspul wat weinig overlast veroorzaakt. Ik kan me ze nog wel herinneren een paar jaar terug van Choeet, die waren wel leuk! Niet heel hard maar ook niet zacht. Er zal vast een kleine gram flash in hebben gezeten.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Ze worden nu weer verkocht onder Categorie P1 in Belgie bij Zena. Leuk stookspul wat weinig overlast veroorzaakt. Ik kan me ze nog wel herinneren een paar jaar terug van Choeet, die waren wel leuk! Niet heel hard maar ook niet zacht. Er zal vast een kleine gram flash in hebben gezeten.
          Ja maar ik herinner mij dat ze wel als gloeiproppen overal heen vlogen dat was minder (die choeet)

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
            Ja maar ik herinner mij dat ze wel als gloeiproppen overal heen vlogen dat was minder (die choeet)
            Ik heb eigenlijk geen idee meer. Ik kocht ze toen der tijd onder het mum van ´wondertol met nitraat-knal', maar dat viel me wat tegen toen. Dat was ook wel meer de tijd dat je de hele dag knallers aan het stoken was en op die leeftijd vond ik zo'n knal maar niks. Nu vind ik zoiets gewoon voldoende om leuk te kunnen stoken en dan niet persé enkel voor de knal maar gewoon voor de combinatie van een grondbloem met een knal. Leuk dat ze al die oude producten dan weer onder P1 gaan produceren toch?

            Comment


              Nou ik blijf die dingen leuk vinden(op de gloeipropjes na)

              Comment


                Yaaaaasshhh Zena België heeft ze

                Comment


                  €7,50...

                  Comment


                    Voor 36 stuks. Het is relatief duur. De duurste waren vroeger die van GBV voor 40 stuks betaalde je €5. Maarja, tijden veranderen. Het is dit of niets.
                    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                    Comment


                      De lvc is er ook nog he
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        €7,50...
                        Beter duur als niet te koop Ruben


                        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                        De lvc is er ook nog he
                        En inderdaad, wat Matii hier zegt
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          ZENA TWISTER met knal zijn gewoon goed en tollen best lang en knal is goed hard kriut is 3.1 gram totaal en pakje is 111.9 gram ze zijn top geen gloeiproppen of iets snipper lekker

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ratje Bekijk bericht
                            ZENA TWISTER met knal zijn gewoon goed en tollen best lang en knal is goed hard kriut is 3.1 gram totaal en pakje is 111.9 gram ze zijn top geen gloeiproppen of iets snipper lekker
                            Dat kan ik beamen, knallen echt super! Zijn heel klein, maar onderschat ze niet.

                            Comment


                              Heb nog wat doosjes van GBV en Original die blauwe met kanl. Heel leuk voor in de vooravond.Die gaan lekker hard.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                Vandaag is de mooiste dag van 2020. 4 pakjes Spinning Flower with Bang van Wolff toegevoegd aan mijn collectie!!! Leuk en aardig al die cakes en compounds, maar dit worden de toppers van 2020-2021!
                                Laatst aangepast door Koala; 22 May 2020, 16:35.

                                Comment

                                Working...
                                X