Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Beko Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Beko Vuurwerk

    Binnenkort gaan wij van Vuurwerkcrew een bezoek brengen aan Beko Vuurwerk.
    Ik wil van jullie weten of er specifieke vragen zijn waar jullie een antwoord op willen weten. Dan kan ik deze vragen in het overleg meenemen.
    Dus als je bijvoorbeeld iets over de Skyline collectie wilt weten, of vragen over Beko zelf, stel je vraag gerust.
    Omdat er in het najaar nog een bezoek zal volgen aan Beko en de komende jaren ook zal dit topic ten alle tijde actueel blijven en voor jullie vragen geopend blijven.

    De antwoorden op jullie vragen zullen in deze thread of in het verslag van het bezoek geplaatst worden.

    Groetjes

    Fred

    #2
    of de sky screamers dit jaar echt uit het assortiment gehaald word om de fout die er vorig jaar zat op te lossen.

    leuk dat jullie ook deze kant op komen is niet ze heel ver bij mij vandaan namelijk

    Comment


      #3
      wat voor soort nieuwe producten er gaan komen zou ik graag willen weten. verder leuk dat jullie een bezoek brengen!

      Comment


        #4
        Ook voor Beko heb ik een paar vragen.
        Hoe bevalt de samenwerking met Schuurmans? Hiermee bedoel ik; allebei betrekken ze hun vuurwerk uit de Vulcan fabrieken en hoewel ik de Sky Line produkten over het algemeen beter vind dan die van Diamond, heb ik de indruk dat de aggressieve marketing van Schuurmans beter werkt en meer omzet genereerd, dan Beko. Botst dat niet?
        Welke criteria gebruikt Beko bij het uitzoeken van hun produkten en hoe wordt dat gecontroleerd, want zulke missers als dit jaar bij de Sky Screamers, worden ze denk niet vrolijk.
        Verder wil ik m'n complimenten geven aan Beko, want als er 1 bedrijf zich onderscheidt in vuurwerkland zijn hun dat wel, met o.a. Sky Symphony, Sky Screamers, Criss Cross en niet te vergeten, HET consumenten flowerbed: Never Ending.
        Laatst aangepast door Mattenfreak; 11 June 2008, 22:51.

        Comment


          #5
          Hele goede vragen Rick, bedankt voor je bijdrage.
          Het zijn vragen waar we zeker mee aan kunnen komen.
          De afspraak is begin volgende week, dan kan iedereen zijn antwoord tegemoet zien.

          Comment


            #6
            Ik heb verder geen vragen maar alleen 2 complimenten.
            1. goed dat ze wat aan de slechte sky screamers gaan doen!
            2. Mooie aparte effecten die andere niet hebben zoals shinjii al zei

            verder vind ik het net wat prijzig, daar moeten ze op letten vind ik.
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              #7
              ik zou graag willen weten of de sky symphony dit jaar ook weer te koop zal zijn.

              en of beko / schuurmans van plan zijn eens een consumentenshow te geven ergens in de buurt van leeuwarden zodat je de producten eens in het echt kunt zien.

              gr. Rob Goedemoed
              vuurwerkbieb

              Comment


                #8
                Nog meer vragen voor Beko?
                Morgenvroeg staan we daar op de stoep.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                  Nog meer vragen voor Beko?
                  Morgenvroeg staan we daar op de stoep.
                  Ik ben wel benieuwd wat ze met het merk Novelties gaan doen Fred.

                  Comment


                    #10
                    Mischien dat jullie kunnen vragen hoe hun zelf er tegen aan hebben gekeken van de vele slechte sky schreamers die hun klanten hebben gekocht.

                    Was tog een bak van 60 euro, is er dit jaat iets wat ze daarme doen?
                    Ja ok, ze hebben hem eruit gehaad, maar iets van een vergoeding of iets dergeijks.

                    Verder mag je van mij ook de coplimenten geve aan Beko, supper lijn!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      In het verleden had Beko en met name de Skyline lijn veel meer losse producten op de markt dan tegenwoordig. Waar zijn de kwalitatief zeer goede fonteinen van rond de mileniumwisseling gebleven?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                        Nog meer vragen voor Beko?
                        Morgenvroeg staan we daar op de stoep.
                        Wijziging: het gesprek vindt woensdagmorgen plaats
                        (foutje van mij)

                        Comment


                          #13
                          Mike en ik zijn vandaag dus bij Beko geweest.
                          En we hebben daar een geweldige morgen beleefd.
                          Ontzettend gastvrij bezoek met veel informatie.
                          We hadden de primeur want BEKO had niet eerder vertegenwoordigers van een vuurwerkwebsite aan de tafel gehad.
                          We hopen morgen het verslag en foto,s on line te hebben.
                          Alvast goed nieuws: De Jet Stream, opvolger van Sky Screamers is een regelrechte topper en lijkt heel veel op zijn grotere broer.

                          Wordt vervolgd.

                          Comment


                            #14
                            ik kijk al helemaal naar je reportage uit

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk bericht
                              ik kijk al helemaal naar je reportage uit

                              ik ook zeker! ik vind dat jullie altijd leuke en duidelijke verslagen maken. ben benieuwd!

                              Comment

                              Working...
                              X