Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Welke dagen komen jullie ???

Aantal stemmers
18. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Frijdag: 11 aug <> 1 show 23:00

    3 16,67%
  • Woensdag: 16 augustus <> 2 show's 22:00 - 23:00

    5 27,78%
  • Donderdag: 17 augustus <> 2 show's 22:00 - 23:00

    7 38,89%
  • Vrijdag: 18 augustus <> 2 show's 22:00 - 23:00

    13 72,22%
  • Zaterdag: 19 augustus <> 2 show's 22:00 - 23:00

    5 27,78%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 71 van 71
  1. #61
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin
    Weinig kans dat je tijdens het festival achter de schermen mag/kunt komen aangezien er dan veel meer controle is en het een internationaal gebeuren is en ze het zelf ook heel erg druk hebben. Je kunt het probeeren maar ik schat de kans klein in. Daarnaast heb ik idd meegeholpen met de opbouw.
    Whoehahahahaha, leg uit: welk Internationaal gebeuren? Buiten een verdwaalde japansche toerist zul je daar geen enkele buitenlander of buitenlands vuurwerk bedrijf op de pier aantreffen. ze zouden beter een voorbeeld kunnen nemen aan het vuurwerk festival van Knokke-Heist dat morgen begint. Dát is pas een écht vuurwerk festival.

    Scheveningen is een en al bedrog, wordt afgeschoten door een en het zelfde bedrijf. Ik neem het de vuurwerker zelf niet kwalijk (die verdient er tenslotte zn boterhammekes) Maar het is de gemeente Den haag, en de mensen achter de Pier zelf die het zaakje voordoet alsof het een internationaal vuurwerk festival is, wat dus helemaal niet zo is.

    sorry moest het ff kwijd
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #62
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron
    Whoehahahahaha, leg uit: welk Internationaal gebeuren? Buiten een verdwaalde japansche toerist zul je daar geen enkele buitenlander of buitenlands vuurwerk bedrijf op de pier aantreffen. ze zouden beter een voorbeeld kunnen nemen aan het vuurwerk festival van Knokke-Heist dat morgen begint. Dát is pas een écht vuurwerk festival.

    Scheveningen is een en al bedrog, wordt afgeschoten door een en het zelfde bedrijf. Ik neem het de vuurwerker zelf niet kwalijk (die verdient er tenslotte zn boterhammekes) Maar het is de gemeente Den haag, en de mensen achter de Pier zelf die het zaakje voordoet alsof het een internationaal vuurwerk festival is, wat dus helemaal niet zo is.

    sorry moest het ff kwijd
    Ja, maar wat je hier zegt klopt wel 100%. Ik snap ook nooit hoe ze dat met de jury doen en zo. Dat is toch raar lijkt mij

  3. #63
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    er komen 2 tot 3 man vanuit het land hoor en het vw komt ook uit eigen lan baron het is wel zekker internationaal

  4. #64
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin
    er komen 2 tot 3 man vanuit het land hoor en het vw komt ook uit eigen lan baron het is wel zekker internationaal
    hahahah, waarom zie ik dan bij alle shows dezelfde bommen en blokken terug komen ? oke welliswaar in een andere samenstelling maar toch

    Ik ben 2 jaar terug bij een paar shows geweest en op dezelfde avond heb ik 2 shows gezien met allemaal hetzelfde vuurwerk, alleen dus in een andere afschiet volgorde of een ander kleurtje

    Weet je wat er van het land komt? de Ambasadeur of diens plaats vervanger ( wat meestal het geval is) die komt uit beleefdheid ff kijken. Maar voor de rest is het allemaal nep.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  5. #65
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Geen idee boeid me ook niet zow als er maar vw is Het waren 3 leuke shows aleen vond ik china wel erg tegenvallen maar hier alvast van elke show 3 foto's de rest komt zondag of maandag en vanavond ben ik er weer bij

    Show 1 china



    Show 2 Zwitserland



    Show 3 Noorwegen




    Foto's zijn © Vuurwerkcrew.nl
    Laatst gewijzigd door Gerwin; 18 augustus 2006 om 14:18

  6. #66
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Wat Red Baron zegt klopt helemaal.

    Hbe gisteren de shows ook gezien en vond ze erg overeenkomstig met een enkel nuanceverschil per show. Heb ook wel leuke dingetjes gezien hoor, maar vrijwel alle shows zijn hetzelfde. Heb in 2 jaar tijd nu 10 shows gezien en alles is vrijwel hetzelfde.

    Zal ook voor Dream Fireworks lastg schieten zijn, 3 jaar de shows doen en steeds iets nieuws moeten vinden binnen de regels. Nederland en diens regels maken het voor vuurwerkers ook niet makkelijker op.


    En nog iets, waar waren die mensen nou die gisteren zouden komen?
    Heb zelf alleen Helios gezien...

  7. #67
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak
    Wat Red Baron zegt klopt helemaal.

    Hbe gisteren de shows ook gezien en vond ze erg overeenkomstig met een enkel nuanceverschil per show. Heb ook wel leuke dingetjes gezien hoor, maar vrijwel alle shows zijn hetzelfde. Heb in 2 jaar tijd nu 10 shows gezien en alles is vrijwel hetzelfde.

    Zal ook voor Dream Fireworks lastg schieten zijn, 3 jaar de shows doen en steeds iets nieuws moeten vinden binnen de regels. Nederland en diens regels maken het voor vuurwerkers ook niet makkelijker op.


    En nog iets, waar waren die mensen nou die gisteren zouden komen?
    Heb zelf alleen Helios gezien...
    Wij waren erook ik en mattenfreak :S bij de draaimolen smaen met stefan freak :S

  8. #68
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Hoorde al dat Mike gebeld had ja.
    Jammerlijk misgelopen dus.

    Wat vonden jullie van de shows op vrijdag?

  9. #69
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Zo, ben ook weer even online. Jammer dat we elkaar niet hebben ontmoet daar inderdaad, had wel gezellig geweest.

    Over de shows van vrijdag, ik vond ze wel leuk moet ik zeggen. Publiek zal eerder de 2e show beter vinden dan de eerste show, want die hadden gewoon een voller eind van de show met een nette finale. Als je kijkt naar wat de betere "show" was moest toch duidelijk zijn dat de eerste show beter was, hier was Stefanfreak het ook mee eens.

    Gister ben ik niet geweest, ik was wel uitgenodigd, maar zou helaas niet gaan lukken. Hoorde gisteravond ook op het nieuws dat Brazilië voor de helft niet door kon gaan door het slechte weer en dat het festival geen winnaar zou hebben dit jaar, dat gedeelte is weggelaten door het weer. Moet hier het fijne nog van lezen, zal wel ergens online staan, maar heb nu weinig tijd om dat op te zoeken.

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Berichten
    80
    Thanks
    34
    15 waarderingen in 10 posts
    Edit: Foutje
    Laatst gewijzigd door bavaria; 20 augustus 2006 om 19:08

  11. #71
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Schieten niet samen

    Dream Fireworks schiet gewoon alles in 1x de lucht in.
    De sponsoren willen toch waar voor hun geld.

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Soortgelijke discussies

  1. Scheveningen 2006
    By Jupilerfreak in forum Shows 2006
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 7 november 2006, 19:07
  2. Vrijdag avond vuurwerk Scheveningen 11-08-2006
    By Gerwin in forum Shows binnen- en buitenland
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 27 augustus 2006, 20:11
  3. Vuurwerkfestival Scheveningen 2006
    By Charles in forum Foto's
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 24 augustus 2006, 23:36
  4. Vurigemaandagen Oostende 2006
    By RedBaron in forum Vuurwerkshows in België
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 juli 2006, 15:32
  5. Scheveningen 2006
    By Jupilerfreak in forum Shows 2006
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 5 december 2005, 18:22

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •