Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 22
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    [Bezoek] Witte Tenten Verhuur 20-05-2008

    Verslag van het bezoek aan de Witte Tenten Verhuur d.d. 20 mei 2008

    Op 20 mei 2008 hebben Mike (Mattenfreak), Fred (Moontan) en Erik (Kruitsnuiver) een bezoek gebracht aan de Witte Tenten Verhuur, importeur van Marijn Vuurwerk en verkoper van Marijn Vuurwerk en Brave & Wichers.

    Doel van dit bezoek was enerzijds het onderhouden van het wederzijdse goede contact, dit tijdstip leek ons een geschikt moment daarvoor, en anderszijds natuurlijk om zoveel mogelijk informatie zien te verkrijgen over de ontwikkelingen binnen Marijn Vuurwerk.
    Het is een zeer gezellige avond geworden, prima ontvangst in de vernieuwde kantine, welke sinds kort omgebouwd is tot mede een showroom en ontvangstruimte voor dealers.


    We werden de gehele avond voorzien van de nodige hapjes en drankjes, niets ontbrak er aan en de sfeer was prima.
    Allereerst blikten we uitvoerig terug op het voorbije jaar 2007.
    De directie kan terugkijken op een succesvol eerste jaar als importeur.
    Het succes blijkt uit grote belangstelling voor het merk,de afname door 11 dealers en vele enthousiaste reacties op het Marijn Vuurwerk. Zeker de eerste week van januari regende het telefoontjes en emails van tevreden klanten en dealers. En ook de reacties op de diverse vuurwerkfora klinkten veelbelovend.

    Vervolgens gingen we in op de vragen die gesteld waren door de leden van het forum van www.Vuurwerkcrew.nl
    De vraag van Cameo of de singleshot “Binkie” onveranderd in de nieuwe collectie blijft:
    Het antwoord op deze vraag is dat de Witte Tenten niet om verandering van het product vraagt. Het wachten is op de keuring in de loop van dit jaar. Maar men is zeer zeker van zichzelf en zeer hoopvol gestemd. De contacten met de fabriek in China zijn zeer goed en er wordt aan de kant van de Witte tenten zeer veel aandacht besteed aan de productsamenstelling, dat daar niet aan gesleuteld wordt.


    De andere vragen van members gingen voornamelijk over het verzoek om dealers in het Noorden, Zuiden.
    Hierop werd geantwoord dat daar hard aan wordt gewerkt. Inmiddels is de dealerlijst al uitgebreid van 11 naar 17 dealers en er worden nog meer verwacht.
    De Witte tenten is volop bezig met acquisitie maar ook dealers die zelf op de Witte tenten afkomen voor informatie.

    Het volgende onderwerp, niet onbelangrijk, is de komst van de nieuwe producten in 2008.En dat betekent heel goed nieuws.
    Het assortiment Marijn Vuurwerk wordt in 2008 uitgebreid met de volgende artikelen:

    •“De Stoere Knallers” singleshots, nog harder dan de “Binkie”, in de verpakking van 6 stuks. Meer graminhoud dan de “Binkie”
    •Een nog betere variant van de singleshot “Snelle Jelle”
    •4 Romeinse kaarzen “Het Romeinse Kwartet” met Hummer effect, kleuren rood,groen, blauw en goud.
    •De 500 grammer “Super Secreet (naar wie vernoemd? ) Een fanshaped blok met zeer veel diverse effecten: spinner,comets,crackling,glitter, hummers. Totaal 75 shots
    •De 500 grammer “Humeurige Humeur”, 42 shots blok met als effect Hummer en zware burst en sterren in de kleuren oranje, wit,rood,blauw en groen.
    •Verder nog de komst van een aantal nieuwe producten, waarvan 1 zeer speciale, waar we helaas nog geen verdere informatie over naar buiten mogen brengen.

    Overige nieuwtjes welke ons ten gehore zijn gekomen:

    . De 15% korting bij voorverkoop voor consumenten in de winkel blijft dit jaar gehandhaafd
    .Er komt binnenkort een nieuwe catalogus uit, de folder wordt dit jaar in eigen beheer vervaardigd.
    .De prijzen van de producten voor de consumenten zullen dit jaar niet gaan stijgen, op de “Binkie” na die een kwartje duurder wordt en het blok “ De Witte Kadaver” wordt iets duurder.
    .De Witte tenten als winkel gaat dit jaar de gehele LIDU collectie verkopen, de Star collectie verdwijnt uit het assortiment
    .De Witte Tenten krijgt voor 99% zeker een eigen loods in Duitsland


    En als laatste nieuwtje, maar dan wel heel groot nieuws: er komt eind november weer een vuurwerkshow (demo), die zijn weerga niet zal kennen. Deze wordt ontzettend groots opgezet. Wij kennen de inhoud van het programma, mogen helaas niets verklappen, maar het wordt een spektakel van de bovenste orde.

    Met het laatste goede nieuws maak ik een eind van het verslag aan ons bezoek.
    In de maand september/oktober is er weer een bezoek gepland.
    Dan hebben we zo wie zo nog meer uitgebreidere informatie voor jullie.

    Wij danken De Witte Tenten Verhuur voor de gastvrije ontvangst, voor de gelegenheid en tijd die ze voor ons genomen hebben, maar vooral ook voor het mee willen denken en luisteren naar de liefhebber, de uiteindelijke consument.
    Wij wensen hun daarom ook heel veel succes toe in de aankomende drukke periode.
    Laatst gewijzigd door Gerwin; 4 november 2008 om 09:23

  2. #2
    VWC-Lid 7klapper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 april 2008
    Berichten
    291
    Thanks
    90
    23 waarderingen in 14 posts
    Hoop nuttige info Moontan !
    Erg bedankt ! Hier heb ik wat mee.

    Er is ook geluisterd naar de klant die wilde hummer en kreeg het

    Toppie daar bij witte tentenverhuuur

    Ook heb ik nog een klein vraagje ;
    welke dealers zijn er precies bijgekomen

    ..

  3. #3
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Zodeju, wat word ik hier vrolijk van om te lezen, helemaal top!

    Ze zin echt goed bezig daar bij MARIJN, je ziet zo dat ze helemaal voor de liefhebbes gaan, kijk hoeveel mooie pruducten er nu alweer bij gaan komen.

    Een pot mer hummers, helemaal geweldig.

    Ook nog eens 15%korting, die je zelf kan op bouwen tot 25%.


    Vraag aan de mensen die er geweest zijn: Er komen tot nu toe 6 dealers bij, zit er daarvan ook toevallig in van in het oosten ?

    En natuulijk niet te vergeten, geen prijs stijging op twee producten na.
    Hoe geweldig kun je het doen als importeur.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Een up to date dealer lijst zullen wij zeer binnenkort ontvangen.
    Zodra bekend wordt die gelijk geplaatst.
    Je kan ook naar Eemnes komen, tijdens de verkoopdagen sta ik ook in de winkel.
    Kunnen we meeten en gezellig over vuurwerk babbelen
    Witte Tenten Verhuur zorgt voor de inwendige mens.
    Reuze gezellige sfeer daar.

  5. #5
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ok, bedankt voor je snelle ractie.
    Als er geen dealer hier in het oosten komt dan ga ik de rijs naar Eemnes zeker maken.
    Kan nu al niet wachten om het spul van Marijn in mijn handen te krijgen.
    Dit jaar word het bijna geen Lesli meer voor mij, ik ga dit jaar voor MARIJN.
    Ook zal er wel weer het nodige andere vuurwerk komen, hardix, GBV.
    Maar de hoofd zaak ligt duidelijk bij marijn.

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    mooi stuk weer geschreven boordevol leuke info, ben erg benieuwd naar hun nieuwe producten want er zitten toch een aantal zeer apparte artikelen tussen. hoppelijk komt er ook een dealer hier in de buurt maar anders ga ik de dichtst bij zijnde waarschijnlijk opzoeken want wil een aantal artikelen zeker hebben.

  7. #7
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    een singleshot nog harder dan de Binkie?! Mag dat?

    fijn verslag, goed om het nieuws te lezen. Nu idd wachten op de dealerlijsten en info over nieuwe producten. Top ook dat de prijzen niet stijgen, geweldig

  8. #8
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Waarom niet ? geluidslimiet van 153 DB geld zover ik weet alleen voor Knalvuurwerk op de grond

    Netjes geschreven verslag btw fred
    Gerwin

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    15 december 2007
    Berichten
    38
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    marijn staat dit jaar ook weer op mijn must have lijst de cake humeurige humeur staat er zeker op verder ben ik zeer benieuwd naar de sigle shot de stoere knallers en natuurlijk naar de andere producten en in het bijzonder naar het product dat zeer speciaal word genoemd

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Nog een kleine toevoeging aan het verslag van het bezoek:

    - er komt ook nog een kleine hummer cake, voor de mensen met een minder ruim budget.

    - de grote broer van de ''snelle jelle'' heeft zoals wij begrepen een gigantisch gouden boeket wat prachtig naar beneden zakt.

    - de ''stoere knallers'' singleshots schijnen inderdaad harder te gaan als de binkie, maar heeft er ook een sierboeket bij zitten. 6 verschillende effecten in een verpakking.

    Word weer genieten dit jaar jongens van het Marijn vuurwerk
    Once a pyro, always a pyro

  11. #11
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    En het blijft maar postitiefe berichten regenen met marijn.

    Begin nu tog echt wel helemaal marijn gek te worden haha.

    Ook nog een kleinere hummer cake, als de prijs niet al te hoog is heb je er weer een mooie finale bij. Mooir door knuppen die dingen.

    Wat ik ook positief vind, in het pakje van stoere knallers, dat allen 6 de boeketeen anders is.

  12. #12
    VWC-Lid Jayden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Berichten
    84
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Een heel leuk verslag en goede info. Had wel wat meer foto's verwacht van bijvoorbeeld opslag en dergelijke.

    Maar hoe het af gaat lopen met de Binkie en het shotje die dus nog harder zal gaan. We kunnen zeggen wat we willen met de geluidsnorm, vorig jaar is er het een en ander getest maar op het randje. Als de testen dit jaar weer anders worden kunnen ze hun hart vast houden denk ik.

    Ze moeten dus wel heel zeker van hunzelf zijn, en brengt nog al wat kosten met zich mee als............

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayden Bekijk bericht
    Een heel leuk verslag en goede info. Had wel wat meer foto's verwacht van bijvoorbeeld opslag en dergelijke.

    Maar hoe het af gaat lopen met de Binkie en het shotje die dus nog harder zal gaan. We kunnen zeggen wat we willen met de geluidsnorm, vorig jaar is er het een en ander getest maar op het randje. Als de testen dit jaar weer anders worden kunnen ze hun hart vast houden denk ik.

    Ze moeten dus wel heel zeker van hunzelf zijn, en brengt nog al wat kosten met zich mee als............
    Dank voor je opmerking. Over paar maanden gaan we weer.
    En dan komen we terug met nog meer foto,s.
    Natuurlijk houden ze hun hart vast. Ze zouden liegen als het niet zo was.
    Bijna al hun producten zitten op het randje. Daarom ook zo spectaculair.
    En je weet natuurlijk niet hoe de keuringen verlopen t.o.v. vorig jaar.
    Volgens zeggen komen de eerste keuringen in oktober van dit jaar.
    Ik neem aan dat de mensen van de Witte tenten weten wat ze doen.
    Er is daar voor een godsvermogen geinvesteerd, de contacten met China zijn buitengewoon goed, en ze zitten er boven op wat de Nederlandse wetgeving betreft.
    We shall see.

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayden Bekijk bericht
    Een heel leuk verslag en goede info. Had wel wat meer foto's verwacht van bijvoorbeeld opslag en dergelijke.
    Dit bezoek aan de Witte Tenten was vooral om dingen van vorig jaar, en nieuwe dingen van dit jaar te bespreken. Na afloop zijn er even snel een paar fotos gemaakt van de ruimte waar wij deze avond hebben gezeten.

    Wij zullen zeker nog foto's en videos gaan maken van hun bunkers en dergelijke, het is voor de meeste van ons niet langer als 20min fietsen of een paar min met de auto
    Once a pyro, always a pyro

  15. #15
    VWC-Lid Doodskopper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    151
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Mooi verslag Ik had dit jaar al wat filmpjes gekeken van marijn vuurwerk en zoals ik kon zien is het een erg goede merk. Mooie heldere effecten voor niet eens zoveel geld En dan ook nog eens naar de freaks luisteren zoals een hummercake maken
    Als er ook een vestiging in lelystad komt zal ik er zeker een deel van mijn vuurwerk kopen.
    Bedankt voor het verslag.
    www.jekovuurwerk.nl

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •