Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 22 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 322

Discussie: [Tsjechië]

  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 september 2008
    Berichten
    7
    Thanks
    3
    0 waarderingen in 0 posts
    Lol ik baal nu echt :( want ehh ik ging elke jaar naar Tsjechië, ik ben er al een stuk of 15x geweest ;) naar het plaatsje : Marianskelazne (Ik weet niet of het goed geschreven is maarja) Maar ik wist toen niet dat ze daar GOEDE!! vuurwerk verkochten :( Ik ging altijd naar die Viëtnamezen en die hadden Boxbeugels,messen enzv,maar vuurwerk zag ik niet :o

    Maar ik heb gehoord dat ze daar Shells hebben en GOEDKOOP vuurwerk en topkwaliteit :o

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2007
    Berichten
    12
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    nou ik kan zeggen dat er vuurwerk zat te koop is op viatnaese markten namelijk een goede kameraad in geemigreerd naar tsjechie en er is echt vanalles te verkrijgen van knalerwten tot de namaak? gigavlinders zelf 5 stuks lawinepijlen meegenomen en mortiertjes (setje)
    KOST NAGENOEG NIETS EN KWALITEIT WAS GEWOON GOED/SUPER
    enkel heb ik maar beetje gekocht was namelijk juli en jaar ervoor was nog gewoon uitgebreide grenscontrole en dat is sinds dit jaar af en ik ga over een week of 2 3 weer fijn naar me kameraad toe en dan toch maar ff wat spul meenemen
    dus weer lekker naar de markt en het scheelt me kameraad spreekt vloeiend tjechisch en ik ken allen de voor mij nodige woorden owja en de woorden die ik beter niet kan zeggen verkopen jullie ook pindakaas ?

    den

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2008
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertus Bekijk bericht
    nou ik kan zeggen dat er vuurwerk zat te koop is op viatnaese markten namelijk een goede kameraad in geemigreerd naar tsjechie en er is echt vanalles te verkrijgen van knalerwten tot de namaak? gigavlinders zelf 5 stuks lawinepijlen meegenomen en mortiertjes (setje)
    KOST NAGENOEG NIETS EN KWALITEIT WAS GEWOON GOED/SUPER
    enkel heb ik maar beetje gekocht was namelijk juli en jaar ervoor was nog gewoon uitgebreide grenscontrole en dat is sinds dit jaar af en ik ga over een week of 2 3 weer fijn naar me kameraad toe en dan toch maar ff wat spul meenemen
    dus weer lekker naar de markt en het scheelt me kameraad spreekt vloeiend tjechisch en ik ken allen de voor mij nodige woorden owja en de woorden die ik beter niet kan zeggen verkopen jullie ook pindakaas ?

    den
    Maar hoe neem je dat dan weer mee naar Nederland controleren ze dat niet?

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2007
    Berichten
    12
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    nou die controles vallen nu wel mee hoor eerder moest je echt uitstappen
    ligt ook wel een beetje aan je auto ben dr al es geweest met een bijna nieuwe pick-up toen moesten we wel ff uitstappen haha maar met een oude peug nie
    al gaat me vader nu altijd over de snelweg enkel alleen heel goed opletten dat je een ff naam kwijt vergunning voor op de scnelweg te rijden hebt
    trouwens supermarkten liggen deze week weer vol heb ik gehoord lidl rewe enz
    1 euro is nu plm 25-30 czk wisselt nogal

    eerste online folder is er al

    http://www.billa.cz/akce/50/nonfood.php

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2007
    Berichten
    12
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    owja nog 2 dagen werken hahaha ff weekjeweg.nl

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2007
    Berichten
    12
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    haha k zou vakantie moeten hebben maja gaat niet door ik hoef niet naar tsjechie want het komt al hierheen
    achja dan werk ik nog wel een weekje langer van t zomer dan maar een week meer vakantie/inkopen

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Berichten
    238
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Er waren in Tsjechië ook van die sites waar je vuurwerk kon bestellen en naar nederland kon laten sturen ofzo dacht ik. Weet iemand welke sites dat zijn ?.
    Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

  8. #53
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MC_MH Bekijk bericht
    Er waren in Tsjechië ook van die sites waar je vuurwerk kon bestellen en naar nederland kon laten sturen ofzo dacht ik. Weet iemand welke sites dat zijn ?.
    No way...importeurs en webwinkels uit Tsjechie versturen alleen binnen hun eigen landgrenzen!!
    Laatst gewijzigd door Mek; 1 januari 2009 om 20:30

  9. #54
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
    No way...importeurs en webwinkels versturen alleen binnen hun eigen landgrenzen!!
    Nee hoor Mek, ik geloof dat een neef van Invader een tijdje terug explods heeft besteld die uit Oost Duitsland kwamen en naar Nederland werden verstuurd.
    Vuurwerk is een passie!

  10. #55
    VWC-Lid fred 810's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2008
    Berichten
    730
    Thanks
    56
    76 waarderingen in 35 posts
    Er zijn ook poolse sites die versturen , dus ze versturen niet alleen binnen de lands grenzen;)

  11. #56
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gimberghski Bekijk bericht
    Nee hoor Mek, ik geloof dat een neef van Invader een tijdje terug explods heeft besteld die uit Oost Duitsland kwamen en naar Nederland werden verstuurd.
    Duitsland (Oost Duitsland is allang verleden tijd) is GEEN Tsjechie

    Ik heb mijn bovenstaande post aangepast voor de duidelijkheid .
    Laatst gewijzigd door Mek; 1 januari 2009 om 20:31

  12. #57
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred 810 Bekijk bericht
    Er zijn ook poolse sites die versturen , dus ze versturen niet alleen binnen de lands grenzen;)
    Hetzelfde geldt voor jouw Fred....Polen hanteert waarschijnlijk andere regels
    als Tsjechie

  13. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Berichten
    238
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred 810 Bekijk bericht
    Er zijn ook poolse sites die versturen , dus ze versturen niet alleen binnen de lands grenzen;)
    Ja nu je het zegt het waren poolse site's die dat deden.
    Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

  14. #59
    VWC-Lid Pyro-Wes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    362
    Thanks
    4
    8 waarderingen in 6 posts
    Hey ik heb ff een vraagje over vuurwerk in tsjechie,
    een vriend van mij gaat namelijk binnekort naar de plaats: Spindleruv Mlyn
    Weet iemand hier een winkel/fabriek die la bomba's of titanova delova's verkoopt?
    Verder zou ik ook blij zijn met shellkitjes of andere hardere knallers die daar te koop zijn.

    Vast bedankt voor jullie reacties!
    Remember, Remember The 31st Of December

  15. #60
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Laat ik nou nét twee jaar terug in Splinderluv Mlyn (spelling?) geweest zijn!
    Het is echt een klein pokkeplaatsje. Leeft puur van de wintersport. Ik was er zelf met de zomervakantie (goed vermaakt toen). Ik heb me echt geamuseerd met de rodelbaan. Man, dat ding is goe-hoed! Weet niet of ie in de winter open is...
    In het plaatsje (wat dus erg klein is), heb ik zelf alleen wat vreet-schuurtjes, terrasjes en barretjes gezien. En veel fiets/ATB verhuur zaken, VVV, ski-huur dingen en hotels. Ik heb niets gezien waarvan ik nu denk dat daar vuurwerk verkocht zou worden... Echter, ik heb niet specifiek gezocht naar dergelijke winkels.

    Je kan hem er altijd naar laten zoeken, maar ik acht de kans erg klein dat er in die plaats vuurwerk te krijgen is. Misschien kom hij nog wel bij betere, grotere plaatsen in de buurt, waar wél iets te krijgen is.

Pagina 4 van 22 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •