Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 21 van 22 EersteEerste ... 1119202122 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 315 van 322

Discussie: [Tsjechië]

  1. #301
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 februari 2015
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Wij gaan zo in de voorjaarsvakantie op wintersport naar tsjechie in lipno en ik vroeg me af of daar ook vuurwerk winkels in de buurt zijn. Als je dit weet reageer dan ff.

  2. #302
    VWC-Lid FireworkFreakNL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Locatie
    Firework Universum
    Berichten
    59
    Thanks
    2
    12 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HesselAppieDeDerde Bekijk bericht
    Wij gaan zo in de voorjaarsvakantie op wintersport naar tsjechie in lipno en ik vroeg me af of daar ook vuurwerk winkels in de buurt zijn. Als je dit weet reageer dan ff.
    Waarschijnlijk is er wel in Chomutov en er is sowieso 1 in Teplice (wat verder) En anders moet je opzoek gaan naar een vietnamees marktje waar bijna geen mens komt meestal hebben ze daar wel vuurwerk.

  3. #303
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 februari 2015
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Vraagje: is het aanbod op de markt in Potucky vergelijkbaar met die van Excalibur City? Ik kan namelijk geen filmpje vinden van het aanbod in Potucky. Ik ben dan vooral op zoek naar de grotere potten 50mm. Als iemamd een filmpje heeft van Potucky.... Graag!

  4. #304
    VWC-Lid de gvr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    57
    Thanks
    95
    37 waarderingen in 21 posts

    vraagje

    Is die winkel in Nova Paka zomers ook open. Over twee weken ben ik daar in de buurt op vakantie en het is natuurlijk interessant om even te kijken daar.

    Mvg, Martin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door getiem Bekijk bericht
    Tip: zoek met http://maps.google.nl
    Ga naar Praag (Praha) in de kaart, zoom uit totdat je de hele stad ziet.

    Typ dan het volgende woord in de zoekbalk van google maps: ohnostroje
    Krijg je een lijstje van minimaal 7 locaties...
    2e zoekopdracht: pyrotechnika
    Nogmaals (deels dezelfde) locaties.

    Er is genoeg, overal. Ga gewoon op onderzoek uit.

    Zit je in het Reuzengebergte, dan is in Vrchlabi soms nog wat te krijgen bij de vietnameesjes. Beter is het doorrijden naar Nova Paka (Vrchovina). Daar zit een echte vuurwerkwinkel (die niet op internet of op google maps te vinden is, maar zit aan de weg met grote spandoeken, zie streetview linkje..)
    https://www.google.nl/maps/@50.50484...wot4D0DHeg!2e0

    Extra sortimet: groot assortiment
    Super ceny: super goedkoop.
    Het huis is nu verder afgebouwd en het weggetje er naartoe is nu ook beter. Het blijft trouwens in de binnenlanden. Vanaf Vrchlabi is het nog een 30 tot 40 minuten rijden!

    Ik rij er elk jaar 2x langs ;) (maar niet om vuurwerk te kopen)

  5. #305
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2011
    Locatie
    friesland
    Berichten
    93
    Thanks
    0
    28 waarderingen in 23 posts
    tjechie vietnamese markt hrensko, ben ik geweest.niets gekocht ofzo. hier wat foto's
    https://imageshack.com/i/p9oWsRvgj

    doe ik het wel goed met die foto's plaatsen hier op het forum?

  6. Deze gebruiker waardeert kuilbult voor het bericht:


  7. #306
    VWC-Lid getiem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    175
    Thanks
    65
    102 waarderingen in 54 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de gvr Bekijk bericht
    Is die winkel in Nova Paka zomers ook open. Over twee weken ben ik daar in de buurt op vakantie en het is natuurlijk interessant om even te kijken daar.

    Mvg, Martin
    En was hij open? Ik ben er meestal alleen in de wintermaanden en dan knippert het billboard altijd, dus neem ik aan dat ie open is.

  8. #307
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Lipno ben ik ook geweest eind vorig jaar. Weinig vuurwerk gezien. Inderdaad alleen kraampjes van Vietnamezen. En daar moet je ONTZETTEND op je hoede zijn.
    Ik weet niet hoe ze het geflikt heeft maar ik kocht daar ook wat en ik wist dat ik er om moest denken en toch, en toch!, bij thuiskomst bleken er 2 producten niet in te zitten die ik wel betaald had. Ging maar om 5 euro maar toch. Zo'n laser pen en..nog wat kleins..
    Maar pas op !
    Ze naaien je in Tsjechië overal een poot uit. Alles met Tsjechies geld betalen want tijd om na te reken of het klopt krijg je niet. En het klopt nooit wanneer je in euro's betaald.
    Zag het toevallig bij een paar Duitsers.. die werden voor 15,- euro genaaid in de supermarkt. Heb me er ook niet mee bemoeid want dan blijf je bezig daar.
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

  9. #308
    VWC-Lid de gvr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    57
    Thanks
    95
    37 waarderingen in 21 posts
    Klein winkeltje, helemaal gevuld met vuurwerk. Hij is het hele jaar open.
    Adres: Dufitoys sro, Josef Dufek, Nová Paka - Vrchovina 171
    email: [email protected]

  10. #309
    VWC-Lid de gvr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    57
    Thanks
    95
    37 waarderingen in 21 posts
    Klein winkeltje, helemaal gevuld met vuurwerk. Hij is het hele jaar open.
    Adres: Dufitoys sro, Josef Dufek, Nová Paka - Vrchovina 171
    email: [email protected]

  11. #310
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Locatie
    Almere
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    Ik ga dit jaar naar harachov in tsjechie, weet iemand waar je daar aan vuurwerk komt?

  12. #311
    VWC-Lid getiem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    175
    Thanks
    65
    102 waarderingen in 54 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de gvr Bekijk bericht
    Sandorvdl
    Ik ga dit jaar naar harachov in tsjechie, weet iemand waar je daar aan vuurwerk komt?
    Rij dan even een stukje. Onderstaande is 5 dorpen verder (maar wel een uur rijden).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de gvr Bekijk bericht
    Klein winkeltje, helemaal gevuld met vuurwerk. Hij is het hele jaar open.
    Adres: Dufitoys sro, Josef Dufek, Nová Paka - Vrchovina 171
    email: [email protected]

  13. #312
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    247
    Thanks
    51
    72 waarderingen in 48 posts
    Ha mede fanaten,

    Gister (9 januari) geweest naar Potucky. Ik was een lang weekend naar Praag en op de weg terug heb ik mijn vrienden zo ver gekregen om langs het oh zo "bekende" Potucky te gaan. Het had flink gesneeuwd dus het was nog even billenknijpen of het zou lukken met de smalle weggetjes. Vanaf Praag via Karlovy Vary gegaan via een provinciale weg wat uiteindelijk een smal bergachtige lokale weg werd.

    Daar aangekomen snel de auto voor 15kronen (60cent) weg gezet en het avontuur begon. Het was nog behoorlijk zoeken bij voornamelijk de kledingkraampjes. Op een gegeven moment kwam ik een pakje Dum Bum single shots van klasek tegen. 1 van de artikelen waar ik voor kwam. Even doorgevraagd en ze hadden ook Dum-Bums, crazy robets, La Bomba's & Colour salutes. Dat was wel leuk maar ik wilde kijken naar wat zwaarder en ook een mooie pakketprijs.

    Verder gekeken en kwam bij een man uit die meteen wist omdat ik verstand er van had wat ik zocht. Hij kwam (onder de toonbank) aan met echte panta colour salutes, en dumbum van klasek. PAS OP MET DE FAKE NITRATEN. Vervolgens vroeg ik naar shells en andere producten en had hij 4' shells van klasek, Kobra16 (50gram delova rana). Hier een pakketje gekocht met shells, dumbum single shots, colour salute panta en de Kobra 16.

    Vervolgens verder gekeken en kwam ik bij de winkel uit in Potucky van o.a. de film van Xtremerides1 en PTD. De man had wat gorrila bombs en nitraten liggen, maar al snel leidde hij ons naar een ruimte achter een muur van spiegels en schilderij. Hier had hij 5' shells van klasek, delova rana's, 30MM blokken, neppe cobras en de standaard nitraten. Hier een blok meegenomen, No.1's met 100 gram, Dumbums, TXP0100 en VIPER 12.

    Was een leuk avontuur en vervolgens alles opgestookt in de bossen daar aangezien ik wat huiverig was met al de politie daar om het de grens over te nemen (Pussy).

    Hoop dat jullie er wat aan hebben!

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Almere-Pyro voor het bericht:


  15. #313
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Ik ga (bijna) ieder jaar naar de beste.
    Klasek (Alexandra , leuke vrouw) , Pyromoravia(Vojta, top goser) en naar pyro ruzicka(Petr).
    Leuke dagjes uit , en hebben altijd leuke spullekes.

  16. Deze gebruiker waardeert Mek voor het bericht:


  17. #314
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Ik wil dit jaar naar praag, maar je kunt zeker niks bij potucky de grens mee over nemen? 500gr voor een tientje en andere prijzen is een schijntje
    Jeder Schuss ein Genuss

  18. #315
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Ik wil dit jaar naar praag, maar je kunt zeker niks bij potucky de grens mee over nemen? 500gr voor een tientje en andere prijzen is een schijntje
    Voor zover ik weet kan dat juist heel goed. Bij Potucky zou je bij een eventuele controle (welke kans nihil is) nog alle kanten op in tegenstelling tot bijv. Hohenwutzen. Ik zou het gewoon doen!

  19. Deze 2 gebruikers waarderen vuurwerkfreakk voor het bericht:


Pagina 21 van 22 EersteEerste ... 1119202122 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •