Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 12202122
Weergegeven resultaten: 316 t/m 322 van 322

Discussie: [Tsjechië]

  1. #316
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Voor zover ik weet kan dat juist heel goed. Bij Potucky zou je bij een eventuele controle (welke kans nihil is) nog alle kanten op in tegenstelling tot bijv. Hohenwutzen. Ik zou het gewoon doen!
    Je bedoelt die zijwegen daar? Ik denk dat je in de zomer juli/aug meer controles hebt dan de winter?
    Jeder Schuss ein Genuss

  2. #317
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Je bedoelt die zijwegen daar? Ik denk dat je in de zomer juli/aug meer controles hebt dan de winter?
    Inderdaad veel meer omwegen en meer uitgestrekt gebied daar. Algemene controles je heb misschien wel weer kans op ja in de zomer met al die toeristen. Er gebeurt daar behalve zwaar vuurwerk verhandelen natuurlijk wel meer wat niet pluis is en wettelijk niet mag op die Aziatische markten!

  3. #318
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Inderdaad veel meer omwegen en meer uitgestrekt gebied daar. Algemene controles je heb misschien wel weer kans op ja in de zomer met al die toeristen. Er gebeurt daar behalve zwaar vuurwerk verhandelen natuurlijk wel meer wat niet pluis is en wettelijk niet mag op die Aziatische markten!
    Ik ga liever naar de lidl. Grote cakes voor een geweldige prijs. Kun je daar pinnen, of contant in euros/kronen?
    Jeder Schuss ein Genuss

  4. #319
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Je zal daar vast wel kunnen pinnen, maar niet met de Nederlandse Maestro passen denk ik. Ik zou lekker voor de zekerheid kronen meenemen/pinnen.

  5. #320
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Voor zover ik weet kan dat juist heel goed. Bij Potucky zou je bij een eventuele controle (welke kans nihil is) nog alle kanten op in tegenstelling tot bijv. Hohenwutzen. Ik zou het gewoon doen!
    is dat te doen nu rond deze vakantie tijd ? kan je gewoon zo de grens over rijden bij potucky naar duitsland zonder controle ? en is er genoeg te krijgen op de markt rond deze tijd ?

  6. #321
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrotim Bekijk bericht
    is dat te doen nu rond deze vakantie tijd ? kan je gewoon zo de grens over rijden bij potucky naar duitsland zonder controle ? en is er genoeg te krijgen op de markt rond deze tijd ?
    Welkom op dit prachtige forum! Op YouTube staan vele filmpjes van meerdere gasten die daar zijn geweest. Ja, zolang je dit voor december doet kan dat gewoon zeker.

    Er is genoeg te krijgen op de markt, veel van het echt interessante zware spul ligt echter wel achter allerlei verscholen luikjes en deurtjes. Gewoon zeggen dat je een serieuze liefhebber bent van zwaar vuurwerk en ze helpen je al gauw verder. Met vriendelijkheid en je beste Duits opzetten kom je een heel eind.

    En vergeet vooral niet flink af te dingen want die Aziaten proberen je uiteraard flink op te lichten!

    De rest moet je maar even aan de YouTubers vragen die daar geweest zijn, op dit forum houden ze niet zo van zwaar illegaal spul!

  7. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  8. #322
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrotim Bekijk bericht
    is dat te doen nu rond deze vakantie tijd ? kan je gewoon zo de grens over rijden bij potucky naar duitsland zonder controle ? en is er genoeg te krijgen op de markt rond deze tijd ?
    Ik ben een jaar of wat naar zo'n markt geweest.
    Maar we werden over de grens van Duitsland wel gecontroleerd.
    We hadden niets gekocht en ik denk dat ik ook niet opviel samen met mijn ouders.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 12202122

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •