Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maxx Line - De nieuwe lijn van Katan Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Komt er ook een fluitbak in de collectie ? Een soort Sky Screamer/Jet Stream is natuurlijk ook van harte welkom

    Comment


      #17
      dat weet helaas nog niemand. ik hoop dat de producten snel online komen.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #18
        Een fluitpotje als de Sky screamer van Beko komt niet in de Maxx line.

        Comment


          #19
          Ik heb zojuist even mijn tijd genomen om alle nieuwe producten te bekijken zoals ze zijn gefilmd op de demo. In deze lijn is het concept van de 'nieuwe generatie' vuurwerk goed te zien. Allemaal compacte cakes, simpele vormen, en een strak label, waar het enige verschil slechts zit in de naam. Gelijk hebben ze, want wat moet je nou met al die 'vermoeiende foefjes, bellen en toeters'?
          Het resultaat is in ieder geval een nieuwe lijn met kwaliteit vuurwerk tegen een zeer scherpe prijs, anno 2008. In elke prijs- en gramklasse kun je aan je trekken komen. Van de Sky Sparkle tot de Super Magnolia, en geen enkele cake onder de 40 euro. Zo kan het tegenwoordig ook, de Maxx line geeft les in efficiƫntie.
          De lat wordt dus al vroeg in het jaar erg hoog gelegd! Ben zeer benieuwd.

          Comment


            #20
            ho, ho , ho

            Katan vuurwerk is de importeur, maar ondertussen zijn er al meerdere verkooppunten in Nederland die het gaan verkopen............
            Ook wij hebben opgemerkt dat Profi en Maxx-line zeer goed vuurwerk is tegen goede prijzen.

            vr.gr.

            edwin @
            Laten we het vooral gezellig houden !

            Comment


              #21
              Wanneer er suggestie's zijn voor effecten of samenstellingen voor volgend jaar nemen wij dit graag mee,in de uitbreiding van de collectie's.

              Je kunt beter samen naar een verbetering en uitbreiding uitkijken dan alleen!!!!!!!!!!!!

              Comment


                #22
                oke hier iets wat mij vet lijkt:

                artikelnaam: brave brawler
                netto kruitgewicht: 490 gram
                aantal schoten: 34
                effectomschrijving:
                5 shots: golden blinking tail up to golden brocade with multicolour strobe
                5 shots: red and green bals up to purple,pink,orange dahlias with coconut pistil
                5 shots: silver spinning tails with loud bangs to heavy orange crackling
                5 shots: white tails up to green/bleu peony with red fish
                5 shots: red and green tails to lemon stars crackling
                5 shots: red,white,bleu tails up to multicolour fish
                4 shots fan shape: golden tails to multicolour peony with brocade stars

                500 gram ik hoop dat hier aan wat hebt. een stoere pot. met naar mijn smaak mooie effecten.
                Light some fireworks, and see who answers.

                Comment


                  #23
                  BRAVO KATAN MOOI SPUL TEGEN EEN GOEDE PRIJS!!!!

                  Comment


                    #24
                    Artikelnaam: Sky Judge
                    Netto Kruitgewicht: 225 gram
                    Aantal Schoten: 15
                    Effectenomschrijving:
                    3 Shots: red/pink glittering mines up to golden palm with purple ends
                    3 Shots: bleu mine up to spinning green tails with red dahlias
                    3 Shots: yellow/orange tails up to golden bouquets with green stobe
                    final 6 shots: golden mines bursting to golden brocade with green,red,purple strobe
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment

                    Working...
                    X