Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke pijlen vind jij het mooist?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
    Bij heron in elten 10 zinkpijlen voor 54,95 het zijn 20 grams pijlen of het wat is ik heb geen idee het filmpje erbij zegt me niet veel en 10 20grams pijlen v00r 54,95 vind ik aan de hoge kant
    Volgens mij is het 40 gram, maar dit zijn gewoon de allerbeste pijlen die je in Nederland kunt krijgen. Is echt even een stukkie groter dan de rest. Je betaalt wel de hoofdprijs idd

    Comment


      Dit jaar had ik de Freestyle Rockets 10 en ik was positief verrast over hoeveel beter deze het deden dan mijn Lightyear-pakket vorig jaar. Misschien dat ik daarmee pech had. Alle 10 pijlen gingen als een raket de lucht in en leverden heerlijk grote boeketten af. Volgend jaar weer!
      Well, that depends...

      Comment


        Event signal v5 en gold members

        Comment


          shardana rockets van rubro 2.50 per twee wat een burst groot uniek effect.
          zeker de rode gloed die tevoorschijnt komt en lang na blijft gloeien is prachtig en niet eerder gezien

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Bekijk bericht
            Volgens mij is het 40 gram, maar dit zijn gewoon de allerbeste pijlen die je in Nederland kunt krijgen. Is echt even een stukkie groter dan de rest. Je betaalt wel de hoofdprijs idd
            Welke Zink pijlen bedoel je dan?

            Ik had Zink 905's dit jaar, werkelijk waar prachtige sierpijlen. maar die zijn al 75 gram.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door GTRulez Bekijk bericht
              Welke Zink pijlen bedoel je dan?

              Ik had Zink 905's dit jaar, werkelijk waar prachtige sierpijlen. maar die zijn al 75 gram.
              Maar dus niet legaal in nl. Er was ook een legale zink pijl van 40 gram verkrijgbaar helaas mag deze ook niet meer vanwege de aluminium motor.

              Comment


                Die Sky Alert doet het best aardig voor pijlen die ziek zijn Zeker één om in de gaten te houden dit jaar.

                De Event Signal V5, Turbo Clash Rockets en de Full Sky shell rockets vond ik zelf erg mooi presteren.
                "Amor fati: let that be my love henceforth!

                Comment

                Working...
                X