Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Over Jaco Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Jaco Vuurwerk is weer online gegaan:

    Cheque de nieuwigheden:

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
      Jaco Vuurwerk is weer online gegaan:

      Cheque de nieuwigheden:

      http://www.jacovuurwerk.nl/home/
      De collectie bij Jaco valt me erg tegen dit jaar. Had toch wel gehoopt dat ze dit jaar meer Original spullen zouden gaan verkopen. Maar nee komt de Line 31-12 collectie er bij... ik zit echt niet te wachten op nog een GBV broertje er bij.

      Jaco zal mij dit jaar alleen zien voor de Zinkpijlen en wat twisters met knal, voor het andere vuurwerk zal ik langs andere winkels gaan.

      Comment


        #18
        Om eerlijk te zijn zo denk ik er ook over,kan er niet echt warm van worden. Verleden jaar werd er nog gezegd welke collectie mocht bij komen en nu zoals ik begrijp is jve het omgelabelt zena spul waar ik niet echt uit kom wat het is.
        Begrijp me niet verkeerd want kom al meer dan 15 jaar bij jaco bedoel dit als ondersteuning om verder te kijken.
        Laatst aangepast door jawe; 7 December 2008, 01:22.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door jawe Bekijk bericht
          Om eerlijk te zijn zo denk ik er ook over,kan er niet echt warm van worden. Verleden jaar werd er nog gezegd welke collectie mocht bij komen en nu zoals ik begrijp is jve het omgelabelt zena spul waar ik niet echt uit kom wat het is.
          Begrijp me niet verkeerd want kom al meer dan 15 jaar bij jaco bedoel dit als ondersteuning om verder te kijken.
          Helemaal gelijk in Jawe.
          Ik wou van Orginal de scheeuwende scoonmoeder pijlen bestellen, maar dan verkopen Jaco alleen GBV.

          Beetje jammer, ik bestel alleen de Zink pijlen en wat Asian thunders.
          En daar laat ik, wat Jaco betreft het bij.
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #20
            Folder 2008-2009

            De folder 2008-2009 Jaco Vuurwerk staat nu online:

            Comment


              #21
              Jaco-vuurwerk de mooiste van midden Nederland
              zondag 14 december 2008 00:01
              EDE - De voorverkoop van vuurwerk bij Jaco is inmiddels in volle gang. Het assortiment is ruim uitgebreid met de totaal nieuwe JVE-collectie. Deze JVE-collectie is door het Pyro-team van JVE zelf samengesteld. ,,Hele dure 500 grams potten hebben wij bewust niet. Een meerwaarde hebben deze toch niet. Boven de 100 euro heeft echt geen zin", zegt Jaco (van Seventer).

              ,,Bij sommige mensen heeft vuurwerk helaas een negatief imago. Echter dat is niet eerlijk. Bij een auto-ongeluk wordt er naar de bestuurder gekeken en niet naar de auto waarmee het werd veroorzaakt. Met ander woorden, als een vandaal vuurwerk gebruikt om vernielingen aan te richten heeft het vuurwerk het gedaan en niet de vandaal. Dit is de zaak averechts benaderen."

              Jaco: ,,Prijsverschillen hebben meestal te maken met de inhoud van het kruit en samenstelling. De goedkope pakketten noemen wij dan ook wel: Chinese lucht. Weigeraars heb je altijd, want het is en blijft mensenwerk en is helaas ook niet te voorkomen. Vooraf totaal betalen moet wel, om de snelheid met het afhalen van de bestellingen te bevorderen. Vanwege het enorm grote aantal bestellingen, dient men aan te geven welke dag en welk uur men het wilt komen afhalen."

              Tips voor veilig afsteken van vuurwerk staan allemaal op de site www.jacovuurwerk.nl . Als enige vuurwerkbedrijf in Nederland ondersteunt Jaco-vuurwerk het adoptieplan van Stichting Anak Asuh (zie ook www.anak-asuh.nl). Fooien worden door de firma Jaco verdubbeld en over gedragen aan deze stichting.

              Lokaal nieuws uit de omgeving Ede lees je altijd het eerst op EdeStad.nl. Lees nu direct het lokale nieuws uit de buurt!

              Comment


                #22
                Goed verhaal!Het zal zeker helpen dat de importeurs en verkopers nu mee gaan doen en ook hun stem laten horen om het negatieve imago weg te nemen. Zeker na het bericht vandaag in de krant. Ook haalt hij denk ik het feit aan dat de strengere regelgeving niet ten goede komt aan de betrouwbaarheid van het NL consumentenvuurwerk. Zeker bij bepaalde merken is dat wel duidelijk te zien. (pro line)

                En om een goed doel te steunen lijkt mij goed, zeker omdat de algemene mening is dat vuurwerk geldverspilling is.
                Laatst aangepast door Rollende_Babba; 14 December 2008, 02:06.
                Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                  Jaco-vuurwerk de mooiste van midden Nederland
                  zondag 14 december 2008 00:01
                  EDE - De voorverkoop van vuurwerk bij Jaco is inmiddels in volle gang. Het assortiment is ruim uitgebreid met de totaal nieuwe JVE-collectie. Deze JVE-collectie is door het Pyro-team van JVE zelf samengesteld. ,,Hele dure 500 grams potten hebben wij bewust niet. Een meerwaarde hebben deze toch niet. Boven de 100 euro heeft echt geen zin", zegt Jaco (van Seventer).

                  ,,Bij sommige mensen heeft vuurwerk helaas een negatief imago. Echter dat is niet eerlijk. Bij een auto-ongeluk wordt er naar de bestuurder gekeken en niet naar de auto waarmee het werd veroorzaakt. Met ander woorden, als een vandaal vuurwerk gebruikt om vernielingen aan te richten heeft het vuurwerk het gedaan en niet de vandaal. Dit is de zaak averechts benaderen."

                  Jaco: ,,Prijsverschillen hebben meestal te maken met de inhoud van het kruit en samenstelling. De goedkope pakketten noemen wij dan ook wel: Chinese lucht. Weigeraars heb je altijd, want het is en blijft mensenwerk en is helaas ook niet te voorkomen. Vooraf totaal betalen moet wel, om de snelheid met het afhalen van de bestellingen te bevorderen. Vanwege het enorm grote aantal bestellingen, dient men aan te geven welke dag en welk uur men het wilt komen afhalen."

                  Tips voor veilig afsteken van vuurwerk staan allemaal op de site www.jacovuurwerk.nl . Als enige vuurwerkbedrijf in Nederland ondersteunt Jaco-vuurwerk het adoptieplan van Stichting Anak Asuh (zie ook www.anak-asuh.nl). Fooien worden door de firma Jaco verdubbeld en over gedragen aan deze stichting.

                  http://www.edestad.nl/page/Lokaal/Re...en.297262.news
                  Chinese lucht? Gebakken lucht zul je bedoelen!
                  Die JVE-collectie is gewoon Pro-line wat een facade!
                  En dingen bedenken kunnen ze daar niet!

                  Comment


                    #24
                    Verslag van vuurwerkverkoop bij Jaco vuurwerk

                    Had deze verslag jaren geleden gemaakt,lijkt me leuk om het met jullie te delen.

                    Een kijkje achter de schermen bij de verkoopdag van Jaco.


                    Voor mensen mensen met een bestelling hebben ze een systeem,waar een een hele snelle afhandeling plaats vind.
                    Bij een voorbestelling krijgt men een afhaalbewijs waar een barcode op staat die moet je bij de ingang laten scannen.



                    Bij de bunkers komt er dan de bestellings nummer eruit.

                    Als je dan onderweg bent naar de balie word de bestelling uit de vuurwerkopslag opgestuurd.

                    Er zijn 4 kluizen nummer 2 en 3 voor verpakt vuurwerk.



                    en 1 en 4voor onverpakt.


                    En voordat je het weet heb je de bestelling al in je handen.

                    Bij Jaco vuurwerk zijn ze een jaar lang bezig geweest om de bunkers te verbouwen waardoor ze een opslag hebben van 40.000 kilo en 4 kluizen.
                    En natuurlijk is er aan alle veiligheids eisen voorzien.
                    De sprinkler installatie.


                    Er zijn nog meer eisen waaronder alarmmelders,rookmelders,handmelders,brandwerende deuren,etc


                    Waardoor we deze nieuwjaar weer feestelijk kunnen inluiden.
                    Ik wil hierbij de mensen van Jaco vuurwerk,Jaco hartelijk bedanken voor de gastvrijheid.
                    Laatst aangepast door jawe; 25 September 2009, 15:04.

                    Comment


                      #25
                      Leuk om te lezen dit verslag. Michel, bedankt.!!!

                      Comment


                        #26
                        Zeker een leuk verslag Michel.
                        Bedankt voor het posten.
                        Krijg al weer last van graaineigingen als ik al die tassen en dozen zie.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          #27
                          Demo Jaco 2009

                          Datum demo Jaco 2009 is bekend:

                          Vuurwerkshow vrijdag 18 dec. 21.00 uur.

                          Locatie:
                          Hoek verlengde Amsterdamsenweg- Bospoort.
                          Tegenover café de Bospoort.

                          Comment


                            #28
                            Folder Jaco 2009-2010

                            De folder van Jaco Vuurwerk 2009-2010 staat nu online:

                            Laatst aangepast door moontan; 6 December 2009, 00:39.

                            Comment


                              #29
                              Jammer... ik had toch stiekem op de Zink pijlen gerekend. Verder niet heel veel spannends te bieden voor mij persoonlijk.

                              Comment


                                #30
                                jaco folder

                                Jaco heeft besloten om de folder tot 5 december van de site te halen.
                                tot die tijd zal de link niet werken

                                Comment

                                Working...
                                X