Dinsdag was er om 22:45 een showtje in maastricht.
Ik ben eventjes wezen kijken, maar was er erg over te spreken.

Het showtje vond plaats op de griend een veldje gelegen aan de fransicuz romanusweg. Hier wordt ook altijd het koninginnenvuurwerk geschoten. Normaal bekeek ik dit van de brug, maar het kaliber en de afstand is dan echt niet meer leuk.

Dit keer heb ik het van het veldje bekeken en moet zeggen zo werdt het wel leuk Wel leuke dingen voornamelijk blokken. Wel leuk waren de ti-salute, niet dat je ze beetje kon zien maar hoorde het wel. Na de eerste paar ging het alarm van een scooter af Niet dat die vaak echt veel kunnen hebben.

Tochwel leuk om weer een showtje mee te maken, foto's zijn er niet gemaakt vaak mislukken de foto's enjah dan krijg ik maar de helft van de show mee en dat vind ik jammer.

Toen ik even vroeg aan zo'n gast die ons erop attendeerde dat we dalijk stuk verder moesten gaan staan(Iemand van Vangelabbeek) en ik vroeg wat er allemaal geschoten ging worden om een gesprekje aan te gaan kreeg ik de droge opmerking "genoeg"

Maar het was wel leuk, flinke lekkere chaos(positief dan he, en niet extreem bedoelt ofzo)