Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

High tension

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dit merk is mij vorig jaar helemaal ontschoten. Had van deze importeur nog vrij weinig gelezen en gezien. Dit seizoen ben ik er wat eerder bij, de hele week al met de gedachten met vuurwerk aan de gang. En toen kwam ik bij deze batterijen terecht.

    De High Tension, wat een super batterij! Een goed tempo met vele verschillende effecten. De verschillende kleuren Blinkers knallen goed weg, de knallen in de lucht zijn volgens de film ook aardig hard. De gouden effecten tussendoor maakt het ook mooi af. En dan de finale, gewoon goed (misschien een veelgebruikte finale in batterijen).

    Voor deze advies/ actieprijs is het een topper die zeker niet in een collectie mag ontbreken. Voor mij komt hij er zeker bij aan het eind van het jaar!

    Comment


      #17
      Als je een dealer in je buurt hebt moet je deze echt niet laten staan. Voor dat geld vind je niks beters. De burstknallen + grootte liggen een beetje op hetzelfde niveau als de Extreme Salute. De finale met de Crackling Chry is ook geweldig.

      Comment


        #18
        inderdaad heb hem vorig jaar gehaald met de vwc-kortingsbon als ik het me goed herinner....
        Maar echt een mooie cake hoor! Zou hem zeker niet laten liggen als je hem kan krijgen.

        Comment


          #19
          Hier is een straatfilmpje:

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #20
            deze ziet er idd super toff uit!!! alleen ik mis wat kleuren of komt dat door de filme zelf? want op de rubro filme zie je wel wat meer kleuren vind ik maar voor de rest wel een aanrader voor die prijs.

            Mvg

            Comment


              #21
              ja deze komt zeker weten op mijn lijstje te staan
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #22
                erg mooi... helaas geen rubro dlr in de buurt.

                Comment


                  #23
                  Hoe beviel deze afgelopen jaar op straat?
                  Is hier nog wat aan veranderd of is deze hetzelfde gebleven?

                  Comment


                    #24
                    Ik begrijp dus dat deze nog gewoon te koop is, naast de High Tension uit de Gold Selection?

                    Ik vind deze cake een mooie opeenvolging van verschillende effecten hebben, en de finale is ronduit grandioos.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Ik begrijp dus dat deze nog gewoon te koop is, naast de High Tension uit de Gold Selection?

                      Ik vind deze cake een mooie opeenvolging van verschillende effecten hebben, en de finale is ronduit grandioos.
                      Wij verkopen in Gorredijk ( 30 minuutjes van groningen ) de meest populaire
                      Rubro cakes waaronder ook de High Tension
                      Laatst aangepast door MAGICVUURWERK; 11 November 2010, 23:05.

                      Comment

                      Working...
                      X