Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 223
  1. #61
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk bericht
    weet u ook of ten kate in hasselt dit jaar de xtreme collectie, lidu, star ne barely verkoopt?
    en gaan ze ook vuurwerk landt pakketen verkopen

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Koen, weer eens een vraagje van mij:
    B&W staat op de Garden Business (beurs september 2008, Gorinchem)
    Deze beurs duurt 3 dagen en is toegankelijk voor bedrijven/genodigden

    Wanneer is jullie aanwezigheid op die beurs voor jullie geslaagd te noemen?
    Wat verwachten jullie zelf van deze beurs?
    En ben jij ook aanwezig?

  3. #63
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk bericht
    is er al meer nieuws over de prijzen van dit jaar? Veel vuurwerk liefhebbers (te minste ik :P) zie graag vroeg tijdig de prijzen en kan zo gemakkelijker een keuze lijst maken?

    is er al een degelijke prijslijst van dit jaar?
    Wij hebben inmiddels een voorlopige prijslijst liggen met helaas (om de bekende redenen) prijsstijgingen. Omdat deze lijst niet helemaal definitief is kan ik deze op dit moment nog niet publiceren, er zullen nog veranderingen in komen. We hebben in ieder geval geprobeerd de stijgingen tot een minimum te beperken. Gelukkig staan op deze lijst ook een groot aantal nieuwe producten in bijna alle collecties met hele goede prijzen. In principe komt onze nieuwe site begin november online. Daarin zullen de definitieve nieuwe prijzen staan.
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  4. #64
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    en gaan ze ook vuurwerk landt pakketen verkopen
    Zover nu bekend niet.
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  5. #65
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Als het duidelijk is wie wat verkoopt . Vertel je het ons dan in een aparte post ?

  6. #66
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Koen, weer eens een vraagje van mij:
    B&W staat op de Garden Business (beurs september 2008, Gorinchem)
    Deze beurs duurt 3 dagen en is toegankelijk voor bedrijven/genodigden

    1. Wanneer is jullie aanwezigheid op die beurs voor jullie geslaagd te noemen?
    2. Wat verwachten jullie zelf van deze beurs?
    3. En ben jij ook aanwezig?
    Hoi Fred,

    Altijd leuk om een vraag van jou te krijgen. Ik stuur je vanavond trouwens nog een mailtje met goed nieuws.

    ad 1. De beurs is voor ons een succes wanneer wij ons bedrijf op een leuke en informele sfeer onder de aandacht hebben kunnen brengen van mensen die nu of in de toekomst bezig zijn met het verkopen van vuurwerk en die nog niet (echt) bekend zijn met Brave & Wichers. In het allerbeste geval leggen we een hoop nieuwe contacten waarmee onze klantadviseurs het komende jaar verder kunnen om te kijken of we zakelijk iets voor elkaar kunnen betekenen.

    ad 2. Wij verwachten zelf dat dit (zoals ook de afgelopen jaar) een aantal gezellige dagen worden waarin wij aan bedrijven kunnen laten zien waar wij als Brave & Wichers voor staan en hoe wij werken. Wij verwachten er verder belangrijke contacten te leggen voor de toekomst, daar is het tenslotte een beurs voor.

    ad 3. Ik ben zelf ook de meeste tijd aanwezig. Ik ben daarbij vooral ondersteunend bezig voor de verkoopadviseurs en ben daarbij het aanspreekpunt voor vragen over het Vuurwerklandconcept en webshop, waarvan ik de verantwoordelijke ben. Tevens zal ik eventueel aanwezige pers / sites etc. te woord staan wanneer zij vragen hebben.
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  7. #67
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    Als het duidelijk is wie wat verkoopt . Vertel je het ons dan in een aparte post ?
    Daar komt een lijst van die ook via dit forum wordt gepubliceerd.
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Dank je voor het antwoord Koen.
    Interessant om te weten.
    Ik ben benieuwd naar je email waar je het over hebt
    Ik wens je een fijn weekeinde
    En we gaan elkaar zo wie zo zien op de beurs


  9. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 augustus 2008
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Jammer dat ze bij vuurwerkland ook hun prijzen verhogen. Waarom?? Gaan ze nu ook al net als andere importeurs te werk door de prijzen te verhogen.

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monique Bekijk bericht
    Jammer dat ze bij vuurwerkland ook hun prijzen verhogen. Waarom?? Gaan ze nu ook al net als andere importeurs te werk door de prijzen te verhogen.
    Bij (bijna) elke importeur gaan de prijzen omhoog dit jaar, hier is nauwelijks iets aan te doen. In China waar al het spul word gemaakt word ook alles steeds duurder en duurder namelijk.
    Once a pyro, always a pyro

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monique Bekijk bericht
    Jammer dat ze bij vuurwerkland ook hun prijzen verhogen. Waarom?? Gaan ze nu ook al net als andere importeurs te werk door de prijzen te verhogen.
    Je krijgt bij Vuurwerkland in ieder geval wel waar voor je geld
    En niemand kan iets doen aan die prijsstijgingen, iedereen heeft er last van.

  12. #72
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    u zegt dat B & W de stijgingen tot het minimum te beperken, aan hoeveel procent moeten wij bij de meeste producten aan denken? 5%-10% of zelf 15%?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland.nl Bekijk bericht
    Wij hebben inmiddels een voorlopige prijslijst liggen met helaas (om de bekende redenen) prijsstijgingen. Omdat deze lijst niet helemaal definitief is kan ik deze op dit moment nog niet publiceren, er zullen nog veranderingen in komen. We hebben in ieder geval geprobeerd de stijgingen tot een minimum te beperken. Gelukkig staan op deze lijst ook een groot aantal nieuwe producten in bijna alle collecties met hele goede prijzen. In principe komt onze nieuwe site begin november online. Daarin zullen de definitieve nieuwe prijzen staan.

  13. #73
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk bericht
    u zegt dat B & W de stijgingen tot het minimum te beperken, aan hoeveel procent moeten wij bij de meeste producten aan denken? 5%-10% of zelf 15%?
    Omdat de prijslijst nog niet definitief is weet ik het niet precies. Ik ga er van uit dat het per product verschillend zal zijn. Ik denk dat als je uitgaat van ergens tussen de 0 en 15% je goed uitkomt. Helaas weet ik het op dit moment ook niet specifieker...
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  14. #74
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monique Bekijk bericht
    Jammer dat ze bij vuurwerkland ook hun prijzen verhogen. Waarom?? Gaan ze nu ook al net als andere importeurs te werk door de prijzen te verhogen.
    Hoi Monique,

    Er zijn al wat antwoorden gegeven maar bij deze ook van mij. Eerder in dit topic en in vele andere topics wordt duidelijk uitgelegd waarom de prijzen hoger worden. Er is geen enkele importeur (tenzij ze nog heel veel voorraad van vorig jaar hebben) die dit jaar de prijzen gelijk kan houden. De allerbelangrijkste redenen: gestegen materiaal- en loonkosten in China, hoge dieselprijs waardoor het transport ter land en ter zee (zeevracht is bijna 100% duurder t.o.v. vorig jaar) veel duurder is geworden, invoering van het CE-keurmerk waarmee enorme kosten gepaard gaan, etc etc.

    Als wij onze prijzen niet hoefden te verhogen dan zouden wij dat zeker niet doen, we moeten echter wel denken aan de continuiteit van ons bedrijf. Om te voorkomen dat de prijzen echt de pan uit rijzen ontwikkelen wij nieuwe producten die de grootste kosten (=materiaal en transport) drukken. Compacte cakes met stapelbare vormen zijn efficient te maken en te vervoeren. Oftewel we halen de "lucht" weg.
    Producten die in onze optiek te veel in prijs moeten stijgen om haalbaar te blijven halen we uit het assortiment en vervangen we door producten "nieuwe stijl". Je zult zien dat er dit jaar producten verdwijnen en er een boel terug komen.
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  15. #75
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Bedankt voor deze toelichting ik las ergens dat het zelfs 30-40% zal zijn gelukkig valt dat nog mee. ik ga van het hoogtste uit

    dan nog klein vraagje xD Op star-fire.nl staat bij dealers dan ten kate te hasselt de x-treme collectie verkoopt behalve dan de fluitpijltjes xD? kun je dit (please :P) bevestigen xD

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland.nl Bekijk bericht
    Omdat de prijslijst nog niet definitief is weet ik het niet precies. Ik ga er van uit dat het per product verschillend zal zijn. Ik denk dat als je uitgaat van ergens tussen de 0 en 15% je goed uitkomt. Helaas weet ik het op dit moment ook niet specifieker...
    Laatst gewijzigd door Starburst; 8 september 2008 om 18:53

Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •