Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 3 van 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 223
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Op de Vuurwerkland Hyves zijn inmiddels interessante foto,s geplaatst:

    Vuurwerkopslag Nederland
    Vuurwerkopslag Duitsland
    Spielwarremesse (beurs) in Duitsland

    http://vuurwerkland.hyves.nl/

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    er schoot mijn gister ineens een vraag te binnen ik was namelijk info aan het zoeken over pyrotorches toen ik erachter kwam dat sommige verkoop punten van vuurwerk land deze verkochten maar het jaar erop niet meer?

    hoe zit het omtrend deze magische staafjes die bij de freaks erg gewild zijn, zijn deze door de wetgeving verboden of andere redenen?

    ik zou ze graag weer terug zien in het assortiment en vele met met denk ik.

    groetjes kevin

  3. #33
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    ik als grootverbruiker wil graag weten hoeveel cakes er in een doos zitten van de barely legal collectie.

    het gaat me om de:

    1. extreme salute
    2. break down
    3. ultimate force


    verder hadden ze vorig jaar een actie:

    extreme salute voor 19,95 , break down 25 euro en ultimate force 35 euro, zijn deze prijzen dit jaar gelijk?

    (dan kan ik alvast bezig gaan met mn budgettering)

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Berichten
    13
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Hoi Vuurwerkland,

    Vorig jaar was de cake Superstar afgekeurt en kon niet meer verkocht worden.. Komt Superstar weer terug dit jaar?

    Mvg,
    Michael

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Belangrijk vraagje.

    Komt de crossete king terug met de spiral tail en daarboven de blauwe peony? Dat was namelijk een prachtig effect en je kan deze potten dan mooi doorlonten.

  6. #36
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Of de Crossette King met de gewone Crossette effecten, vond ik namelijk ook top en het effect blijkt zo goed als uitgestorven te zijn in Nederland.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    nog een vraagje.

    Waarom zijn er zo weinig verkooppunten die Space in hun collectie hebben?
    Space collectie heeft namelijk een aantal prachtige producten, zie Big 19, 6 prachtige potten. Als je dan nagaat hoe weinig space dealers er zijn, laat je toch Big 19 omlabelen naar een lidu of Star collectie? Dat zijn namelijk merken die iedereen wel in zijn buurt heeft. Ik weet zeker dat zo'n pakket goed over de toonbank gaat. Kijk als de Extreme Salute potten nou een pakket vormde, zou het goed verkopen, omdat je dan 6 verschillende potten hebt. Niet iedereen koopt die Salute potten omdat ze niet weten welke effecten ze kunnen verwachten.


    Big 19 zijn 6 prachtige potten, die veel van zich laten zien, en men koopt liever een pakket als losse potten. (gezegd als consument, geen Freak)


  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Koen van Vuurwerkland geniet momenteel van zijn welverdiende vakantie
    Volgende week is hij weer terug en zal dan onmiddelijk de tijd nemen om op jullie vragen in te gaan.


  9. #39
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hallo allemaal,

    Fred, bedankt voor je opheldering.

    Ik zie weken geen vragen en dan ga ik even 2 weken op vakantie en gelijk heel het forum vol met vragen!

    Dat is natuurlijk een grapje . Ik vind het echt super dat er zo veel belangstelling is voor ons vuurwerk. Hieronder ga ik proberen om alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
    er schoot mijn gister ineens een vraag te binnen ik was namelijk info aan het zoeken over pyrotorches toen ik erachter kwam dat sommige verkoop punten van vuurwerk land deze verkochten maar het jaar erop niet meer?

    hoe zit het omtrend deze magische staafjes die bij de freaks erg gewild zijn, zijn deze door de wetgeving verboden of andere redenen?

    ik zou ze graag weer terug zien in het assortiment en vele met met denk ik.

    groetjes kevin
    Hoi Kevin,

    Dat heeft inderdaad als reden dat er wettelijke problemen aan zitten. Dit was niet onoverkomelijk geweest ware het niet dat dit product door het invoeren van het CE-keurmerk niet gehandhaaft kan worden omdat dit een aparte categorie zou worden. Dit betekent een torenhoge investering die nooit terug te verdienen is. Je kunt er dus van uitgaan dat dit product zeer waarschijnlijk niet meer op de markt zal verschijnen.

    ik als grootverbruiker wil graag weten hoeveel cakes er in een doos zitten van de barely legal collectie.

    het gaat me om de:

    1. extreme salute
    2. break down
    3. ultimate force


    verder hadden ze vorig jaar een actie:

    extreme salute voor 19,95 , break down 25 euro en ultimate force 35 euro, zijn deze prijzen dit jaar gelijk?

    (dan kan ik alvast bezig gaan met mn budgettering)
    Helaas zullen de prijzen dit jaar (overigens bij zo goed als elke importeur) verhoogd worden om de redenen die elders in dit topic reeds besproken zijn. De nieuwe prijzen worden op dit moment nog berekend aan de hand van de meest actuele inkoopprijzen uit China. De aantallen:

    1. Extreme salute: 12 stuks
    2. Break down: 6 stuks
    3. Ultimate Force: 4 stuks

    Hoi Vuurwerkland,

    Vorig jaar was de cake Superstar afgekeurt en kon niet meer verkocht worden.. Komt Superstar weer terug dit jaar?

    Mvg,
    Michael
    Hoi Michael,

    De Superstar komt niet meer terug.

    Belangrijk vraagje.

    Komt de crossete king terug met de spiral tail en daarboven de blauwe peony? Dat was namelijk een prachtig effect en je kan deze potten dan mooi doorlonten.
    Als het goed is komt de Crosette King dit jaar terug met een crosette effect, zoals hij eigenlijk bedoeld is...

    nog een vraagje.

    Waarom zijn er zo weinig verkooppunten die Space in hun collectie hebben?
    Space collectie heeft namelijk een aantal prachtige producten, zie Big 19, 6 prachtige potten. Als je dan nagaat hoe weinig space dealers er zijn, laat je toch Big 19 omlabelen naar een lidu of Star collectie? Dat zijn namelijk merken die iedereen wel in zijn buurt heeft. Ik weet zeker dat zo'n pakket goed over de toonbank gaat. Kijk als de Extreme Salute potten nou een pakket vormde, zou het goed verkopen, omdat je dan 6 verschillende potten hebt. Niet iedereen koopt die Salute potten omdat ze niet weten welke effecten ze kunnen verwachten.

    Big 19 zijn 6 prachtige potten, die veel van zich laten zien, en men koopt liever een pakket als losse potten. (gezegd als consument, geen Freak)
    De space collectie kent mooie producten maar is niet ons speerpunt in de verkoop. Naar mate wij groeien met nieuwe verkooppunten zal er ook meer Space op de markt gaan komen, het is dus een kwestie van geduld...
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  10. #40
    VWC-Lid Doodskopper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    151
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hallo vuurwerkland, leuk dat je de vragen van ons beantwoord
    Ik vroeg me af of je dit jaar al eerder online kan bestellen op www.vuurwerkland.nl dan vorig jaar? Want vorig jaar kon je pas online bestellen rond 15 december, en daar heb ik dus geen gebruik van gemaakt omdat ik (net zoals elke freak denk ik) mijn vuurwerk zo vroeg mogenlijk wou bestellen. Ik denk dat het vorig jaar gewoon kwam doordat het een totaal nieuwe webshop werd?

    Alvast bedankt
    www.jekovuurwerk.nl

  11. #41
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Top nieuws dat waarschijnlijk de Crossette King terug komt zoals hij moet zijn. Dat is aan de andere kant ook weer slecht nieuws voor mijn portomonee.

    Als het officieel is dat de Crossette weer terug is wil ik het graag horen, kan kan ik inplannen hehe.

    Super dat je alle vragen beantwoord!

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
    Top nieuws dat waarschijnlijk de Crossette King terug komt zoals hij moet zijn. Dat is aan de andere kant ook weer slecht nieuws voor mijn portomonee.

    Als het officieel is dat de Crossette weer terug is wil ik het graag horen, kan kan ik inplannen hehe.

    Super dat je alle vragen beantwoord!
    allereerst mijn grote dank voor het beantwoorden van de vragen ik kan niets anders dan lof uitspreken over de manier hoe jullie dit aanpakken!

    man,man,man de crossette king die terug komt in oude style dat zou geweldig zijn, dat worden er een berg inslaan voor de show want dat was me een topper, ik kwijl er nu al helemaal bij weg

    helaas geen torches meer maar jullie investering moet natuurlijk wel weer wat gaan opbrengen.

  13. #43
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doodskopper Bekijk bericht
    Hallo vuurwerkland, leuk dat je de vragen van ons beantwoord
    Ik vroeg me af of je dit jaar al eerder online kan bestellen op www.vuurwerkland.nl dan vorig jaar? Want vorig jaar kon je pas online bestellen rond 15 december, en daar heb ik dus geen gebruik van gemaakt omdat ik (net zoals elke freak denk ik) mijn vuurwerk zo vroeg mogenlijk wou bestellen. Ik denk dat het vorig jaar gewoon kwam doordat het een totaal nieuwe webshop werd?

    Alvast bedankt
    Dit jaar is het zeker de bedoeling dat bestellingen eerder gedaan kunnen worden. Als dat niet zo is heb ik persoonlijk een probleem, want het is mijn verantwoordelijkheid .

    De webshop moet uiterlijk half november operationeel online zijn. Vorig jaar zaten we inderdaad met het probleem van de nieuwe webshop, maar dat is dit jaar niet anders want we komen weer met een nieuwe webshop en ik kan met enige trots zeggen dat het iets unieks wordt!

    We zijn dit jaar op tijd begonnen met alle voorbereidingen dus ik hoop dat we er ruim op tijd bij zijn.
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  14. #44
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    kan er al iets meer verteld worden over de lidu big box. Vorig jaar had ik dit pakket en was er zeer blij meer! Dit jaar zou hij veranderd worden, maar hoort er weinig van :S kun je al iets meer vertellen over de ontwikkeling?

  15. #45
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland.nl Bekijk bericht
    Dit jaar is het zeker de bedoeling dat bestellingen eerder gedaan kunnen worden. Als dat niet zo is heb ik persoonlijk een probleem, want het is mijn verantwoordelijkheid .

    De webshop moet uiterlijk half november operationeel online zijn. Vorig jaar zaten we inderdaad met het probleem van de nieuwe webshop, maar dat is dit jaar niet anders want we komen weer met een nieuwe webshop en ik kan met enige trots zeggen dat het iets unieks wordt!

    We zijn dit jaar op tijd begonnen met alle voorbereidingen dus ik hoop dat we er ruim op tijd bij zijn.
    heb vorig jaar via de webshop van vuurwerkland rijen gekocht, werkte echt perfect, bestellen en pas afrekenen als je het ophaalt en de bestelling volledig is!
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

Pagina 3 van 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •