Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toro box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Mis ik nu de clou van deze zin of is het een random constatering?
    Omdat er netjes ‘Maar dat terzijde’ staat, laat ik het bij een random constatering (mooi gevonden trouwens Master) en stuur dus bewust niet aan op een clou...

    Door de frequentie vh aantal(7) kanttekeningen in de eerste (10) posts en de positiviteit later in het topic, zijn er meerdere persoonlijke clous mogelijk en derhalve laat ik het in het midden door wederom af te sluiten met
    ‘Maar dat terzijde’...

    Prachtige ‘TORO BOX’ nogmaals en het kan haast niet anders dan dat TORO een eigen lijntje gaat opbouwen.
    Laatst aangepast door firewire; 13 July 2020, 01:34.

    Comment


      #32
      Ach ieder zijn ding. Ik vind het een prima box. Staat dan ook op mijn wishlist.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #33
        Gefelicteerd Toro! Mooie gevarieerde box. Fijn vuurwerkseizoen alvast
        https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

        Comment


          #34
          Allereerst Toro gefeliciteerd met je eigen box man! Hopelijk wordt het een regelrechte topper in de straat! Vind zelf vooral dat lichtpaars met blauw heel erg vet, zou je een cake van uit moeten brengen! Die kleurcombi nog niet eerder gezien.

          Vind zelf de box net wat teveel effecten bevatten, maar denk dat bij de gewone consument (en flink wat liefhebbers) erg goed gaat verkopen!

          Comment


            #35
            Veel variatie zeg! Ik vind het toch wel wat hebben, ken weinig boxen met zoveel variatie, echt vrijwel alles komt voorbij! Vind het erg leuk bedacht!

            Comment


              #36
              Mooie box, ik hou wel van variatie, een 100s single effect vind ik zonde van mn geld. Zitten echt wel mooie effecten tussen.
              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

              Comment


                #37
                Gefeliciteerd Toro, een kroon op je harde werk en je positiviteit die je brengt binnen onze hobby!

                Kan je eens wat meer vertellen over het voortraject?
                Heb je veel inbreng (gehad) voor deze box? of betreft het een gedeeltelijk kant en klaar product vanuit de fabriek in China die je wat bij mocht schaven links en rechts?

                Comment


                  #38
                  Leuk hoor een eigen box Mooie effecten zitten er ook in. Waarom gekozen voor een finale met salutes? In Nederlandse boxen geven deze gewoon niet het gewenste effect.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
                    Omdat er netjes ‘Maar dat terzijde’ staat, laat ik het bij een random constatering (mooi gevonden trouwens Master) en stuur dus bewust niet aan op een clou...

                    Door de frequentie vh aantal(7) kanttekeningen in de eerste (10) posts en de positiviteit later in het topic, zijn er meerdere persoonlijke clous mogelijk en derhalve laat ik het in het midden door wederom af te sluiten met
                    ‘Maar dat terzijde’...

                    Prachtige ‘TORO BOX’ nogmaals en het kan haast niet anders dan dat TORO een eigen lijntje gaat opbouwen.
                    Ik snap het probleem niet als men 'een kanttekening' heeft. Vooral met een box met zoveel diversiteit is de kans groot dat iets je niet ligt. Daarbij vind ik zulke berichten nuttiger dan alleen maar 'gefeliciteerd' berichtjes, al mogen die natuurlijk gegeven worden! Maar qua inhoudelijk kan ik persoonlijk juist iets wat kritische berichten waarderen. Sowieso is de beoordeling van een filmpje totaal anders dan in real life, want tijdens een demo vind ik al snel alles heel goed en op film ben ik altijd wat kritischer omdat je er geen emotie bij hebt die je in het echt wel hebt. Maar het is een random constatering, dan begrijpen we elkaar nu.

                    Comment


                      #40
                      Wat ik op film zo kan beoordelen is het geen verkeerd doosje. Er zit werkelijk een ongekende variatie in, de effecten zien er prima uitgevoerd uit en het tempo is goed. Of een grote variatie je aanspreekt mag ieder voor zich weten, maar voor mij persoonlijk zeker een leuke box voor erbij. Voor de consument is het helemaal top!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Erg gaaf dat Evo op deze manier een aantal leden in het zonnetje zet. Hulde! Ik vind het een mooie box hoor. Zeker het tweede gedeelte met de multicolor (wat ik eigenlijk in de MJB Box had verwacht) en de salutes. Geeft mij zeker meerwaarde in vuurwerkland.

                        Comment


                          #42
                          Prima afwisseling in effecten (als je er van houd) het rose/blauwe vind ik nice. Uitwerking komt op film mooi (rond) over met salutes als finale.wanneer de salutes op de demo qua decibel boven de rest uitkomt voor mij een must have.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
                            Prima afwisseling in effecten (als je er van houd) het rose/blauwe vind ik nice. Uitwerking komt op film mooi (rond) over met salutes als finale.wanneer de salutes op de demo qua decibel boven de rest uitkomt voor mij een must have.
                            Die salutes zal waarschijnlijk weer voor een anti climax zorgen. Meestal niet harder dan andere effecten en dan ook nog die verdomd lekkere sterretjes erin. Voor mij hoeft het niet wanneer het niet de echte ti-salutes zijn.

                            Comment


                              #44
                              Ik vind het een gave box met een prima tempo. Zoveel variatie zie je meestal enkel bij de wat grotere boxen. De salutes zijn wat gewaagd, doen zeker afbreuk aan het geheel wanneer de burst zachter is dan bij de siereffecten. Hopelijk kunnen ze de salutes van de Blue Night Fire evenaren, 1 januari weten we het...

                              Comment


                                #45
                                Die horsetails aan het begin zijn inderdaad erg dik! wat dat betreft sluit ik mij volledig bij @the_cigarman op de vorige pagina aan. Laat die maar wat vaker komen

                                Heerlijke variatie in deze box en ik kan mij goed voorstellen dat dit zeker onder particulieren best een goedlopend product gaat worden!

                                Comment

                                Working...
                                X