Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AB55] New Years Eve bolpijlen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik heb dit pakket 2x gehad vorig jaar. Had er 1 gekocht en toen ik buiten kwam zag ik dat er een stok gebroken was, terug naar binnen gegaan en getoond aan de verkoper. Hij zei dat het teveel werk was om terug te sturen dus gaf hij een nieuw pakket aan me en het pakket met de gebroken stok mocht ik ook houden, leuk!
    Thuisgekomen de stok netjes met (weinig) plakband aan elkaar gedaan en mooi glad gemaakt (aerodynamica ;)) en ja hoor, de pijl deed het gewoon perfect.
    Ik vind het mooie pijlen maar toch wat teveel geld voor wat ze zijn.
    Bij mij was het ook het uitzicht die me overhaalde ze te kopen. Één van de plastic bollen was niet goed gelijmd en ik kon deze zo openen. Binnenin zat gewoon een cylinder dus de bol is niet maximaal gevuld (kan eigenlijk ook niet als je de kruitinhoud leest).

    Comment


      #32
      ik heb ze zelf ook gekocht in een onbekende winkel voor 33 euro voor 4 en in de winkel waar ik daar voor was koste ze 44 voor 4 dus ik dacht pak die kans!
      heb er net 1 af geschote pijl D (brocade crown): harde knal redelijk groot boeket! denk dat het toch de prijs waar was maar voor 44 voor 4 had ik ze niet gekocht!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door hevige Bekijk bericht
        ik heb ze zelf ook gekocht in een onbekende winkel voor 33 euro voor 4 en in de winkel waar ik daar voor was koste ze 44 voor 4 dus ik dacht pak die kans!
        heb er net 1 af geschote pijl D (brocade crown): harde knal redelijk groot boeket! denk dat het toch de prijs waar was maar voor 44 voor 4 had ik ze niet gekocht!
        Is de vierde pijl dan inmiddels al goedgekeurd???
        Ik zie hier namelijk dat hij het over 4 pijlen heeft.

        Comment


          #34
          Zeer goed presterende pijlen set.


          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

          Comment


            #35
            effecten zien er goed uit en de burst is aardig maar meer als 8 euro per pijl is me net iets te gortig
            https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door kaboom Bekijk bericht
              effecten zien er goed uit en de burst is aardig maar meer als 8 euro per pijl is me net iets te gortig

              Het is lastig om in ieders portemonnee te kijken, dat moet men zelf maar doen. Wil je een top product dan hangt daar een prijskaartje aan maar soms bekruipt me het gevoel dat ik hier op "El Cheapo.nl" zit met al die opmerkingen over product prijzen. Ik heb ze net zoals de Big 3 zelf getest en vond ze de prijs echt waard.
              Beetje belachelijk grote koppen maar ook heel grote effecten en een prijzenswaardig harde knal.
              Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

              Comment


                #37
                Opnieuw verkrijgbaar!
                [B]Word lid van de LVC voor superkortingen & events![/B]

                Comment


                  #38
                  Ik heb deze gehad en had datzelfde jaar ook het "mercury" assortiment van Bonbridge (6x3" bolpijlen).

                  Die van Bonbridge staken er toen met kop en schouders boven uit, zowel prijs als de kwaliteit (niet enkel prijs/kwaliteit-verhouding). Het Mercury kostte mij toen 39,50€ voor 6 (inmiddels 49,5) en dit NYE-pakket kostte mij toen 33euro voor 4 geloof ik. Heb gezien dat NYE-pakket inmiddels 55 voor 4 zijn, das echt veel geld.

                  Comment

                  Working...
                  X