Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 september 2009
    Berichten
    12
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik heb dit pakket 2x gehad vorig jaar. Had er 1 gekocht en toen ik buiten kwam zag ik dat er een stok gebroken was, terug naar binnen gegaan en getoond aan de verkoper. Hij zei dat het teveel werk was om terug te sturen dus gaf hij een nieuw pakket aan me en het pakket met de gebroken stok mocht ik ook houden, leuk!
    Thuisgekomen de stok netjes met (weinig) plakband aan elkaar gedaan en mooi glad gemaakt (aerodynamica ;)) en ja hoor, de pijl deed het gewoon perfect.
    Ik vind het mooie pijlen maar toch wat teveel geld voor wat ze zijn.
    Bij mij was het ook het uitzicht die me overhaalde ze te kopen. Één van de plastic bollen was niet goed gelijmd en ik kon deze zo openen. Binnenin zat gewoon een cylinder dus de bol is niet maximaal gevuld (kan eigenlijk ook niet als je de kruitinhoud leest).

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2009
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ik heb ze zelf ook gekocht in een onbekende winkel voor 33 euro voor 4 en in de winkel waar ik daar voor was koste ze 44 voor 4 dus ik dacht pak die kans!
    heb er net 1 af geschote pijl D (brocade crown): harde knal redelijk groot boeket! denk dat het toch de prijs waar was maar voor 44 voor 4 had ik ze niet gekocht!

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 november 2009
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hevige Bekijk bericht
    ik heb ze zelf ook gekocht in een onbekende winkel voor 33 euro voor 4 en in de winkel waar ik daar voor was koste ze 44 voor 4 dus ik dacht pak die kans!
    heb er net 1 af geschote pijl D (brocade crown): harde knal redelijk groot boeket! denk dat het toch de prijs waar was maar voor 44 voor 4 had ik ze niet gekocht!
    Is de vierde pijl dan inmiddels al goedgekeurd???
    Ik zie hier namelijk dat hij het over 4 pijlen heeft.

  4. #34
    VWC-Lid sisser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Berichten
    490
    Thanks
    457
    417 waarderingen in 100 posts
    Zeer goed presterende pijlen set.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

  5. #35
    VWC-Lid kaboom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2007
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    365
    Thanks
    13
    85 waarderingen in 37 posts
    effecten zien er goed uit en de burst is aardig maar meer als 8 euro per pijl is me net iets te gortig

  6. #36
    VWC-Lid sisser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Berichten
    490
    Thanks
    457
    417 waarderingen in 100 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaboom Bekijk bericht
    effecten zien er goed uit en de burst is aardig maar meer als 8 euro per pijl is me net iets te gortig

    Het is lastig om in ieders portemonnee te kijken, dat moet men zelf maar doen. Wil je een top product dan hangt daar een prijskaartje aan maar soms bekruipt me het gevoel dat ik hier op "El Cheapo.nl" zit met al die opmerkingen over product prijzen. Ik heb ze net zoals de Big 3 zelf getest en vond ze de prijs echt waard.
    Beetje belachelijk grote koppen maar ook heel grote effecten en een prijzenswaardig harde knal.
    Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

  7. #37
    VWC-Lid valerie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 oktober 2012
    Berichten
    253
    Thanks
    87
    321 waarderingen in 121 posts
    Opnieuw verkrijgbaar!
    [B]Word lid van de LVC voor superkortingen & events![/B]

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Berichten
    372
    Thanks
    108
    265 waarderingen in 113 posts
    Ik heb deze gehad en had datzelfde jaar ook het "mercury" assortiment van Bonbridge (6x3" bolpijlen).

    Die van Bonbridge staken er toen met kop en schouders boven uit, zowel prijs als de kwaliteit (niet enkel prijs/kwaliteit-verhouding). Het Mercury kostte mij toen 39,50€ voor 6 (inmiddels 49,5) en dit NYE-pakket kostte mij toen 33euro voor 4 geloof ik. Heb gezien dat NYE-pakket inmiddels 55 voor 4 zijn, das echt veel geld.

  9. Deze 2 gebruikers waarderen reverze voor het bericht:


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •