Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    16e Internationaal Vuurwerkfestival Hannover, 2006

    het was weer zover, het Internationaal Vuurwerk Festival van Hannover is weer van start gegaan. En daarbij zijn we aanbeland bij de 16e editie van dit vuurwerk festival. In deze eerste aflevering van dit festival was het de beurt aan Oostenrijk, en deze werd vertegenwoordigd door de firma Pyrovision.

    Pyrovision heeft in 2005 het vuurwerkfestival van Knokke-Heist gewonnen, mocht je dus Pyrovision willen zien dan is dat, naast nog een show in Belgie van ze, je kans. In 2004 hebben ze meegedaan aan het prestigieuse festival Nuits de Feu in Chantilly. Een firma van formaat dus.

    Goed, deze avond zouden ze dus in Hannover haar kunsten gaan vertonen, de fotos:


    candles, singleshots, romijns licht, en de wat kleiner kaliber bommen


    en de wat grotere kalibers tot 200mm


    een beetje Gothic aandoende foto


    Grote witte palm boeketten, met candles eronder


    groene italiaanse bommen met de 70 schots candles van Weco eronder


    Lekker fel en veel, helaas ontplofte er wel een bom op de grond


    soms beland het vuurwerk recht voor je voeten.. hele fijne donker gouden watervallen.


    De gouden finale

    Het was een show waar wij van genoten hebben, Ook zeker omdat er muziek passages tussen zaten die mij in persoon wel aanspraken. Meer fotos van deze show kan je terug vinden in ons fotoalbum. Uiteraard is er óók een video verslag aanwezig, en deze kan je *hier* downloaden.

    Greetz :mrgreen:
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik heb de film daarnet even gekeken en het ziet er weer goed uit, mooi gebruik gemaakt van je zoom (wat zag dat er ook vet uit in Bonn he ) en leuk gemonteerd. Krijgt zo een mooi beeld van wat er stond en vooral hóe het er stond, erg mooie locatie toch.

    Ik ging dus kijken nadat ik het verslag had gelezen en neem dus in gedachten dat zij vorig jaar dit festival gewonnen hadden en de zeer mooie foto's die zijn geschoten. Het is allereerst wat jammer van de rook die er bleef hangen, ik denk dat sommige dingen toch wat minder mooi in beeld komen op die manier, maar dat erbuiten gelaten vind ik het sowieso niet echt een topper. Ik heb toch veel shows gezien (dankzij RedBaron) en dit is echt de eerste die ik kijk en waar ik ontzettend veel tijd heb overgeslagen. Telkens van die rustige momenten met langdurige effecten of veel candles zonder iets groots erboven te schieten. Erg jammer, het begin had ik meteen goede hoop door de single shots waar ik erg fan van ben en helaas is het totaal niet wat ik ervan verwachtte. Moet natuurlijk ook zeggen dat er mooie stukken in zaten, werd soms toch even flink wat de lucht in gepompt in korte tijd en de falling leaves zijn natuurlijk wel erg goed en mooi. Het mooiste is nog wel het gebruik van het vele goud, is iets wat mooi blijft hangen en in een grote hoeveelheid echt wel een kick geeft. Dat ben ik wel tegen gekomen en is zeker een groot pluspunt.
    Nouja, de finale vond ik wel leuk, maar niet spectaculair ofzo.

    Al met al een leuke show, maar duidelijk geen favoriet bij mij. Ik denk (en hoop ook zeker) dat zij niet zullen winnen en er dus nog een aantal onzettend mooie shows geschoten zullen worden.

    Bedankt weer voor je verslag en het delen van de media!


  3. #3
    VWC-Lid Mats's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2005
    Berichten
    323
    Thanks
    36
    20 waarderingen in 13 posts
    Leuk verslag heb je er weer van gemaakt Redbaron.

    Ik vind persoonlijk de show niet mooi, er word te veel met vuurwerk op de grond gewerkt en candles in waaier vorm zonder dat daar iets boven geschoten word, en dit vind ik in de show erg saai worden.
    Er zitten wel wat leuke stukken in maar de rest van de show vind ik dan ook niets speciaals.
    Er worden wel wat leuke en apparte effecten gebruikt maar volgens mij kan Pyrovision veel beter.

    Groeten Roel.

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Heeft waarschijnlijk te maken met het schieten op muziek.
    Bij de rustige stukken willen ze het dan ook echt rustig hebben denk ik

Soortgelijke discussies

  1. Scheveningen 2006
    By Jupilerfreak in forum Shows 2006
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 7 november 2006, 19:07
  2. Vuurwerkfestival Scheveningen 2006
    By Charles in forum Foto's
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 24 augustus 2006, 23:36
  3. Vurigemaandagen Oostende 2006
    By RedBaron in forum Vuurwerkshows in België
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 juli 2006, 15:32
  4. Scheveningen 2006
    By Jupilerfreak in forum Shows 2006
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 5 december 2005, 18:22

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •