Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[B001] Jumping Jack Rol

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [B001] Jumping Jack Rol

    Artikelnummer: B001
    Artikelnaam: Jumping Jack rol
    Bruto Gewicht: -
    Netto Kruitgewicht: -
    Effectomschrijving: Grond bloemen op een mat.
    Richtprijs: €.15,-.
    Verpakkingseenheid: -






    Bron: VuurwerkBeglie.com
    Foto: rick_oisterwijk VWB
    Laatst aangepast door ylke; 15 October 2012, 09:45.

    #2
    Je hoeft er ook geen 12,50 voor betalen.
    Want deze rol gaat 10 euro kosten.
    Zena medewerker! | Fallas Valencia 2010! | Liuyang (China) 2012!

    Comment


      #3
      geinig ding idd maar vind 10 euro nog steeds te veel dan kan je net zo goed zelf wat jacks aanelkaar maken die dingen kosten echt niks. Op dat filmpje komt hij ook niet zo goed uit de verf waarschijnlijk omdat de verpakking er nog omheen zit?
      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

      Comment


        #4
        Best leuk om te zien dat ze steeds nieuwe dingen maken.
        Ook erg leuk dat ze er een soort van eind bom in hebben gemaakt.

        Ik zal dit ook niet kopen, puur omdat ik 10 euro te duur vind.
        Maar voor de jongeren en mensen met kinderen kan ik mij voorstellen dat dit een geweldig iets is.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Op zich weer leuk bedacht inderdaad, ik ben blij met die nieuwe stukken vuurwerk. Helaas pakt deze minder goed uit dan je ervan zou denken, ik weet niet op ophangen een optie is, dat zal al veel schelen, maar liggend zou je zeker het papier eraf moeten halen lijkt mij. Op die film gaan er slechts enkele echt een stukje over de grond en zoemen ze, de rest dooft op dezelfde plek weer uit...

          Dat dit 10 euri moet gaan kosten vind ik veel teveel, ik had een mooier effect toen ik een doosje van 50 grondbloemen in 1x aanstak, dat kostte mij maar €1,50...
          Ik ben benieuwd, 10 euri voor een leuk stukje vuurwerk is niet veel, maar dan zal het met een nieuwe film moeten blijken of ie ook beter is als wat we nu hebben gezien van de prototype.

          Comment


            #6
            Hier nog een van sisser vwb.



            Jammer dat ze stil blijfen lichen de meesten je moet z'n mat op hangen!
            Laatst aangepast door ylke; 15 October 2012, 09:47.

            Comment


              #7
              Pfff, wat een troep brengen ze soms op de markt.
              Op het filmpje zie je duidelijk dat alles op een hoopte blijf tollen.
              ze versprijden zich voor geen meter.
              Dat is ontzettend lelijk. Bij een klein matje van de Jumping Jacks valt dat nog een beetje mee, maar hier is het echt, niet netjes afgewerkt.
              Daar zouden ze echt iets anders voor moeten verzinnen.
              Het idee, zelf is wel grappig!
              2011, denk!

              Comment


                #8
                inderdaad het is wel leuk, maar alles blijft liggen dat is jammer.
                je moet hem gewoon ophangen dan lijkt hij me wel better

                Comment


                  #9
                  Ik vind dit dus wel een leuk product. Over de prijs heb ik mijn twijfels aangezien veel mensen liever dan zelf jumpingjacks of grondbloemen aan elkaar zullen knopen.

                  Maar het product zelf vind ik zeer leuk verzonnen, apart stukje vuurwerk en dat scoort bij mij altijd goed.
                  Laatst aangepast door ylke; 15 October 2012, 09:48.

                  Comment


                    #10
                    Ik heb hem ook hier thuis liggen (foto is van mij) je moet hem ophangen en het papier eraf halen. De nieuwe prijs is 15 euro.
                    Neem ook eens een kijkje op: PyroPlaza.nl - Hét online vuurwerkmagazine!

                    Comment


                      #11
                      Niets bijzonders maar gisteren werden er bij de Original demo te olen 2 jumpingjack rollen afgestoken.

                      Hier de restanten

                      Comment


                        #12
                        De nieuwe prijs is 15 euro per stuk.
                        Neem ook eens een kijkje op: PyroPlaza.nl - Hét online vuurwerkmagazine!

                        Comment


                          #13
                          mmmm mooi bedacht , maar zou dit ook mogen in nl ??? , 10 euro vond ik persoonlijk 'n goeie prijs maar nu hij schijnbaar ineens 15 euro kost , ben ik 'n stuk minder geeintresserd , echt zonde joh die prijsstijgingen .
                          www.thundershow.nl

                          Comment


                            #14
                            Jammer dat het effect niet goed uitkomt. Anders zou het best een mooie rol zijn, voor 10 euro zeker. Maar nu kost ie flink wat, en werkt ie ook niet al te best.

                            Comment


                              #15
                              Denk toch dat het de bedoeling is dat je he ophangt want anders blijft het liggen en tolt het niet.

                              Comment

                              Working...
                              X