Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tarragona 2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    altijd weer grote verschillen in de hoeveelheden,

    parente 2200 kilo netto vs astondoa met 642, nou zegt een verschil in hoeveelheid mij niet veel maar dit is wel een zeer groot verschil.

    35 x 10" bij parente , hallo zeg


    geen 14 o 16'' dit jaar helaas.
    Laatst aangepast door Thresher; 25 June 2008, 15:58.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #32
      Wanneer vertrekken de heren naar Tarragona?
      En wie gaan er allemaal?


      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        Wanneer vertrekken de heren naar Tarragona?
        En wie gaan er allemaal?


        Wij (gerwin en ik) vertrekken maandag ochtend richting Tarragona, we hebben er zin in.

        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Wanneer vertrekken de heren naar Tarragona?
          En wie gaan er allemaal?


          Wij vertekken (ik en de vrouw) a.s Zondag ochtend!
          Ik heb er onwijs veel zin in en dat zal vast niet komen door de Paellas, 30 graden onbewolkt en dikke vuurwerkshows

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
            Wij vertekken (ik en de vrouw) a.s Zondag ochtend!
            Ik heb er onwijs veel zin in en dat zal vast niet komen door de Paellas, 30 graden onbewolkt en dikke vuurwerkshows
            Dat is goed om te horen
            Holland weer volop vertegenwoordigd.
            Beloven weer mooie beelden voor ons
            Ik wil dit toch ook eens meemaken

            Veel plezier allemaal alvast.

            Comment


              #36
              Ik ben d'r ook bij samen met m'n vrouwtje!
              Heb er echt enorm zin in. We komen maandagmiddag aan, nog ruim optijd voor de 1e show. Het wordt m'n 1e festival
              Ook leuk om eens mensen van VWC en FPM te ontmoeten.
              Waar zijn jullie trouwens te vinden? Op het parkeerdek? Las dat dat een mooie plek is.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
                Ik ben d'r ook bij samen met m'n vrouwtje!
                Heb er echt enorm zin in. We komen maandagmiddag aan, nog ruim optijd voor de 1e show. Het wordt m'n 1e festival
                Ook leuk om eens mensen van VWC en FPM te ontmoeten.
                Waar zijn jullie trouwens te vinden? Op het parkeerdek? Las dat dat een mooie plek is.
                Vliegen jullie vanaf amsterdam om 8.45 en komen jullie aan om 10.55?

                Wij staan inderdaad op het parkeerdek, we zullen elkaar daar dan ook vast wel treffen



                Heb er zin in
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #38
                  Ik vlieg pas om 12:00 met KLM vanaf Amsterdam.
                  Daarna met de trein naar Tarragona. Ben wel benieuwd hoe dat zal gaan... maar dat zien we dan wel weer

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
                    Ik vlieg pas om 12:00 met KLM vanaf Amsterdam.
                    Daarna met de trein naar Tarragona. Ben wel benieuwd hoe dat zal gaan... maar dat zien we dan wel weer
                    Oke dan.
                    Wij pakken ook de trein van Barcelona naar Tarragona.

                    Once a pyro, always a pyro

                    Comment


                      #40
                      Ja eerst maar eens zien hoe en wat hahaha snap niks van die site van hun met tijden en prijzen voor de trein straks zitten we nog in los verwegiekos


                      Maar heb er wel zin in nog 4/5 daagies ongelooflijk
                      Gerwin

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
                        Ik ben d'r ook bij samen met m'n vrouwtje!
                        Heb er echt enorm zin in. We komen maandagmiddag aan, nog ruim optijd voor de 1e show. Het wordt m'n 1e festival
                        Ook leuk om eens mensen van VWC en FPM te ontmoeten.
                        Waar zijn jullie trouwens te vinden? Op het parkeerdek? Las dat dat een mooie plek is.

                        Ik en het vrouwtje zullen ook op de parkeerdek staan mits de wind de goede kant op staat. Herkennen is niet zo moeilijk denk ik hehehe.

                        @Ger/kruit, de trein stopt echt vlakbij het schietveld. Vanaf Barcelona met Renfe moet het geen probleem zijn en volgens mij is het ook niet duur.

                        Comment


                          #42
                          A super maar we zullen het wel zien hotel ligt op 10 min lopen van schietveld dus das ook top haha

                          Maar zag op hun site dat je 2 treinstatios hebt in tarragona ? weet jijd aart iets van Tony ?
                          Gerwin

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                            A super maar we zullen het wel zien hotel ligt op 10 min lopen van schietveld dus das ook top haha

                            Maar zag op hun site dat je 2 treinstatios hebt in tarragona ? weet jijd aart iets van Tony ?
                            Hmm nee, zou best kunnen hoor. Die je in de link ziet bij de jacht haven die moet je hebben. Daarvandaan is het 5 minuten met de taxi naar jullie hotel.

                            TIP! In de jachthaven heb je een strook met wat restaurant waar je heerlijk vis tapas kan eten oe oe oe..

                            http://maps.google.nl/maps?q=tarrago...09398&t=h&z=17

                            Comment


                              #44
                              We komen er vast wel uit das het probleem niet maar je kan beter voorberijd opweg gaan dan onvoorberijd haha Ik heb er zin in en we meeten elkaar daar wel
                              Gerwin

                              Comment


                                #45
                                Zo, wij vertrekken dus morgen ochtend naar Tarragona en hebben er ontzettend veel zin in

                                Wij zullen daar dagelijks een dagboek bij gaan houden mits het beloofde internet in het hotel geen kuren vertoont.

                                Op die manier houden we jullie op de hoogte van wat er allemaal de lucht in gaat daar in het warme Tarragona.

                                Once a pyro, always a pyro

                                Comment

                                Working...
                                X