Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerard Smeets Maasmechelen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Comment


      Ik ben er van de zomer voor het eerst geweest. Vlak voor de nieuwe regelgeving. Was er met werk en wilde wat kleins halen. Hij had alleen grote potten van 40-50 euro en duurder. Pakje nitraten van 18eu (20st). Hij heeft me ook nog eens bijna een half uur laten wachten. Dus ik heb de beste man een fijne dag gewenst en ben weg gegaan. Niet echt mijn winkel.

      Comment


        Ik ben net afgeknapt op de site alleen al.

        Comment


          Firewall, Dit kan niet, daar er geen vuurwerk was tot Juli en zeker geen nitraten, wegens bouw van een nieuwe vuurwerk bunker, dus larie.
          TCDD, hahahaha

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door moertierke Bekijk bericht
            Firewall, Dit kan niet, daar er geen vuurwerk was tot Juli en zeker geen nitraten, wegens bouw van een nieuwe vuurwerk bunker, dus larie.
            TCDD, hahahaha
            "de zomer"is een vrij begrip he. Niet zo snel oordelen jij.

            Comment


              STaan nu artikelen op
              het gehele SR assortiment

              Comment


                Heb ook niet echt de beste ervaringen met deze winkel al kom ik er regelmatig als ik snel iets nodig heb. 3 jaar geleden een mooie cake gekocht en 1 jaar later 30 euro duurder, toen ik hem zei dat ik hem eerder goedkoper kreeg zei hij dat dit niet kan.....toch was het zo.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door moertierke Bekijk bericht
                  Firewall, Dit kan niet, daar er geen vuurwerk was tot Juli en zeker geen nitraten, wegens bouw van een nieuwe vuurwerk bunker, dus larie.
                  TCDD, hahahaha
                  Frappant dat hij mij toch echt een pakje nitraten heeft laten zien. In het geval dat jij gelijk hebt zal het helemaal een afzetter zijn geweest want dan zou hij me een pakje dummies hebben willen verkopen voor 18eu.

                  Nee ff zonder dollen je weet niet waar je hebt over hebt. Ik ben niet achtelijk. Ben ook zeker niet uit op slechte reviews te schrijven over hem, helaas was dit wel mijn ervaring.

                  Comment


                    Enkele weken geleden in de buurt moeten leveren, even van te voren gebeld en was geen probleem om te filmen,op zich had die wel heel wat leuk spul staan dus wat kleine dingen meegenomen.

                    hierbij een kijkje in de winkel in begin maart.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door kermisbeer Bekijk bericht
                      Enkele weken geleden in de buurt moeten leveren, even van te voren gebeld en was geen probleem om te filmen,op zich had die wel heel wat leuk spul staan dus wat kleine dingen meegenomen.

                      hierbij een kijkje in de winkel in begin maart.


                      Leuke schoenen in de vitrine op 1.13
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Wat een prijzen

                        Comment


                          Inderdaad, goedkoop is het niet.

                          Comment


                            Gesigneerde schoenen van Davy De Fauw. Speler van Zulte Waregem, vele onder jullie zullen hem wel kennen hé.
                            Is een goeie klant..
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Davy De Fauw1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:208,6 KB
ID:	1572656
                            Attached Files
                            Laatst aangepast door moertierke; 23 April 2019, 13:57.

                            Comment


                              Veelste duur allemaal...

                              Comment


                                Beetje uit de buurt voor mij maar hij heeft wel een leuk pijlen assortiment. Iemand weleens dat pakket met de 6 Vulcan pijlen gehad en geschoten?

                                Comment

                                Working...
                                X