Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerard Smeets Maasmechelen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gerard Smeets Maasmechelen

    Ik heb afgelopen jaar voor veel vrienden ingeslagen bij Gerard Smeets, een dierenspeciaalzaak in Maasmechelen.

    Ze hadden er goede nitraten, vuurpijlen, bermuda's en nog veel meer.



    Iemand wel eens geweest?
    Ik wil volgend jaar weer gaan, maar ik weet niet of ze nu wel Thumping Thunders hebben, afgelopen jaar hadden ze Thunder Crackers, deze waren wel goed maar zonder vlam dat was minder

    Iemand ervaring mee?

    #2
    Ja ben hier zelf ook vaker geweest.
    Opzich is het wel een goede winkel, hoewel het siervuurwerk vrij duur is. Het knalvuurwerk is goed te noemen, toen ik er was had hij 2.0g Thumping Thunders. Ze knalden niet goed maar dat kan aan de productie gelegen hebben.

    Nitraten zonder vlam zijn sowieso niet meer legaal verkrijgbaar, dus je hoeft niet te klagen.
    Hij verkoopt ook de goudmatten.

    Comment


      #3
      Nitraten zonder vlam zijn wel legaal te verkrijgen

      Wat dacht je van de Thunder Cracker van Thor dan, dat is ook zonder vlam. Hij had deze afgelopen jaar omdat de zending Thumping Thunders erg slecht was. De Thunder Crackers van Thor zijn opzich best goed, maar jammergenoeg zonder vlam en de Thumping Thunder Blauwe Crêpe die hij in de winkel verkoopt is wel met vlam.

      Hij heeft me toegezegd dit jaar weer Thumping Thunder Blauwe Crêpe te hebben, dus ik ga weer eens wat kopen. Overigens is het meerpaksvoordeel ook wel leuk.
      1 pak 10 euro.
      10 pakken 80 euro.

      -> 8 euro per pakje is wel netjes!

      Comment


        #4
        Ik ga er ook elk jaar heen vind het een goede winkel
        goed spul en niet duur.
        en de goudmatten zijn erg goed en de nitraten ook.

        Comment


          #5
          ik heb een vraag vanaf wanneer is g smeets open :P

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door ricoWalta Bekijk bericht
            ik heb een vraag vanaf wanneer is g smeets open :P
            Gsmeets is het hele jaar open , ben er laats nog geweest .

            Hij heeft eind augustus alle producten op voorraad , als je dan gaat heeft hij alles.


            LET OP ; gsmeets is ietswat duurder geworden , door de export van china , de choeet banger bijvoorbeeld kost bij hem nu 4 euro voor 5 stuks!

            Diverse potten zijn ook 50 cent tot 1 euro duurder geworden.

            Hoop dat je hier iets aan hebt


            EDIT : Hij heeft producten NIET op voorraad , voor niets opgereden @ 20 aug. , Alleen rotzooi aan te hoge prijzen te koop.
            Laatst aangepast door killswitch; 20 August 2008, 16:44.
            [B][COLOR="Black"]It's Such A [COLOR="Red"][U][I]Wonderfull[/I][/U][/COLOR] Sight.[/COLOR][/B]

            Comment


              #7
              Vraagje.

              Heeft iemand ervaring met de Panda cakes, die op de site staan van Gerard Smeets.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #8
                weet iemand of de thumping thunders alweer op voorraad zijn en welke kleur crepe?
                en heben ze geen email
                alvast bedankt
                mark
                Laatst aangepast door mark puch; 23 July 2008, 21:02.

                Comment


                  #9
                  Ze hebben wel een emailadres.

                  [email protected]

                  Comment


                    #10
                    ik heb hem gebeld vanmiddag hij zegt dit tegen mij:
                    ik krijg volgende week nieuwe TT binnen in zwart folie ze gaan echt hardzegt hij
                    weten jullie welke dit zijn en ze gaan kosten 1 doos 10euro
                    10dozen 80euroweet iemand welke dit zijn ?
                    en ik heb nog vraag verkoopt smeets ook pirat special of een andere goeie strijker en zilvercrackers en gewone pirats?

                    alvast bedankt

                    mark

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door mark puch Bekijk bericht
                      ik heb hem gebeld vanmiddag hij zegt dit tegen mij:
                      ik krijg volgende week nieuwe TT binnen in zwart folie ze gaan echt hardzegt hij
                      weten jullie welke dit zijn en ze gaan kosten 1 doos 10euro
                      10dozen 80euroweet iemand welke dit zijn ?
                      en ik heb nog vraag verkoopt smeets ook pirat special of een andere goeie strijker en zilvercrackers en gewone pirats?

                      alvast bedankt

                      mark

                      Die TT in zwarte folie kunnen misschien de Thunder Crackers van Thor zijn, ofwel de 'zwarte doos' nitraat
                      Waarschijnlijk zal hij wel gewone pirates hebben.. Silvercrackers of Pirat special weet ik niet. Ik gok van wel

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Bekijk bericht
                        Die TT in zwarte folie kunnen misschien de Thunder Crackers van Thor zijn, ofwel de 'zwarte doos' nitraat
                        Waarschijnlijk zal hij wel gewone pirates hebben.. Silvercrackers of Pirat special weet ik niet. Ik gok van wel
                        Met de zwarte doos nitraat worden niet de thunder crackers van Thor bedoeld maar de nitraten die karton kleurig zijn met een roze of groen crepe papiertje bij het lontje zoals in dit topic.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door fred 810 Bekijk bericht
                          Met de zwarte doos nitraat worden niet de thunder crackers van Thor bedoeld maar de nitraten die karton kleurig zijn met een roze of groen crepe papiertje bij het lontje zoals in dit topic.

                          http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=6434
                          jah dat zei ik toch? Ik zei de thundercrackers van Thor ofwel zwarte doos nitraat... En Met zwarte doos nitraat bedoel ik dus deze van jouw post
                          Maar als g. Smeets echt deze nitraten gaat verkopen ben ik wel bereid om een paar doosjes in te slaan

                          Comment


                            #14
                            weet iemand al of die alles binnen heeft? hij zei in februari tegen mij dat het in augustus zou binnen komen. het is voor mij een dikke anderhalf uur fietsen dus zou handig zijn als ik het ff weet. en wilde vandaag trouwens gaan.

                            Comment


                              #15
                              ik had hem gemaild hij had de nitraten allemaal op voorrraad en de rest ook gewoon ff mailtje sturen anders want hij stuurt binnen een dag terug.

                              mark

                              Comment

                              Working...
                              X