Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 46
  1. #31
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    BN de Stem, ook bekend als Sensatiekrant van het zuiden.
    Laat ze lekker stemmen omtrent het onzinnige carnvalsgedrag. Dan is iedereen tegen afschaffing van carnaval oid.

  2. #32
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Hmm ik ben te laat thuis van het werk om nog even 200x te kunnen stemmen, maar heeft iemand enig idee wat de uitslag is geweest?
    En in hoeverre dit effect heeft?

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    De Stelling
    Beperken van het afsteken van vuurwerk is je reinste betutteling



    eens
    66%

    oneens
    34%
    Once a pyro, always a pyro

  4. #34
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    ja we liggen goed voor, lekker door blijven gaan, en geef dan gelijk een stem hier

    http://www.dvhn.nl/nieuws/nederland/article3036064.ece

  5. #35
    VWC-Lid PyroRuben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Berichten
    26
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    www.dvhn.nlStem daar opEENS!!!Daar liggen we achter!!!

  6. #36
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    ook daar kan je je cookies weggooien en nog een keer stemmen
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  7. #37
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    En ook daar staan we nu voor 52% eens 48% oneens. Even doorstemmen zodat we de uitlag uit kunnen breiden naar een definitieve winst

  8. #38
    Banned
    Geregistreerd
    15 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    782 waarderingen in 190 posts
    Ik weet niet hoor of dit stemmen op internet wel zin heeft, want ken je door te stemmen het verbod negeren?
    Wij als burger hebben het recht toch om te stemmen ik bedoel niet op het internet want internet heeft volgens mij weinig maar dan ook geen nut ik bedoel is er niet iets van direct naar de verbieder? Uh de media halen ofzo? Of iets dergelijks.
    Maar hoezo kan er iets verboden worden wat ten eerste een traditie is en ten 2de een goed opleverend geldbedrag voor de regering.. Ik vind zo'n verbod maar kinderachtig en niks opleverend want als we allemaal gaan demonstreren dus ik bedoel op oudjaarsdag de hele tijd lopen knallen wat willen ze doen.. de politie roepen? Nou mij houden ze niet tegen want het vuurwerkbloed zit in me en ik hoop dat ook een hele hoop andere freaks zich niks van zo'n zielig verbod aan trekken..

  9. #39
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Gaat goed zo!

    eens
    64%

    oneens
    36%

    aantal stemmen: 965

  10. #40
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Ik weet niet hoor of dit stemmen op internet wel zin heeft, want ken je door te stemmen het verbod negeren?
    Wij als burger hebben het recht toch om te stemmen ik bedoel niet op het internet want internet heeft volgens mij weinig maar dan ook geen nut ik bedoel is er niet iets van direct naar de verbieder? Uh de media halen ofzo? Of iets dergelijks.
    Maar hoezo kan er iets verboden worden wat ten eerste een traditie is en ten 2de een goed opleverend geldbedrag voor de regering.. Ik vind zo'n verbod maar kinderachtig en niks opleverend want als we allemaal gaan demonstreren dus ik bedoel op oudjaarsdag de hele tijd lopen knallen wat willen ze doen.. de politie roepen? Nou mij houden ze niet tegen want het vuurwerkbloed zit in me en ik hoop dat ook een hele hoop andere freaks zich niks van zo'n zielig verbod aan trekken..
    Heel veel mensen lezen dit... dus wellicht kunnen we daarmee wel onze mening eens voor een keertje kwijt. Daar gaat het om....

  11. #41
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Lezen de mensen die deze nieuwe wet willen indienen dit, dat is de vraag die je moet stellen.

    Men leest alleen de meningen die van belang zijn om met populistische maatregelen dergelijke besluiten door te drukken.

    Men leest de Telegraaf en het AD waar iedere imbeciel zijn ongenuanceerde mening kan geven. Op basis van dergelijke reacties trekt men de conclusie dat er een basis is voor een nieuw besluit.

    Ik hoop dat de VVD en PVV zeker hun best doen om deze afschuwelijke betutteling te voorkomen. En anders hebben we nog onze vrienden in het blauw. Die hebben al mot met een PvdA minister omtrent looneisen, als zij straks extra moeten werken omdat zij al die vuurwerk"criminelen" een halt toe moeten roepen denk ik dat er nog grotere problemen kunnen gaan ontstaan.

    Ik hoop van harte dat deze regering snel zal vallen en de PvdA de zoveelste nederlaag zal lijden dat men ophoudt te bestaan. Wederom laat politiek links Nederland zien dat de kloof met de burger groter wordt. En dan hypocriet roepen dat men de kloof tussen politiek en burger moet verkleinen. Begin er dan eens mee om de burger niet op te zadelen met meer lasten en minder lusten!

  12. #42
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Mij houden ze toch niet tegen met vuurwerk afsteken... en ik laat ze mij al helemaal niet mijn liefde voor de kunst van het vuurwerk afnemen door kinderachtige (idd) linkse maatregelen.

    Ze moeten die gasten die slopen en hulpverleners verhinderen laten opdraaien voor ALLE schade dat in heel Nederland is veroorzaakt rond Oud & Nieuw. Alleen middeleeuwse manieren zullen helpen bij de ***jeugd van tegenwoordig.

    Ik ben er niet zo bang voor... En anders ga ik emigreren naar Belgie!
    Laatst gewijzigd door Rollende_Babba; 27 januari 2008 om 23:20

  13. #43
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Wat nou alleen jeugd? Hoeveel volwassenen die te veel gezopen hebben doen niet lijp met O&N?

    Laat ze lekker campagne voeren voor een leuk O&N zonder gezeik ipv een heel land straffen omdat er enkele lieden zich niet kunnen gedragen.

    Hogere straffen voor vandalisme lijkt mij beter! Minimaal 100 uur werkstraf plus volledige vergoeding vernielde product plus week celstraf plus maand voorwaardelijk.

  14. #44
    VWC-Lid Ricow's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    in mun huis
    Berichten
    420
    Thanks
    127
    202 waarderingen in 63 posts
    dat gedoe met op een aangewezen locatie enzo dat lijkt mij ook niet echt slim als ze wille dat er gewonden valle en dat soort dingen moeten ze dat juist gaan doen. Hoeveel lompe koeien zitte er niet bij om vuurwerk naar de mensen te gaan gooien? Nee ik denk ook nie dat dat een slim idee is

  15. #45
    VWC-Lid syobmobaderb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    BREDA
    Berichten
    22
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik bezorg de bn de stem en laatst was er weer een vuurwerk stelling

    al het knal vuurwerk moet verboden worden

    daty houdt dus in dat rotjes verboden moeten worden..

    tis ook een gigantische ***krant en dat zegt een bezorger ervan
    BredaBomBoys B³

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •