Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[R101] Ak-54

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    als ik ze per 3 schiet zou het dan een beetje opvallen om 12 uur ?
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #32
      Ligt eraan hoe druk het is in jouw dorp/stad. Maar ik zou het persoonlijk niet doen!!
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #33
        ik heb zelf de potz blitz gehad en ergens vind ik het toch aantrekelijk om een rekje a la stefan te maken. jammer dat zoiets in nederland niet te koop is.

        Comment


          #34
          das jammer . ik snap niet wat er mis is met deze kaars .
          want deze kaars is maar 180 gram en hij knalt naar mijn idee niet bijster hard ofzo
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
            das jammer . ik snap niet wat er mis is met deze kaars .
            want deze kaars is maar 180 gram en hij knalt naar mijn idee niet bijster hard ofzo
            Voor dat geld hoef ie hem niet te laten leggen, kijk hoe ik het had gedaan



            Dat in 1 keer 5 tegelijk geef toch wel wat geweld geen harde knallen maar heerlijk zoveel salvo's, en beetje creatief zijn en wat knalblokken erachter aan te pompen dan maak je met dit toch wel een soort van heftig momentje..

            Comment


              #36
              Kan je de knallen ongeveer vergelijken met de gemiddelde burst van een nederlandse single shot?

              Comment


                #37
                nee knallen zijn als de knallen van een goed baby knal pijltje (met flash)
                beetje pirat knal mischien net wat luider.

                Comment


                  #38
                  ik had er ook 1 afgelopen jaar en opzich is het voor dat geld wel leuk maar van de knallen moet je niet teveel verwachten

                  Comment


                    #39
                    4x AK-54 tijdens o&n 2008-2009 leuke knalkaarsen alleen zachte knallen dat wel.

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment

                    Working...
                    X