Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Het wordt op muziek geschoten, ik heb liever een goede pyromusical dan een show zonder muziek.

    Is echt aan te raden dit festival.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
      Is alles in deze shows met muziek ? Want dan ga ik er uberhaupt toch al niet heen .
      Vraag dit even voor de zekerheid . Dankuzeer
      Eric.
      Dat wil ik toch ook eens even nader onderbouwt zien ja. Want of heb jij nog nooit een vuurwerk op muziek gezien (al dan niet live of op video.). Ofwel ben je niet beter gewend kwa nederlandse shows. Die ech compleet in het niet vallen tenopzichte van het nivo in Knokke-heist.
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #48
        Van zulke berichten worden we vrolijk!!! Morgen toch definitief naar Soldi.

        gr
        Havenmeester



        Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
        Ik heb het je gezegd he.. Dit zijn echte vuurwerken. echte bedrijven, echte landen. En totaal niet te vergelijken (dat moet je niet eens willen) met Scheveningen. Ook

        Ik zou je echt sterk willen aanraden om naar Soldi te gaan. Ik kan niet teveel uit de school klappen. Maar het beloofd een cilinderbommen feestje te worden.

        Verder kan ik alleen maar zeggen van gisteren: wat een k l euren !!! Echt het was af en toe bijna niet meer mogelijk om gewoon naar het vuurwerk te kijken zonder even wat vakjer met je ogen te knipperen. Ik ben op een gegeven moment maar via mn schermpje van mn camera de show gaan volgen. Het werd gewoon ff zo nu en dan té fel.

        Maar verder een hele goede show. En een hele goede opening voor het festival.

        Comment


          #49
          [VIDEO & FOTOS] KH08 - Spanje - Zaragozana

          alweer de 39e editie van het internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist was gisteren van gang gegaan. Het Spaane Zaragozana mocht het spits afbijten deze eerste avond.

          Al tijdens de rit naar Knokke toe hadden we af en toe echthonden weer. Dat beloofde niet veel goed. Maar toen we eenmaal Knokke-Heist binnen reden begon het helemaal op te klaren.





          Eenmaal terplaatsen snel het strand op. Daar werden we hartelijk ontvangen door de organisatie. Het is dan ook altijd een warm bad waar je in terecht komt. Nadat we onze parkeervergunning en onze medewerkerpassen gekregen hadden zijn we snel verder het strand opgelopen richting het vuurwerk.

          Daar troffen we een aantal bekende gezichten aan. Na deze uiterst vriendelijk begroeting zijn we begonnen met het vast leggen vand e setup op video en foto. zo tegen de avond kwam ook Mr Miguel Perez van Zaragozana het terrein op gelopen.






          Ook hier was het weer een hartelijk wederzien. Oude herinneringen werden boven water gehaald. En er werd weer flink om gelachen. Zo heeft onze Huisfotograaf BlackBaron nog een dealtje openstaan met Mr Perez Sr. Dat gesloten is in Zaragosa een hele poos geleden.

          Dat Dealtje houd zoveel in dat hij Mr Perez mee zou nemen uit eten áls Zaragozna ooit eens op Knokke zou schieten. Dit was dus nu het geval. Gerdo dácht er tussen uit te kunnen piepen door te zeggen dat hij met Mr Perez Senior die deal had. Maar Miguel schterde het uit van het lachen door te gelijk te zeggen dat hij hier óók zijn vader vertegenwoordigde















          Na dit uiterst gezellige en hilarische gesprek, zijn we met zijn allen gaan eten in de Duin Residence. Het eten smaakte ons prima. En heel wat leuke gesprekken gingen over tafel. Na het eten nog terug naar het terrein.

          zo tegen 21:30 zijn we naar onze film en foto spot gelopen alwaar we de show vandaan zouden gaan vastleggen. De show was zoals al in een andere threath aangehaald bijzonder kleurrijk en erg goed. Ook het publiek om ons heen was deze mening toe bedeeld. een hele mooie opening van het festival!

          De video van deze show kun je *HIER* downloaden.

          Meer fotos zijn *HIER* te vinden.

          Veel kijkplezier!

          Morgen is het Italiaanse Soldi aan de beurt!
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door havenmeester Bekijk bericht
            Van zulke berichten worden we vrolijk!!! Morgen toch definitief naar Soldi.

            gr
            Havenmeester
            Ik hoop dat je met de nodige voldoening terug zult keren van de show van Soldi.
            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #51
              Zaragozana zorgt voor een schitterende opening van Knokke 2008
              Werkelijk magnifiek deze show. De kleuren die geschoten worden zijn zo mooi en fel, zo zie je ze nergens anders. En d emuziek is wederom goed.
              Het beste komen die kleuren nog tot uiting wanneer de crossette,s geschoten worden. Vooral de kleur wit, ik heb het nog nooit zo mooi gezien.
              Ik volg dit bedrijf al jaren op afstand via de films
              Wegens gebrek aan vervoer is het er nog steeds niet van gekomen om ze live te zien.
              Moet echt een keer gebeuren.
              Bedankt voor het delen van deze schitterende bijdrage.

              Comment


                #52
                super........

                Zo dan dat was de film...........

                Man man wat een kleuren....... en dan na gaan dat de lens bijna dicht stond......
                Het was om live mee te maken echt een bijzonder vuurwerk.....
                Ik hoop dat Soldi het net zo goed of zelfs beter gaat doen........

                Thanks voor de film....

                groet Harm..........

                Comment


                  #53
                  Zo zo zo wat een show en wat een kleuren.
                  Prachtig vooral de kleuren waren mooi en de mines vielen lekker op.
                  Prachtig bedankt

                  Comment


                    #54
                    Zojuist een fijne show gezien. Veel mooie effecten, die ook vooral goed op de muziek inspeelden. Zoiets kan je ook wel van Zaragozana verwachten.
                    Ook een paar bijzondere effecten gezien. Een soorte van witte Wave met rode Pistil. Ook een soort Aqua blauwige tourbillion? Echt geweldig.
                    Wederom mooi in beeld gebracht!
                    Thanks.

                    Comment


                      #55
                      Heb genoten van de film redbaron ze hebben mooie show neer gezet, zag mooie effecten tevoorschijnkomen.

                      Comment


                        #56
                        Na Spanje, dinsdag, is vanavond de Italiaanse bijdrage aan de beurt op het Vuurwerkfestival ING Trophy in Knokke-Heist. Het familiebedrijf Soldi uit de gemeente Pian di Scò in de Italiaanse provincie Arezzo (regio Toscane) maakt al 140 jaar vuurwerk. Alle bommen en pijlen worden met de hand vervaardigd. Het pyrotechnisch bedrijf heeft in het verleden al vuurwerkfestivals gewonnen in Genève, Blackpool en Montreal. Ook in onze badstad willen de Italianen vanavond hun beste pijlen verschieten.



                        Na Spanje, dinsdag, is vanavond de Italiaanse bijdrage aan de beurt op het Vuurwerkfestival ING Trophy in Knokke-Heist. Het familiebedrijf ...

                        Comment


                          #57
                          wowowowowowoooooow!!!!

                          Wat een vuurwerkfeestje was het weer deze avond. Het was een werkelijk waar prachtig vuurwerk geschoten. een prachtige finale, met de nodige salutes en stutatas.
                          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                          Comment


                            #58
                            De voorspellingen waren minder maar uiteindelijk super weer! Het was helder en de wind stond haaks op het strand dus geen last van rook.

                            Ik vond het ook een zeer geslaagde avond met VEEL cilinders. Mooie en ook voormij nieuwe bommen gezien. Ik vond de cilinders met die spinners heel bijzonder en de 8'' waren van goede kwaliteit. Min puntje vond ik wel dat veel bommen niet mooi rond waren maar ach dat mag de pret niet drukken.

                            gr
                            havenmeester
                            Laatst aangepast door havenmeester; 22 August 2008, 09:39.

                            Comment


                              #59
                              Blij om te horen dat het je bevallen is!. zoals je wellicht weet zijn europeese bommen vaak niet zo mooi rond als Chineese bommen.
                              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                              Comment


                                #60
                                WOW!! Dit was nou is een show.

                                Geweldig, heb echt staan genieten hier. die meerslagenbommen zijn zo kicken kwamen echt prachtige effecten langs. Ik vond deze zeker beter dan Zaragozana.

                                Prahctig op maat met de muziek, prachtige bommen en een lekkere heftige finale.
                                Me broeken wapperde lekker haha

                                Comment

                                Working...
                                X