Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beijing Celebration Cracker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Beijing Celebration Cracker

    Heeft iemand deze mat gehad? Zoja wat zijn de ervaringen?

    Hij wordt verkocht bij Salon Roger, Harry Loots en HQ Fireworks voor 99 euro.


    #2
    Dit is een nieuwe rol en valt onder F2. Dus meerdere losse matten in plastic tot maximaal 25 gram flash per stuk. En geen ervaringen omdat ie net nieuw is.

    Comment


      #3
      Vind hem erg duur of is dit een normale prijs voor zo'n mat tegenwoordig.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
        Vind hem erg duur of is dit een normale prijs voor zo'n mat tegenwoordig.
        Vinden ze het gek dat de consument nog steeds zijn rollen uit de handel haalt....
        Wat een prijs voor een matje...

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Dit is een nieuwe rol en valt onder F2. Dus meerdere losse matten in plastic tot maximaal 25 gram flash per stuk. En geen ervaringen omdat ie net nieuw is.
          Deze is zo te zien gewoon in papier. Die van zena is in plastic, wat ik echt niet snap. Snap niet dat ze dat met het oog op zwerfvuil aanpak nog steeds in plastic doen.
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            #6
            Heb m toch maar meegenomen voor 80 euro, kan het niet laten om elk jaar een mat te halen. Ben benieuwd!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Rotterdammur Bekijk bericht
              Heb m toch maar meegenomen voor 80 euro, kan het niet laten om elk jaar een mat te halen. Ben benieuwd!
              Forse prijs inderdaad, maar het is ook niet te vergelijken met Nederlandse matten! Zeker de nitraatmatten zijn altijd een enorm geweld!

              Comment


                #8
                Als deze gewoon hard is en net zo goed als de andere Belgische matten, vind ik 80 euro wel een redelijke prijs.

                Comment


                  #9
                  Waar is deze voor €80,- te krijgen dan?

                  Comment


                    #10
                    Wacht het filmpje maar af yeeuuuupppp!
                    don't worry im fireworks crazy!!!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Waar is deze voor €80,- te krijgen dan?
                      Heb m een tijdje terug voor 80 bij loots vuurwerk kunnen krijgen, ook alleen maar omdat ik veel in 1 keer in kocht. Vaak krijg je dan wat gratis van hun maar ik haalde liever wat van de prijs er af

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                        Forse prijs inderdaad, maar het is ook niet te vergelijken met Nederlandse matten! Zeker de nitraatmatten zijn altijd een enorm geweld!
                        Ik hoop t! Doe t eigenlijk elk jaar met een nederlands pruttelding, 6 jaar geleden ooit wel een nitraatmat gehad maar kan me t niet meer echt herrineren dus ben erg benieuwd.

                        Comment


                          #13
                          Nou die van mij was waardeloos. Als je m alleen al optilde viel die uit elkaar. Uiteindelijk in 3 stukken gebroken en alle 3 tegelijk aansteken. Alle 3 vielen ze een stuk of 5 keer uit waardoor je in totaal 20 kleine matjes had eigenlijk. Knallen waren wel prima maar deze sla ik volgend jaar over

                          Comment


                            #14
                            YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                            Comment


                              #15
                              YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                              Comment

                              Working...
                              X