Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nora 10 jaar, verjaardagsshowtje

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nora 10 jaar, verjaardagsshowtje


    Hier het showtje waar ik, Erik en Mantronix aanwezig waren op uitnodiging van Willem van Dream Fireworks. Wij willen Willem en de anderen hierbij nogmaals hartelijk danken voor de gastvrijheid.

    Het was een showtje ter ere van zijn dochtertje Nora die vorige week 10 jaar is geworden. Er werd alleen maar consumentenvuurwerk geschoten, maar wel op een andere manier qua opstelling dan normaal en wat dan ook erg leuke effecten gaf. In het filmpje maken de foto's en de beelden dan ook goed duidelijk.
    De merken die zijn gebruikt zijn Crown Collection en Line 31.12.

    Er heeft ook een artikeltje in de Gooi en Eembode gestaan met een foto en wat uitleg over de gelegenheid en aanvang van het showtje. Dit is het krantenbericht:

    Laatst aangepast door Mattenfreak; 1 May 2006, 01:23.

    #2
    ja was een leuk showtje
    je hebt er een mooi filmpje van gemaakt..

    ook namens mij en mijn vader bedank ik willem van Dreamfireworks.

    laters..
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Netjes gemaakt
      Gerwin

      Comment


        #4
        Nora Tien jaar

        Zo het zit er weer op , jullie hebben er wel iets leuks van gemaakt mannen.
        Nora wist niet hoe ze het had , ook niet na het zien van deze film.
        Een hele mooie herinering voor het leven, en ook daar hebben jullie aan mee gewerkt en wil jullie allen bedanken voor het filmen plus , dat het filmpje super is geworden. ga zo door mannen en ook names Nora bedankt en de groetjes

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door DreamFireworks/Willem
          , jullie hebben er wel iets leuks van gemaakt mannen.
          Nora wist niet hoe ze het had , ook niet na het zien van deze film.
          Een hele mooie herinering voor het leven, en ook daar hebben jullie aan mee gewerkt en wil jullie allen bedanken voor het filmen plus , dat het filmpje super is geworden. ga zo door mannen en ook names Nora bedankt en de groetjes
          leuk om te horen dit..
          dit filmpje is online gegooit met een iets lagere kwaliteit, we zullen jullie ook nog wel het filmpje van het showtje sturen met hogere kwaliteit.


          Kruitsnuiver..
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            Zeker leuk om dit te horen. We doen dit uiteraard graag en het is dan ook leuk om zo'n reactie te krijgen op hetgeen wat je ervan hebt gemaakt.

            Comment


              #7
              Leuk idee om dit voor je dochter te doen.
              Handig als je zelf bij een vuurwerkbedrijf werkt.
              Complimenten voor de film makers: Leuk gefilmd.
              Bedankt voor het delen

              Comment


                #8
                Geweldig leuk idee van deze Pyro Pappa En een prima show ook!
                Bedankt voor het delen; ik heb genoten!

                Cameo
                -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                Comment


                  #9
                  Heel mooi showtje heren! Ikzelf woon ook in Hilversum, en heb dit showtje mogen bijwonen vanuit mijn zolderraam . Ook leuk om het hier weer op film te zien!

                  Zo'n verjaardag zou iedereen wel willen !!!

                  Alex
                  Gr. Alex:bye:

                  Comment


                    #10
                    Wow zeker wel leuke show, duurde nog best wel lang vond ik.
                    Echt leuk als je op zo'n manier je 10e verjaardag kan en mag vieren

                    En ook weer erg leuk dat jullie er bij mochten zijn! Ik vond het weer lekker overzichtelijk en ik heb nu een goed beeld van de verjaardag van Nora

                    Ik zou zeggen ga zo door

                    Comment


                      #11
                      Ik zou er ook zeker van genieten als ik dit op mijn tiende verjaardag voor geschoteld zou krijgen
                      Erg leuk showtje met veel verschillende effecten... complimenten aan dream fireworks en bedankt voor de mogelijkheid dat wij dit filmpje hier op het forum mogen bezichtigen...
                      En natuurlijk VWC voor het filmpje

                      Comment


                        #12
                        het is idd mooi ik zou het ook wel voor mijn verjaardag willen

                        Comment

                        Working...
                        X