Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyroboy stopt als moderator!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Jammer dat je moet stoppen Morris maar soms krijg je het gewoon te druk met andere zaken. Veel succes met je bedrijf en bedankt voor de tijd als mod op het forum!

    Comment


      #17
      Morris, ontzettend bedankt voor al die jaren die we samen beleefd hebben. Wat hebben we daar ontelbaar veel prachtige momenten beleefd. Prachtig om te zien hoe je bedrijf zo goed draait, dat heeft ook een vervelende kant en die is nu aangekomen. Nogmaals bedankt voor alles.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Morris, elkaar nog niet eens gezien of gesproken in het echt, maar nu al verlaat je de crew. Wat ik achter de schermen echter van je meegekregen hebt heb je je jarenlang ingezet voor het forum, wat ook te zien was aan de prachtige foto's. Een aandenken van je heb ik al in de vorm van de kalender . Het is goed om te lezen dat je ondernemingen goed verlopen, iets dat altijd voor moet gaan. Ik wens je daarbij heel veel succes en zie je graag op het forum terug. We gaan elkaar vast en zeker nog wel eens tegenkomen. Het ga je goed!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Heel veel succes met de business en bedankt voor de jaren als mod op VWC!
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            #20
            Bedankt voor je inzet Morris en heel veel succes met je bedrijf !

            Comment


              #21
              Succes met je bedrijf en bedankt voor het mede mogelijk maken van dit geweldige forum!

              Comment


                #22
                Bedankt voor de mooie reacties allemaal

                Comment


                  #23
                  Wens je veel succes en bedankt voor je bijdrage aan dit forum!
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #24
                    Bedankt voor alles op dit forum en succes gewenst voor in de nabije toekomst!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      #25
                      Eeuwig zonde dat Morris afstand moet nemen van Vuurwerkcrew als moderator, eentje die er al zoveel jaren bij was en tevens een enorme berg beeldmateriaal heeft toegevoegd aan VWC. We hebben onwijs leuke momenten meegemaakt en hopelijk zullen we die ook blijven meemaken ondanks dit stapje terug online.
                      Het is gelukkig een keuze die gemaakt moet worden vanwege een groeiend eigen bedrijf, je gaat een hele mooie uitdaging aan om dat tot een groot succes te maken en te houden.

                      Succes met alles wat komen gaat Morris, en bedankt voor alles wat je hier hebt toegevoegd!

                      Comment


                        #26
                        Thanks Mike!
                        Je bent sowieso niet van me af

                        Comment


                          #27
                          Begrijpelijke keuze Morris. Ik wens je heel veel succes bij het verder uitbreiden van je bedrijf. Ook wij hebben elkaar dan nog niet eerder gezien, maar één ding heb ik wel van je meegekregen en dat is dat je heel erg ondernemend bent. Daarnaast heb ik altijd erg genoten van de prachtige foto's die je hebt gemaakt. Ik wens je nogmaals veel succes en we zien elkaar vast nog eens bij een show of festival en hier op het forum!
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Ook via deze weg nog heel veel succes met je bedrijf en bedankt voor je schitterende foto's en inzet. We hebben samen heel wat meegemaakt in deze jaren en we gaan elkaar vast nog wel bij een showtje zien!

                            Comment


                              #29
                              Morris,

                              Wat hebben we gelachen met bijeenkomsten en demo's. Ook is eigenlijk je inzet beloont qua ondernemen. Je mag zelfs al de baas spelen en mensen aannemen voor je eigen onderneming.

                              Het moment met het masker tijdens de ZENA Trophy zal mij altijd bijblijven.

                              Ik wens je heel veel succes en enorm bedankt voor je inzet.
                              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                              Comment


                                #30
                                Bedankt Morris voor al die jaren! Niet alleen voor jouw inzet als mod en VWC-fotograaf maar ook voor jouw betrokkenheid bij zaken zoals kalenders, VWC-kleding, enz. We komen elkaar ongetwijfeld nog tegen!
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X