Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Insidertip: 5 locaties met het beste zicht op het Vuurwerkfestival 2018.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Insidertip: 5 locaties met het beste zicht op het Vuurwerkfestival 2018.



    Oeh, aaah! Geniet jij ook zo van vuurwerk? De 39ste editie van het Internationaal Vuurwerkfestival vindplaats op 10, 11, 17 en 18 augustus in Scheveningen. Weet jij al waar je gaat genieten van het meest spectaculaire vuurwerk ter wereld? Wij hebben 5 locaties op een rijtje gezet.

    Elke avond steken twee landen hun mooiste vuurwerk af vanaf een drijvend ponton bij de Scheveningse Pier. Het eerste land van de avond begint rond 21.45 uur en het tweede om 22.30 uur.

    Kurhaus

    Recht voor het Kurhaus worden de vuurpijlen afgeschoten en vanuit het restaurant van het hotel heb je een mooi uitzicht. Verwacht wel flinke drukte, dus schiet maar op met reserveren.

    Boulevard

    Op de boulevard kun je meer doen dan alleen flaneren. Tijdens het vuurwerkfestival is daar volop entertainment van vuurspuwers en brassbands. Ook zijn er vanaf 21:00 tot 23:30 uur live optredens.

    De Pier

    Het ponton, waarvan het vuurwerk wordt ontstoken, ligt zo'n 200 meter van de pier vandaan. De Pier is dus een ideale plek. Zorg wel dat je vroeg bent want ook hier wordt het druk. Om je al die tijd te vermaken staat tussen 17:00 en 21:00 uur Len Konings achter de draaitafel en tot 24:00 dj Boy Boogie.

    Reuzenrad

    Het mooiste uitzicht heb je vanuit het Scheveningse Reuzenrad. Op 50 meter hoogte ben je wel dichtbij du vuurwerkshow en de gondels hebben airco . Een ritje in het reuzenrad duurt 10 minuten en kost voor volwassen 9 euro. Kinderen tot 12 jaar betalen 7 euro.

    Lekker Rustig

    Vind je de Boulevard te druk ? Vanaf bijvoorbeeld het Zuiderstrand kun je het vuurwerk ook prima zien, daar is het een stuk rustiger en bij het Zuiderstrandtheater kun je voor 5 euro parkeren. Ook verder richting Kijkduin kun je genoeg van het vuurwerk zien.

    Vanaf het water

    Je kunt het vuurwerkfestival ook vanaf het water bekijken. De Willemsvaart vertrekt om 20:30 uur vanuit Den Haag (aanlegplaats Centraal Station/Prinsessegracht 4) Dan ben je om 21:00 bij de Haringkade. Je kunt daar uit stappen en vervolgens genieten van het vuurwerk, maar je kunt ook op de boot blijven zitten. Om 23:00 gaat de Willemsvaart weer terug. Een retourtje kost 17,50 euro inclusief snacks en een drankje voor onderweg. Reserveren kan via [email protected]

    Oeh, aaah! Geniet jij ook zo van vuurwerk? De 39ste editie van het Internationaal Vuurwerkfestival vindplaats op 10, 11, 17 en 18 augustus in Scheveningen. Weet jij al waar je gaat genieten van het meest spectaculaire vuurwerk ter wereld? Wij hebben 5 locaties op een rijtje gezet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Tsja volgens mij is het best logisch dat je het vanaf de boulevard kan zien, maar nee ik ga net als vorig jaar gewoon vooraan op het strand staan.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      kamertje met zeezicht in het kurhaus moet ook wel een mooi uitzicht hebben voor als je het er voor over hebt :P

      Comment


        #4
        Dat is een beste klap geld, denk niet dat er vanuit die positie foto's/films op het forum zullen zien .
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Insider tips geven en het dan wel over vuurpijlen hebben die afgestoken worden. Wat een insider zeg...
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
            Insider tips geven en het dan wel over vuurpijlen hebben die afgestoken worden. Wat een insider zeg...
            Je hoorde het Alberto Stegeman toch een x aantal jaren geleden ook zeggen op tv.
            ,Ik sta op het punt levensgevaarlijke' vuurpijlen te kopen.'
            Om zijn oud collega te citeren... Daar word ik nou niet vrolijk van.

            Maar gelukkig het woord voetzoekers is niet voorbij gekomen.
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #7
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20180806_222236.jpg
Vertoningen:1
Grootte:246,1 KB
ID:	1566498

              Vanaf de Noordkant van de Pier fototechnisch vele malen mooier met de Pier er op.
              Heb deze foto vorig jaar geschoten, stonden 3 mensen naast mij, heerlijk rustig!
              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

              Comment


                #8
                dan ga ik gewoon op het strand staan ;-) , mooie foto maar persoonlijk vind ik de afstand veel te ver.
                http://www.stefandrukker.nl

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht

                  Vanaf de Noordkant van de Pier fototechnisch vele malen mooier met de Pier er op.
                  Heb deze foto vorig jaar geschoten, stonden 3 mensen naast mij, heerlijk rustig!
                  Toen lag het ponton ook wel erg goed voor jullie

                  Comment


                    #10
                    Mooie foto's heren!
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment

                    Working...
                    X